Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Την 1η Δεκεμβρίου θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του Tesla Semi αυτονομίας 805 χλμ., ενώ θα ακολουθήσει και η έκδοση του ηλεκτρικού φορτηγού με εμβέλεια 483 χλμ.

Την 1η Δεκεμβρίου θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του Tesla Semi αυτονομίας 805 χλμ., ενώ θα ακολουθήσει και η έκδοση του ηλεκτρικού φορτηγού με εμβέλεια 483 χλμ.

H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.

H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.

Το μεικτού βάρους 37,2 τόνων Tesla Semi θα μπορεί να ανακτά το 70% της αυτονομίας του ύστερα από 30 λεπτά σύνδεσης στους φορτιστές Tesla Semi Chargers.

Το μεικτού βάρους 37,2 τόνων Tesla Semi θα μπορεί να ανακτά το 70% της αυτονομίας του ύστερα από 30 λεπτά σύνδεσης στους φορτιστές Tesla Semi Chargers.

Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.

Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.

Το Tesla Semi θα φέρει τελικά 3 και όχι 4 ηλεκτρικά μοτέρ. Πλήρως φορτωμένο, θέλει 20,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.

Το Tesla Semi θα φέρει τελικά 3 και όχι 4 ηλεκτρικά μοτέρ. Πλήρως φορτωμένο, θέλει 20,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.

Με κάποιες αισθητικές αλλαγές έρχεται η τελική έκδοση παραγωγής του Tesla Semi.

Με κάποιες αισθητικές αλλαγές έρχεται η τελική έκδοση παραγωγής του Tesla Semi.

  • Την 1η Δεκεμβρίου θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του Tesla Semi αυτονομίας 805 χλμ., ενώ θα ακολουθήσει και η έκδοση του ηλεκτρικού φορτηγού με εμβέλεια 483 χλμ.
  • H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.
  • Το μεικτού βάρους 37,2 τόνων Tesla Semi θα μπορεί να ανακτά το 70% της αυτονομίας του ύστερα από 30 λεπτά σύνδεσης στους φορτιστές Tesla Semi Chargers.
  • Ψηφιακό περιβάλλον και κεντρικά τοποθετημένη θέση οδήγησης στο εσωτερικό του Tesla Semi.
  • Το Tesla Semi θα φέρει τελικά 3 και όχι 4 ηλεκτρικά μοτέρ. Πλήρως φορτωμένο, θέλει 20,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.
  • Με κάποιες αισθητικές αλλαγές έρχεται η τελική έκδοση παραγωγής του Tesla Semi.

Επιτέλους ξεκίνησε η παραγωγή του Tesla Semi!

4.923 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2022)

Αν ο πολύς Έλον Μασκ δεν μας …δουλεύει, το πρώτο Tesla Semi θα παραδοθεί την 1η Δεκεμβρίου στην Pepsi, με το ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομίας άνω των 800 χλμ. να διαθέτει χαρακτηριστικά που θα αποτελέσουν το σημείο αναφοράς της κατηγορίας.

Έρχεται το Tesla Semi: κάλλιο αργά παρά ποτέ!

  • Ξεκίνησε η παραγωγή – 1η Δεκεμβρίου στα χέρια της Pepsi
  • Αναβαθμισμένη εμφάνιση – Νέα specs
  • Αυτονομία έως και 805 χλμ. & φόρτιση σε 30 λεπτά
  • Κατανάλωση κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.)
 
Στο αγαπημένο του μέσο κοινωνικής δικτύωσης, Twitter, ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε (ενθουσιασμένος) πως ξεκίνησε η παραγωγή του πολυαναμενόμενου Tesla Semi, με το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Tesla να παραδίδεται βάσει προγραμματισμού την 1η Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους, στην εταιρεία PepsiCo, η οποία έχει τοποθετήσει μια παραγγελία για 100 μονάδες του Tesla Semi.
 
Στο tweet του, ο CEO της Tesla το μόνο επιπλέον στοιχείο που έδωσε είναι αυτό που γνωρίζαμε ήδη: πως το ηλεκτρικό φορτηγό θα προσφέρει αυτονομία 500 μιλίων (805 χλμ.). Ο Έλον Μασκ δεν παρέλειψε να συμπληρώσει πως θα είναι «σούπερ διασκεδαστικό στην οδήγηση».


H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.

H κατανάλωση ρεύματος θα βρίσκεται κάτω από τις 2 kWh/μίλι (1,6 χλμ.). Η εταιρεία κάνει λόγο για εξοικονομήσεις 200.000 δολαρίων εντός τριετίας, μόνο από το κόστος των καυσίμων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το «σίριαλ» που ξεκίνησε το 2017

Υπενθυμίζεται πως το Tesla Semi είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2017 και με βάση τις τότε ανακοινώσεις, υποτίθεται πως θα βρισκόταν στους δρόμους το 2019. Ο καιρός πέρασε και δεν υπήρξαν εξελίξεις, μέχρι την περασμένη άνοιξη, όταν η Tesla αποφάσισε να ανανεώσει τη σελίδα κρατήσεων για το Semi, ζητώντας από τους υποψήφιους αγοραστές να δώσουν «καπάρο» ύψους 20.000 δολαρίων, για να αποκτήσουν το ηλεκτρικό φορτηγό το οποίο εκτιμάται πως θα κοστίζει περί τα 150.000 με 180.000 δολάρια, ανάλογα με την έκδοση αυτονομίας που θα επιλεγεί.
 
Το επόμενο επεισόδιο του «σίριαλ» παίχτηκε ορισμένους μήνες αργότερα, όταν η Tesla απέσυρε από την ιστοσελίδα της την επιλογή για κράτηση, ανανεώνοντας παράλληλα τις φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού φορτηγού, το οποίο αρχικά θα λανσαριστεί στην έκδοση αυτονομίας των 500 μιλίων (805 χλμ.), με αυτή των 300 μιλίων (483 χλμ.) να ακολουθεί.

Οι αλλαγές μέσα – έξω

Αναλυτικότερα, όπως φαίνεται και στις νέες εικόνες, υπάρχουν μια σειρά από αλλαγές, με τις κυριότερες να έχουν να κάνουν με τους τεράστιους καθρέπτες και τις χειρολαβές της καμπίνας, η οποία στο πίσω μέρος της διαθέτει ένα μαύρο τμήμα. Επιπλέον, αντίθετα με ό,τι είχαμε δει μέχρι τώρα, οι πίσω τροχοί του τράκτορα είναι πλέον εμφανείς, καθώς έφυγε το προστατευτικό καπάκι που τους έκρυβε.
 
Τροποποιημένο είναι και το εσωτερικό της καμπίνας, όπου συναντάμε μια νέα κονσόλα και ένα τιμόνι το οποίο πλέον διαθέτει χειριστήρια ελέγχου. Ανανεωμένο δείχνει να είναι και το ταμπλό του ηλεκτρικού φορτηγού της Tesla.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »