Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα «πράσινα» ελαφρά επαγγελματικά!

7.765 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2017)

Αν αναμονή σημαντικών αλλαγών στις διαδικασίες υπολογισμού της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, σας παρουσιάζουμε τις κορυφαίες προτάσεις σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών της ελληνικής αγοράς.

Πολλές και σημαντικές είναι οι εξελίξεις σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει επιφέρει τόσο το σκάνδαλο που ξέσπασε με πρωταγωνιστή την Volkswagen αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων της.
Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως αρκετές ακόμη αυτοκινητοβιομηχανίες (Peugeot, Citroen, Fiat κ.ο.κ.), ήδη ελέγχονται από τις αρμόδιες αρχές για θέματα που άπτονται της παραποίησης των επίσημων στοιχείων που ανακοινώνουν αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων τους.
Για τον λόγω αυτό, τα αρμόδια όργανα της ΕΕ αποφάσισαν να αντικαταστήσουν το σχετικό πρωτόκολλο «NEDC» αναφορικά με τη μέση κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων που ανακοινώνουν οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η νέα μορφή του ονομάζεται «WLTP» (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicle Test Procedure) και θα είναι σε θέση να προσφέρει αποτελέσματα αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων (ιδίως του CO2), σημαντικά πιο… κοντά στην πραγματικότητα.
Πέραν αυτού, η νέα διαδικασία «RDE» (Real Driving Emission Test) προϋποθέτει πως ένα αυτοκίνητο θα οδηγείται σε κανονικούς δρόμους, σε μια καθορισμένη σειρά καθημερινών συνθηκών, προκειμένου να διαπιστωθούν οι «πραγματικές» εκπομπές ρύπων και αντίστοιχα, η μέση κατανάλωση καυσίμου του.
Με τις αλλαγές αυτές να τίθενται σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, είναι σαφές πως θα υπάρξουν αρκετές αλλαγές σε όσα γνωρίζουμε αναφορικά με τις επιδόσεις των οχημάτων όλων των τύπων (συμπεριλαμβανομένων και των ελαφρών επαγγελματικών).
Φυσικά, τα νέα πρωτόκολλα θα τεθούν σε ισχύ άμεσα για τα νέα οχήματά που λανσάρονται τώρα ενώ για τα οχήματα που κυκλοφορούν ήδη, θα ενσωματωθούν σταδιακά μέσα στην επόμενη 2ετία (μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου του 2019).
Σε κάθε περίπτωση, το ενδεχόμενο της άμεσης συνάρτησης των νέων τελών κυκλοφορίας στην Ελλάδα με τις εκπομπές ρύπων του οχήματος, θα επιφέρει ενδεχομένως και αύξηση στο κόστος τους, ωστόσο αυτό είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να περιμένουμε περισσότερα στοιχεία.
Με όλα τα παραπάνω ως δεδομένα, στις σελίδες που ακολουθούν σας παρουσιάζουμε τις κορυφαίες προτάσεις σε όλες τις υποκατηγορίες ελαφρών επαγγελματικών τόσο σε ότι αφορά στη μέση κατανάλωση καυσίμου, όσο και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.