Mεικτό βάρος συνδυασμού (GCW) έως 44 τόνους θα προσφέρουν τα επερχόμενα βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά της Volvo (στη φωτό το FH Electric).

Οι μπαταρίες μέγιστης χωρητικότητας 540 kWh, θα προσδίδουν στα ηλεκτρικά φορτηγά αυτονομία έως και 300 χιλιομέτρων.

Εως 44 τόνοι και αυτονομία 300 χλμ.

Σύμφωνα με τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά που έδωσε στη δημοσιότητα η Volvo Trucks, τα Volvo FH, FM και FMX Electric θα εμφανίζουν μεικτό βάρος συνδυασμού (GCW) έως 44 τόνους. Θα εξοπλίζονται με ηλεκτρικό κινητήρα συνεχούς ισχύος 490 kW και μέγιστης ροπής 2.400 Nm, ο οποίος θα τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας έως 540 kWh, που θα προσδίδουν στα ηλεκτρικά φορτηγά αυτονομία έως και 300 χιλιομέτρων.
 
Υπενθυμίζεται, πως το Volvo FE Electric έχει μεικτό βάρος συνδυασμού 27 τόνων και προορίζεται για τοπικές και αστικές διανομές, καθώς και τη μεταφορά αποβλήτων. Φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με συνεχή ισχύ 330 kW και μέγιστη ροπή έως 850 Nm, που παίρνει ενέργεια από μπαταρίες έως 264 kWh, οι οποίες του προσδίδουν μέγιστη αυτονομία 200 χλμ. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Volvo FL Electric των 16 τόνων, που εξοπλίζεται με μπαταρίες έως και 396 kWh, οι οποίες είναι αρκετές για την επίτευξη μιας αυτονομίας μέχρι και 300 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει συνεχή ισχύ 165 kW και μέγιστη ροπή έως 425 Nm.
 
«Ολοένα και περισσότερες εταιρείες μεταφορών συνειδητοποιούν ότι πρέπει να ξεκινήσουν τώρα το ταξίδι τους στην ηλεκτροκίνηση, τόσο με γνώμονα το περιβάλλον όσο και για ανταγωνιστικούς λόγους, για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών για βιώσιμες μεταφορές. Με την ευρεία και βαθιά σειρά προϊόντων της Volvo Trucks, είναι απολύτως εφικτό για πολύ περισσότερες εταιρείες μεταφορών να περάσουν στην ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks.
 
 

Advertisement