Το νέο Tourliner έχει να επιδείξει ανανεωμένη αισθητική για τα εμπρός φωτιστικά σώματα.

Παράλληλα, η επισκευή του εμπρός τμήματος είναι λιγότερο κοστοβόρα καθώς απαρτίζεται από πολλαπλά –ξεχωριστά- τμήματα.

Ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος έχει μειωθεί κατά 20% ενώ τροποποιημένη είναι και η μορφή των πλευρικών

Συναρπάζει!

Η νέα γενιά ενός εκ των βασικών… πρωταγωνιστών της Neoplan στα –premium- τουριστικά λεωφορεία, του Tourliner, πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην πρόσφατη 66η Διεθνή Έκθεση ΙΑΑ του Ανοβέρου. Πλήρως ανανεωμένο σε όλους τους τομείς, το νέο Tourliner φιλοδοξεί να κυριαρχήσει σε μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά και το σίγουρο είναι πως, εκ πρώτης όψεως, φαντάζει ικανό να το πετύχει.

 
Συνεχίζοντας την πλήρη ανανέωση της γκάμας των τουριστικών λεωφορείων της, η Neoplan παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά –και του- Tourliner στην πρόσφατη 66η ΙΑΑ του Ανοβέρου που διοργανώθηκε μέσα στο φθινόπωρο.
Αποτελώντας ουσιαστικά την βασική πρόταση της Neoplan στην αγορά των πολυτελών τουριστικών λεωφορείων, το νέο Tourliner είναι σε θέση να ανταποκριθεί σε μια μεγάλη παλέτα χρήσεων ενώ πέραν των πολλαπλών αλλαγών στη σχεδίαση του, σημαντικές είναι και επεμβάσεις που έχει δεχθεί σε επίπεδο μηχανικών μερών.

Νέα σχεδίαση και βελτιωμένη αεροδυναμική
Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στην σχεδίαση του αμαξώματος του νέου Tourliner είναι η αλλαγή των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία πλέον φέρουν φόντο σε μαύρο χρώμα ενώ και ένα «δαχτυλίδι» από λυχνίες LED έχει προστεθεί περιμετρικά της μεσαίας σκάλας και ουσιαστικά αποτελεί τα φώτα ημέρας.
Παράλληλα, οι σχεδιαστές της Neoplan κατάφεραν, μέσω της τροποποιημένης σχεδίασης του οχήματος σε πολλαπλούς τομείς, να βελτιώσουν τον συντελεστή οπισθέλκουσας, ή αλλιώς την αεροδυναμική του οχήματος κατά 20% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Με τον «Cd» να ορίζεται πλέον στο 0,36, το νέο Tourliner επιτυγχάνει πλέον επίδοση αντίστοιχη με τα ελαφρά επαγγελματικά της κατηγορίας των μεσαίων Van (βλέπε π.χ. VW Transporter).
στοιχείο εντυπωσιακό για ένα τουριστικό λεωφορείο με τις διαστάσεις του Neoplan Tourliner.
Παράλληλα, η Neoplan έχει τροποποιήσει το σχήμα των εξωτερικών καθρεπτών του οχήματος ενώ έχει μειώσει και το βάρος των καλυμμάτων των καταπακτών για τις αποσκευές και τον κινητήρα, προκειμένου να βελτιώσει, μεταξύ άλλων, τη μέση κατανάλωση του κινητήρα και την κατανομή των μαζών μεταξύ των αξόνων. Τέλος, το εμπρός τμήμα του οχήματος (μάσκα, προφυλακτήρας κ.ο.κ.), αποτελείται από πολλαπλά τμήματα, γεγονός που μειώνει σημαντικά το κόστος αντικατάστασης του σε περιπτώσεις ατυχημάτων. ­
 

 

ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Neoplan - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ