Χάρη στο σύστημα «Turbo Compound» και πολλαπλές δομικές αναβαθμίσεις, ο νέος κινητήρας D13 της Volvo προσφέρει μείωση της κατανάλωσης έως και κατά 10% ενώ…

… νέα είναι η σχεδίαση του επιλογέα του υπερσύγχρονου αυτόματου κιβωτίου (διπλού συμπλέκτη) «I-Shift».

Όλα όσα προσφέρει το σύστημα «I-Save»

Το βασικότερο χαρακτηριστικό της νέας γενιάς του FH που παρουσιάζουμε δεν είναι άλλο από το σύστημα «I-Save» που ουσιαστικά υπόσχεται (και επιτυγχάνει) μείωση της κατανάλωσης έως και κατά 10%. 
Το εν λόγω σύστημα ουσιαστικά περιλαμβάνει τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα «D13TC», ένα μηχανικό σύνολο 12,8λτ. με απόδοση 460 ή 500 (όπως στο όχημα της φωτογράφισης) ίππων και μέγιστη ροπή 2.600 ή 2.800 Nm (από τις 900 – 1.300 σ.α.λ.)
Πέραν των πολλαπλών τεχνολογικών καινοτομιών που ενσωματώνει σε τομείς όπως τα έμβολα των κυλίνδρων, μια νέα τουρμπίνα στο σύστημα εξαγωγής των καυσίμων (TC: Turbo Compound) ουσιαστικά εκμεταλλεύεται την περίσσεια ενέργεια που εμπεριέχεται σε αυτά, προκειμένου να υποβοηθήσει τη λειτουργία του κινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιτάχυνση αλλά και τη διατήρηση σταθερής ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο. 
Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τους νέους ελαφρύτερους κινητήριους άξονες (κατά 100 κιλά!), το αναβαθμισμένο σύστημα «I-See» που αναλύει την τοπογραφία της διαδρομής που ακολουθείται με βάση ψηφιακούς χάρτες προσαρμόζοντας αναλόγως τη λειτουργία του κινητήρα αλλά και το αυτόματο κιβώτιο –διπλού συμπλέκτη- Volvo I-Shift, επιτυγχάνουν τη μείωση της κατανάλωσης έως και κατά 10% σε σχέση με έναν κινητήρα D13 Euro 6D. 

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volvo - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ