Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Doblo Cargo είναι πλήρως ανανεωμένος ενώ το τιμόνι εφοδιάζεται με πολλαπλά χειριστήρια.

Στο εσωτερικό της καμπίνας υπάρχουν δύο παροχές ρεύματος καθώς και θύρες υποδοχής εξωτερικών πηγών δεδομένων σε πρακτικές θέσεις.

Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και διαθέτει μια μικρή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.

Εύκολη και πρακτική στη χρήση της, η κεντρική κονσόλα εφοδιάζεται με μια μεγάλη οθόνη αφής.

Η αναδιπλωμένη πλάτης της μεσαίας θέσης μετατρέπεται σε ειδική θήκη για τη στερέωση εγγράφων ενώ… κάτω από τη βάση του καθίσματος έχει προβλεφθεί ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος.

Ένα από τα αρνητικά στοιχεία του νέου Doblo είναι οι –μη πρακτικές- ποτηροθήκες στο εσωτερικό των θυρών.

Πλέον, το νέο Doblo εφοδιάζεται με διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό. Η πλάτη της κάθε θέσης μπορεί να αναδιπλωθεί ξεχωριστά.

¶νετο εσωτερικό για έως και τρεις επιβάτες

Πέραν της πλήρως τροποποιημένης σχεδίασης τόσο του πίνακα οργάνων όσο και της κεντρικής κονσόλας, η σημαντικότερη διαφορά στο εσωτερικό του νέου Doblo Cargo είναι η ύπαρξη του νέου, πολύ-λειτουργικού, διπλού καθίσματος για το συνοδηγό. Αν και στην περίπτωση αρκετά μεγαλόσωμων επιβατών, το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος δεν θα προσφέρει το μέγιστο επίπεδο άνεσης, η ουσία είναι πως πλέον στο εσωτερικό του νέου Doblo μπορούν να φιλοξενηθούν και τρία άτομα εξυπηρετώντας π.χ. τις ανάγκες μεταφοράς εξειδικευμένων συνεργείων κ.ο.κ. 
Πέραν αυτού, οι πλάτες των δύο σχετικών καθισμάτων μπορούν να αναδιπλωθούν ξεχωριστά ενώ, κάτω από τη βάση τους έχει προβλεφθεί ένας «κρυφός» αποθηκευτικός χώρος μεγάλων διαστάσεων. 
Ο κατασκευαστής αναφέρει πως ο θόρυβος στο εσωτερικό της καμπίνας έχει μειωθεί κατά 3db και είναι γεγονός πως πίσω από το τιμόνι του νέου Doblo Cargo ο οδηγός δεν θα ενοχληθεί ιδιαίτερα παρά μόνο από τον θόρυβο του κινητήρα (και αυτό σε ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες) ενώ προσεγμένη είναι τόσο η ποιότητα των υλικών και των επενδύσεων, καθώς και η συναρμογή τους. Σίγουρα, στις εκδόσεις με κλειστό (μεταλλικό) διαχωριστικό, η ηχομόνωση της καμπίνας αναμένεται ακόμη καλύτερη. Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό, το ιταλικό Vanette δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής καθώς είναι σε θέση να προσφέρει ακόμη και υπερσύγχρονα συστήματα πολυμέσων με συστήματα πλοήγησης, συνδεσιμότητα μέσω –και- Bluetooth κ.ά. 
Το σημείο που αξίζει να εστιάσουμε είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης (τόσο εργονομικά όσο και σε ότι αφορά στο περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού) καθώς και στην εργονομική θέση των διαφόρων χειριστηρίων, με τα οποία εξοικειώνεται κανείς από τα πρώτα χιλιόμετρα. 

 

ΔΟΚΙΜΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Fiat - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ