Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα!

5.339 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2015)

Η νέα γενιά του Fiat Doblo Cargo που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε πρώτοι επί ελληνικού εδάφους, αποδεικνύει εκ νέου πως η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ξέρει να κατασκευάζει άρτια ποιοτικά και πλήρως αποδοτικά… εργαλεία δουλειάς για τον σύγχρονο επαγγελματία.

Aπό την πρώτη στιγμή που αντικρίσαμε το νέο Fiat Doblo Cargo, εντυπωσιαστήκαμε από την πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση του αμαξώματος που πλέον προσδίδει έναν πιο δυναμικό χαρακτήρα και μια… ιταλική φινέτσα στο –εκ των κορυφαίων- Vanette και στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια της τελευταίας 10ετίας. Επιπρόσθετα, η απόχρωση στο χρώμα του άνθρακα του οχήματος που είχαμε στη διάθεση μας… κολακεύει ακόμη περισσότερο  τις έντονες καμπύλες που διατρέχουν όλο το μήκος και πλάτος του αμαξώματος. 
Οι συμπαγείς διαστάσεις του (ιδιαίτερα στην έκδοση με το κοντό μεταξόνιο που παρουσιάζουμε) δεν σε προδιαθέτουν πως το μικρό αυτό επαγγελματικό όχημα είναι σε θέση να μεταφέρει στο εσωτερικό του έως και 3,8κ.μ. φορτίου ενώ φυσικά, περιττεύει να αναφέρουμε την εντυπωσιακή ευελιξία που διασφαλίζουν, σε συνδυασμό με το μεγάλο «κόψιμο» του συστήματος διεύθυνσης. 
Προτού σας παρουσιάσουμε περισσότερες και πιο αναλυτικές λεπτομέρειες θα θέλαμε να σταθούμε μια στιγμή στην αίσθηση που προσφέρει στον κάτοχο του –από την πρώτη στιγμή- το νέο Doblo Cargo. 
Τα πάντα πάνω του μαρτυρούν πως έχει φτιαχθεί για να ανταποκριθεί σε ιδιαίτερα σκληρή χρήση ωστόσο, την ίδια στιγμή, οι πολλαπλές «έξυπνες» λύσεις που η Fiat Professional προσφέρει τόσο στο εσωτερικό της καμπίνας όσο και επί του χώρου φόρτωσης, κυριολεκτικά λύνουν τα χέρια του ιδιοκτήτη του σε ότι αφορά στη μεταφορά φορτίων αλλά και δύο –πλέον- συνεπιβατών. 
Παράλληλα, ή έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας, με κόστος αγοράς της τάξης των 18.550 ευρώ, μας εντυπωσίασε με την πληρότητα του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας για τα δεδομένα της αγοράς των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων καθώς μεταξύ άλλων, εφοδιάζονταν με: κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ρυθμιζόμενο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, ηλεκτρικά παράθυρα, έναν πληρέστατο υπολογιστή ταξιδιού με πολλαπλές πληροφορίες αλλά και συμβουλές για την βελτίωση της συμπεριφοράς μας πίσω από το τιμόνι, ηχοσύστημα με δυνατότητα σύνδεσης με εξωτερικές πηγές μέσω Aux-in ή USB, προβολείς ομίχλης, αναδιπλούμενο διαχωριστικό με μεταλλικό πλέγμα, διπλή πίσω πόρτα με θερμαινόμενα τζάμια και υαλοκαθαριστήρα, διπλή παροχή ρεύματος εντός της καμπίνας αλλά και στο χώρο φόρτωσης, αερόσακο συνοδηγού, ρυθμιζόμενο κάθισμα με υποβραχιόνιο για τον οδηγό, επένδυση από πλαστικό στο δάπεδο του χώρου φόρτωσης, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, εφεδρικό τροχό κανονικών διαστάσεων κ.ά.