Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σε ακραίες δοκιμές υπέβαλλαν οι μηχανικοί της Ford το ηλεκτροκίνητο E-Transit, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί την άνοιξη του 2022.

Το ηλεκτρικό van της Ford έπρεπε να αποδείξει ότι μπορούσε να λειτουργήσει στους -35 βαθμούς Κελσίου, όπως και να φέρει εις πέρας με πλήρες φορτίο, μια ανάβαση στα 2.500 μέτρα.

Χιλιάδες περάσματα πάνω από ειδικά κομμάτια από σαμαράκια, λακκούβες και λιθόστρωτα πραγματοποιήθηκαν, προσομοιώνοντας πλακόστρωτα δρομάκια και κακοτράχαλες διαδρομές από όλο τον κόσμο.

Η ανθεκτικότητα της μπαταρίας του E-Transit, του ηλεκτρικού κινητήρα και της πίσω ανάρτησης, δοκιμάστηκαν με την επανειλημμένη οδήγησή του μέσω λουτρών λάσπης και αλατιού και μέσω ψεκασμού θαλασσινού νερού.

Οι μηχανικοί της Ford αναπαρήγαγαν τις επιπτώσεις από πάνω από 240.000 χιλιόμετρα οδήγησης ή μια δεκαετία σκληρής δουλειάς.

Η αξιοπιστία του ηλεκτροκινητήρα αποδείχτηκε μέσω της συνεχούς λειτουργίας του για 125 ημέρες.

Τα «βασανιστήρια» του Ford E-Transit (+vid)

2.652 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2021)

Στο κρύο της Σιβηρίας, στον καύσωνα της Σαχάρας, σε υψόμετρα ίσα με το …μπόι του Ολύμπου, αλλά και σε λασπόλουτρα όπως και σε χιλιάδες περάσματα από καρόδρομους. Οι παραπάνω συνθήκες είναι μερικές μόνο από όσες προσομοίωσαν οι μηχανικοί της Ford, «βασανίζοντας» το ηλεκτρικό E-Transit ώστε αυτό να αποδείξει το «ποιόν» του.

Φανταστείτε τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι άνθρωποι της Ford, όταν τους ζητήθηκε να ολοκληρώσουν 10 χρόνια σκληρής δουλειάς σε μόλις 12 εβδομάδες. Αυτή ήταν η πρόκληση για τη Ford με τις απαιτητικές δοκιμές του ηλεκτρικού E-Transit, οι οποίες είχαν σχεδιαστεί για να αναπαράξουν τα αποτελέσματα μιας εντατικής χρήσης καθόλη τη διάρκεια της ζωής του, πριν αυτό λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του επόμενου έτους.


Το ηλεκτρικό van της Ford έπρεπε να αποδείξει ότι μπορούσε να λειτουργήσει στους -35 βαθμούς Κελσίου, όπως και να φέρει εις πέρας με πλήρες φορτίο, μια ανάβαση στα 2.500 μέτρα.

Το ηλεκτρικό van της Ford έπρεπε να αποδείξει ότι μπορούσε να λειτουργήσει στους -35 βαθμούς Κελσίου, όπως και να φέρει εις πέρας με πλήρες φορτίο, μια ανάβαση στα 2.500 μέτρα.

Kοινοποίησε το »

 
Δείτε την παρουσίαση του ηλεκτρικού Ford E-Transit

Χιλιάδες περάσματα πάνω από ειδικά κομμάτια από σαμαράκια, λακκούβες και λιθόστρωτα πραγματοποιήθηκαν, προσομοιώνοντας πλακόστρωτα δρομάκια και κακοτράχαλες διαδρομές από όλο τον κόσμο.

Χιλιάδες περάσματα πάνω από ειδικά κομμάτια από σαμαράκια, λακκούβες και λιθόστρωτα πραγματοποιήθηκαν, προσομοιώνοντας πλακόστρωτα δρομάκια και κακοτράχαλες διαδρομές από όλο τον κόσμο.

 
Ένα νέο βίντεο από τη Ford δείχνει τις δοκιμές αντοχής σε ακραίες συνθήκες, που υπέβαλαν οι άνθρωποι της εταιρείας το πρωτότυπο ηλεκτρικό Transit, σε εκδόσεις panel van και σασί καμπίνας (C+C). Οι εν λόγω δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε εγκαταστάσεις υψηλής τεχνολογίας της Ford στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, ενώ κατά τη διάρκειά τους το ηλεκτρικό E-Transit αντιμετώπισε τα πάνδεινα. Αναλυτικότερα, έπρεπε να τα βγάλει πέρα με τις δύσκολες χειμερινές συνθήκες οδήγησης στο Μίσιγκαν, την προσομοίωση του ακραίου καύσωνα, το κρύο και το μεγάλο υψόμετρο στον θάλαμο περιβαλλοντικών δοκιμών (Environmental Test Chamber) της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας και τις γιγαντιαίες λακκούβες και τις τραχιές επιφάνειες του δρόμου στο Lommel Proving Ground της εταιρείας στο Βέλγιο.

Η ανθεκτικότητα της μπαταρίας του E-Transit, του ηλεκτρικού κινητήρα και της πίσω ανάρτησης, δοκιμάστηκαν με την επανειλημμένη οδήγησή του μέσω λουτρών λάσπης και αλατιού και μέσω ψεκασμού θαλασσινού νερού.

Η ανθεκτικότητα της μπαταρίας του E-Transit, του ηλεκτρικού κινητήρα και της πίσω ανάρτησης, δοκιμάστηκαν με την επανειλημμένη οδήγησή του μέσω λουτρών λάσπης και αλατιού και μέσω ψεκασμού θαλασσινού νερού.

 

Από τη Σαχάρα στη Σιβηρία


Οι μηχανικοί της Ford αναπαρήγαγαν τις επιπτώσεις από πάνω από 240.000 χιλιόμετρα οδήγησης ή μια δεκαετία σκληρής δουλειάς.

Οι μηχανικοί της Ford αναπαρήγαγαν τις επιπτώσεις από πάνω από 240.000 χιλιόμετρα οδήγησης ή μια δεκαετία σκληρής δουλειάς.

Σημειώνεται, πως η Ford «τιμώρησε» το E-Transit μέσω μιας αυστηρής σειράς δοκιμών για να διασφαλίσει ότι είναι τόσο ανθεκτικό όσο τα ντίζελ μοντέλα. Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της εταιρείας αναπαρήγαγαν τις επιπτώσεις από πάνω από 240.000 χιλιόμετρα οδήγησης ή μια δεκαετία σκληρής δουλειάς. Αξίζει να αναφερθεί, πως στον θάλαμο δοκιμών της Ford, μπορούν να αναδημιουργηθούν συνθήκες από τη Σαχάρα έως τη Σιβηρία. Έτσι, οι ειδικοί της μάρκας βελτίωσαν την ηλεκτρική γραμμή κίνησης και την καμπίνα, υποβάλλοντας το E-Transit σε θερμοκρασίες πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου για δύο εβδομάδες, χρησιμοποιώντας 28 προβολείς με λαμπτήρες 4.000 watt.


Η αξιοπιστία του ηλεκτροκινητήρα αποδείχτηκε μέσω της συνεχούς λειτουργίας του για 125 ημέρες.

Η αξιοπιστία του ηλεκτροκινητήρα αποδείχτηκε μέσω της συνεχούς λειτουργίας του για 125 ημέρες.

Δείτε το πλήθος εκδόσεων του Ford Transit
 
Επιπλέον, το ηλεκτρικό van της Ford έπρεπε επίσης να αποδείξει ότι μπορούσε να λειτουργήσει στους -35 βαθμούς Κελσίου, όπως και να φέρει εις πέρας με πλήρες φορτίο, μια ανάβαση στα 2.500 μέτρα. Χιλιάδες περάσματα πάνω από ειδικά κομμάτια από σαμαράκια, λακκούβες και λιθόστρωτα πραγματοποιήθηκαν στην εγκατάσταση της Ford Lommel, προσομοιώνοντας πλακόστρωτα δρομάκια και κακοτράχαλες διαδρομές από όλο τον κόσμο. Η ανθεκτικότητα της μπαταρίας του E-Transit, του ηλεκτρικού κινητήρα και της πίσω ανάρτησης, δοκιμάστηκαν με επανειλημμένη οδήγηση του νέου μοντέλου μέσω λουτρών λάσπης και αλατιού και μέσω ψεκασμού θαλασσινού νερού. Τα παραπάνω αποτέλεσαν μια προσομοίωση των χειμωνιάτικων δρόμων, αλλά και μια δοκιμή της αντοχής στη διάβρωση των εξαρτημάτων. Η αξιοπιστία του ηλεκτροκινητήρα αποδείχτηκε μέσω της συνεχούς λειτουργίας του για 125 ημέρες.
 
Τονίζεται, πως η ετοιμότητα του E-Transit για εργασία, θα αποδειχθεί περαιτέρω μέσω εκτεταμένων δοκιμών πελατών στους τομείς των σούπερ μάρκετ, των υπηρεσιών κοινής ωφελείας και των «last-mile» διανομών, που θα ξεκινήσουν αργότερα φέτος. Αυτές οι δοκιμές θα βοηθήσουν τη Ford να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών της, σχετικά με τη λειτουργία του E-Transit, το οποίο προσφέρει σημαντικές δυνατότητες ενίσχυσης της παραγωγικότητας.
 
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο από τις δοκιμές του Ford E-Transit:
 

Kοινοποίησε το »