Έχουν ξεκινήσει ήδη οι προπωλήσεις σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες.
Η νέα διαμόρφωση είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού.
Ως βενζινοκίνητο ή ως πετρελαιοκίνητο (προς το παρόν), το Van αποδίδει 150 & 204 ίππους αντίστοιχα.
Ενσωματωμένες ζώνες ασφαλείας στη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Λειτουργώντας είτε ως όχημα ιδιωτικής μίσθωσης είτε ως taxi, αναλόγως τις ανάγκες του κατόχου & του στόλου, το Multivan της Volkswagen Commercial Vehicles έρχεται να μας συστήσει μια νέα ειδική παραλλαγή 8 (οχτώ) συνολικά θέσεων, προσθέτοντας άλλη μια επιλογή στις ήδη υπάρχουσες πενταθέσιες, εξαθέσιες και επταθέσιες εκδόσεις του.
Πιο αναλυτικά, η οχταθέσια αυτή εκδοχή του μοντέλου – οι προπωλήσεις της οποίας μόλις ξεκίνησαν σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες - διαθέτει τρία ξεχωριστά καθίσματα στη δεύτερη και στην τρίτη σειρά, γεγονός που καθιστά το Van ιδιαίτερα ευέλικτο για άνετα ταξίδια με περισσότερους επιβάτες.
Με δεδομένο δε, πως όλα τα πίσω καθίσματα μπορούν να αφαιρεθούν και να μετακινηθούν μεμονωμένα, το βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης περίπτωσης είναι ότι διατηρείται η πλήρης μεταβλητότητα του Multivan – χώρια που ακόμα και με τα οχτώ άτομα το όχημα εξακολουθεί να προσφέρει 763 λίτρα άφθονου αποθηκευτικού χώρου για αποσκευές και για εξοπλισμό κάθε είδους.
Η νέα διαμόρφωση είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού
Σε κάθε περίπτωση, το οχταθέσιο Multivan προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού, έχοντας ως σημείο αναφοράς την εκδοχή με την εκτεταμένη πίσω προεξοχή, μήκους 5.173 χιλιοστών.
Συγκεκριμένα, σε ό,τι έχει να κάνει με τις βασικές προδιαγραφές του, το μοντέλο εδώ προσφέρεται ως πενταθέσιο, με τρία ατομικά καθίσματα στη δεύτερη σειρά στον βασικό του εξοπλισμό, κάτι που συνεπάγεται πως τα τρία επιπλέον ατομικά καθίσματα για την οχταθέσια διαμόρφωση θα κοστίσουν κάτι παραπάνω (βλ. 1.612,45 ευρώ σε τιμές Γερμανίας).
Αντίστοιχα, για
τις σειρές Life, Edition και Style που φεύγουν από το εργοστάσιο του Ανόβερου ως επταθέσια μοντέλα στον βασικό τους εξοπλισμό, η επιπλέον τιμή είναι αναμενόμενα μικρότερη (βλ. 660,45 ευρώ σε τιμές Γερμανίας, συμπεριλαμβανομένων των δύο πτυσσόμενων τραπεζιών στις πλάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων), καθώς σε αυτό το σενάριο χρειάζεται να προστεθεί μόνο ένα επιπλέον κάθισμα στην προαιρετική οχταθέσια διαμόρφωση. Υπενθυμίζεται, εξάλλου, πως τα οχήματα εδώ είναι εξοπλισμένα με δύο ατομικά καθίσματα στη δεύτερη σειρά και με τρία στην τρίτη.
Ως βενζινοκίνητο ή ως πετρελαιοκίνητο (προς το παρόν), το Van αποδίδει 150 & 204 ίππους αντίστοιχα
Όσον αφορά στο σύστημα μετάδοσης κίνησης & στις επιδόσεις του οχταθέσιου Multivan, τώρα, αξίζει να σημειωθεί εδώ πως το όχημα σε πρώτη φάση συνδυάζεται είτε με έναν κινητήρα turbodiesel (TDI) είτε με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα (TSI), παρέχοντας κατ΄ αντιστοιχία 150 και 204 άλογα.
Επιπλέον,
όλα τα μοντέλα Multivan TDI & TSI διαθέτουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, περιλαμβάνοντας ένα στάνταρ 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων άμεσης αλλαγής σχέσεων (DSG), ενώ καθόλου απίθανο δε φαντάζει το σενάριο μελλοντικά
να το αντικρίσουμε και ως υβριδικό στα πρότυπα της 7θέσιας eHybrid έκδοσής του.
Ενσωματωμένες ζώνες ασφαλείας στη δεύτερη σειρά καθισμάτων
Καταλήγοντας, αξιομνημόνευτο είναι το γεγονός πως τα μεσαία πίσω καθίσματα του οχήματος είναι εξοπλισμένα με ενσωματωμένη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, την ίδια ώρα που τα εξωτερικά καθίσματα στις εκδόσεις Life, Style και Edition περιλαμβάνουν αναδιπλούμενα υποβραχιόνια επίσης στη δεύτερη σειρά.
Σε αυτές τις παραλλαγές μάλιστα, τόσο το κάθισμα του οδηγού, όσο και το κάθισμα του συνοδηγού, είναι στάνταρ εξοπλισμένα με δύο υποβραχιόνια - εξωτερικά και εσωτερικά - το καθένα, με την πολυτέλεια του Multivan Style να αποτυπώνεται συν τοις άλλοις στα καθίσματα από ύφασμα ArtVelours.