Με μεγαλύτερο μεικτό και υψηλότερο ωφέλιμο το Transit Custom. Σε περισσότερες εκδόσεις αμαξώματος και ME πιο πολλούς κινητήρες (απόδοσης έως και 190 ίππων) το Vito. Και τα δύο Μεσαία Van λανσάρονται και σε ηλεκτρικές εκδόσεις.
Εκεί που η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του Ford Transit Custom είναι στα βάρη, καθώς το Μεσαίο Van της «μπλε οβάλ» εταιρείας εμφανίζει το μεγαλύτερο μεικτό βάρος (3,4 τόνων). Πρώτο είναι και στο ωφέλιμο φορτίο (1.470 κιλά) όπως και στην ελκτική ικανότητα με φρένα (2,8 τόνοι). Σημειώνεται, πως οι παραπάνω τιμές είναι οι μέγιστες που εμφανίζει το κάθε μοντέλο στη γκάμα του, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το εύρος τιμών που βλέπετε στον παρακάτω πίνακα, προκύπτει από τις διαφορές που προκύπτουν λόγω κινητήρα και εξοπλισμού.
ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ |
Μοντέλο |
Ford Transit Custom |
Mercedes-Benz Vito |
Έκδοση |
L1 |
L2 |
Compact |
Long |
Extra Long |
Αμάξωμα |
Μήκος (χλστ.) |
4.973 |
5.340 |
4.895 |
5.140 |
5.370 |
Πλάτος (χλστ.) |
1.986 |
1.986 |
1.928 |
1.928 |
1.928 |
Ύψος (χλστ.) |
1.925-2.000 (H2: 2.286-2.366) |
1.922-1.979 (H2: 2.285-2.343) |
1.910 |
1.910 |
1.910 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
2.933 |
3.300 |
3.200 |
3.430 |
3.430 |
Κύκλος στροφής (μ.) |
11,6 - 12,6 |
12,8 - 13,5 |
11,8 - 12,9 - 13,1 |
11,8 - 12,9 - 13,1 |
12,5 - 14,0 |
Χώρος φόρτωσης |
Μήκος (χλστ.) |
2.554 (3.037) |
2.921 (3.404) |
2.586 |
2.831 |
3.061 |
Πλάτος (χλστ.) |
1.775 |
1.775 |
1.685 |
1.685 |
1.685 |
Πλάτος - θόλοι (χλστ.) |
1.392 |
1.392 |
1.270 |
1.270 |
1.270 |
Ύψος (χλστ.) |
1.406 (H2: 1.778) |
1.406 (H2: 1.778) |
1.391 |
1.391 |
1.391 |
Όγκος (κ.μ.) |
5,7 (H2: 7,2) |
6,6 (H2: 8,2) |
5,5 |
6,0 |
6,6 |
Κατώφλι φόρτωσης (χλστ.) |
511 |
513 |
558 |
558 |
558 |
Βάρη |
Μεικτό (κιλά) |
2.600 - 3.400 |
2.900 - 3.400 |
2.800 - 3.050 |
2.800 - 3.200 |
2.800 - 3.200 |
Απόβαρο (κιλά) |
1.904 - 2.233 |
2.037 - 2.098 |
1.756 - 1.931 |
1.781 - 1.956 |
1.866 - 1.981 |
Ωφέλιμο (κιλά) |
634 - 1.470 |
836 - 1.418 |
929 - 1.294 |
854 - 1.349 |
829 - 1.324 |
Ελκτική ικανότητα με φρένα (κιλά) |
1.600 - 2.500 |
1.650 - 2.800 |
1.200 - 2.000 |
1.200 - 2.000 |
2.000 |
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (κιλά) |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
Στην αντλία πετρελαίου ή στην πρίζα
Το
Transit Custom διατίθεται με τον
2λιτρο EcoBlue κινητήρα πετρελαίου της Ford, o οποίος προσφέρεται σε εκδόσεις 105, 130, 170 και 185 ίππων, οι οποίοι ανάλογα με την έκδοση συνδυάζονται με σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός ή πίσω τροχούς και με μηχανικά ή αυτόματα 6τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων.
Από την άλλη, το
Mercedes-Benz Vito λανσάρεται με
1.800άρη κινητήρα πετρελαίου ισχύος 102 ή 136 ίππων. Πιο πάνω συναντάμε το
2λιτρο diesel σύνολο με απόδοση 102, 136, 163 ή 190 ίππων, με το μεσαίο premium van να μπορεί να αποκτηθεί με κίνηση στους εμπρός ή πίσω τροχούς και με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
Από εκεί και πέρα, αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν «εξηλεκτρισμένες» εκδόσεις, με το Ford να έχει μια υβριδική έκδοση που φορτίζει τις μπαταρίες της στην πρίζα και το Mercedes να προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό (eVito). Αναλυτικότερα, το
Transit Custom PHEV συνδυάζει τον
1.000άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων (92,9 kW), που αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου 13,6 kWh, για αυτονομία περίπου 50 χλμ. για κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Το
eVito Van, πάλι, φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 85 kW (116 hp) και ροπής έως 360 Nm. Αντλεί ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 60 kWh που του προσδίδουν μέγιστη αυτονομία 314 χλμ. Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται από το 10 στο 80 % σε σταθμό ταχείας φόρτισης με ισχύ έως 50 kW σε περίπου 50 λεπτά, ενώ με ισχύ έως 80 kW ο χρόνος περιορίζεται στα 35 λεπτά (προαιρετικός εξοπλισμός).