Το Best Seller και το Premium στα Μεσαία Van
6.957 Επισκέψεις στο άρθρο
(14/1/2022)
Με μεγαλύτερο μεικτό και υψηλότερο ωφέλιμο το Transit Custom. Σε περισσότερες εκδόσεις αμαξώματος και ME πιο πολλούς κινητήρες (απόδοσης έως και 190 ίππων) το Vito. Και τα δύο Μεσαία Van λανσάρονται και σε ηλεκτρικές εκδόσεις.
Συγκρίνουμε το Best Seller και το Premium Μεσαίο Van!

Premium αέρας και πλήθος επιλογών για το Mercedes-Benz Vito, οι μέγιστες διαστάσεις του χώρου φόρτωσης του οποίου (χωρίς προέκταση στην καμπίνα) είναι: Μήκος 3.061 χλστ., πλάτος 1.685 χλστ. και ύψος 1.391 χλστ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
- Transit Custom. Μεταφέρει περισσότερα 200 μεικτό, 120 Κgr ωφέλιμο
- 3 εκδόσεις μήκους το Vito (2 το Transit)

Τέσσερις επιλογές diesel (105-185 hp) και plug-in hybrid έκδοση αυτονομίας 500 χλμ. για το Transit Custom.
- 2 extra επιλογές κινητήρων το Vito (ως και 190 hp)
- (σε EV) Plug-in Hybrid το Ford, πλήρως ηλεκτρικό το Mercedes

Πετρελαιοκινητήρες 102-190 ίππων και πλήρως ηλεκτρική έκδοση για το Vito.
Αν ψάχνετε Μεσαίο Van (σε μία πολύ δημοφιλή κατηγορία οχημάτων, που δίνει λύσεις στους επαγγελματίες πολλών κλάδων), εμείς βοηθάμε.
Συγκρίνουμε 2 best buy προτάσεις για να ξέρετε, όλες τις απαντήσεις, πριν αγοράσετε.
Οι αστικές διανομές προϊόντων δεν περιορίζονται σε φορτία με μικρό βάρος ή όγκο, ωστόσο η ευελιξία των οχημάτων που τις φέρνουν εις πέρας αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για τους επαγγελματίες. Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εξελίξει μια ιδιαίτερη σε χαρακτηριστικά κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών, τα Μεσαία Van, που εκτός των μεγάλων μεταφορικών τους δυνατοτήτων, διακρίνονται για τις μικρές σχετικά, διαστάσεις του αμαξώματός τους.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, με το συνολικό μήκος του αμαξώματός τους να μην υπερβαίνει τα 5,4 μέτρα, είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία με μήκος έως και 4,15 μέτρα. Αντίστοιχα, ενώ το μεικτό βάρος τους δεν υπερβαίνει τους 3,4 τόνους, μπορούν να μεταφέρουν φορτία βάρους που προσεγγίζουν τους 1,5 τόνους.
Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, το γεγονός πως τα Μεσαία Vans αποτελούν μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία, κάτι στο οποίο η Ελλάδα δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Απόλυτος κυρίαρχος στον εμπορικό στίβο της χώρας μας στην κατηγορία των Μεσαίων Van είναι το Ford Transit Custom. Από την άλλη, το Mercedes-Benz Vito όντας και το ίδιο αρκούντως δημοφιλές, φέρνει για premium πνοή στην κλάση. Πώς «στέκονται», όμως τα δύο αυτά καταξιωμένα μοντέλα σε μία απευθείας αντιπαράθεση; Οι απαντήσεις βρίσκονται παρακάτω…
Οι μεταφορικές δυνατότητες με μια ματιά
Όπως γίνεται σαφές και στον αναλυτικό πίνακα που παραθέτουμε, το Mercedes-Benz Vito προσφέρονται σε τρεις εκδόσεις μήκους, ενώ το Ford Transit Custom σε δύο. Συνοψίζοντας τα τεχνικά στοιχεία, αναφέρουμε πως στην κορυφαία έκδοσή του, το Vito διαθέτει το μακρύτερο αμάξωμα (5.370 χλστ.), κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο μήκος του χώρου φόρτωσης (3.061 χλστ.). Ωστόσο, το Ford Transit Custom διαθέτει τον πιο πλατύ (1.775 χλστ.) και ψηλό (1.406 χλστ.) χώρο φόρτωσης. Σε ό,τι αφορά στον διαθέσιμο όγκο φόρτωσης, έχουμε ισοπαλία ανάμεσα στο Mercedes και στο Ford (6,6 κ.μ.).Εκεί που η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του Ford Transit Custom είναι στα βάρη, καθώς το Μεσαίο Van της «μπλε οβάλ» εταιρείας εμφανίζει το μεγαλύτερο μεικτό βάρος (3,4 τόνων). Πρώτο είναι και στο ωφέλιμο φορτίο (1.470 κιλά) όπως και στην ελκτική ικανότητα με φρένα (2,8 τόνοι). Σημειώνεται, πως οι παραπάνω τιμές είναι οι μέγιστες που εμφανίζει το κάθε μοντέλο στη γκάμα του, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το εύρος τιμών που βλέπετε στον παρακάτω πίνακα, προκύπτει από τις διαφορές που προκύπτουν λόγω κινητήρα και εξοπλισμού.
ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ |
Μοντέλο |
Ford Transit Custom |
Mercedes-Benz Vito |
Έκδοση |
L1 |
L2 |
Compact |
Long |
Extra Long |
Αμάξωμα |
Μήκος (χλστ.) |
4.973 |
5.340 |
4.895 |
5.140 |
5.370 |
Πλάτος (χλστ.) |
1.986 |
1.986 |
1.928 |
1.928 |
1.928 |
Ύψος (χλστ.) |
1.925-2.000 (H2: 2.286-2.366) |
1.922-1.979 (H2: 2.285-2.343) |
1.910 |
1.910 |
1.910 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
2.933 |
3.300 |
3.200 |
3.430 |
3.430 |
Κύκλος στροφής (μ.) |
11,6 - 12,6 |
12,8 - 13,5 |
11,8 - 12,9 - 13,1 |
11,8 - 12,9 - 13,1 |
12,5 - 14,0 |
Χώρος φόρτωσης |
Μήκος (χλστ.) |
2.554 (3.037) |
2.921 (3.404) |
2.586 |
2.831 |
3.061 |
Πλάτος (χλστ.) |
1.775 |
1.775 |
1.685 |
1.685 |
1.685 |
Πλάτος - θόλοι (χλστ.) |
1.392 |
1.392 |
1.270 |
1.270 |
1.270 |
Ύψος (χλστ.) |
1.406 (H2: 1.778) |
1.406 (H2: 1.778) |
1.391 |
1.391 |
1.391 |
Όγκος (κ.μ.) |
5,7 (H2: 7,2) |
6,6 (H2: 8,2) |
5,5 |
6,0 |
6,6 |
Κατώφλι φόρτωσης (χλστ.) |
511 |
513 |
558 |
558 |
558 |
Βάρη |
Μεικτό (κιλά) |
2.600 - 3.400 |
2.900 - 3.400 |
2.800 - 3.050 |
2.800 - 3.200 |
2.800 - 3.200 |
Απόβαρο (κιλά) |
1.904 - 2.233 |
2.037 - 2.098 |
1.756 - 1.931 |
1.781 - 1.956 |
1.866 - 1.981 |
Ωφέλιμο (κιλά) |
634 - 1.470 |
836 - 1.418 |
929 - 1.294 |
854 - 1.349 |
829 - 1.324 |
Ελκτική ικανότητα με φρένα (κιλά) |
1.600 - 2.500 |
1.650 - 2.800 |
1.200 - 2.000 |
1.200 - 2.000 |
2.000 |
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (κιλά) |
750 |
750 |
750 |
750 |
750 |
Στην αντλία πετρελαίου ή στην πρίζα
Το Transit Custom διατίθεται με τον 2λιτρο EcoBlue κινητήρα πετρελαίου της Ford, o οποίος προσφέρεται σε εκδόσεις 105, 130, 170 και 185 ίππων, οι οποίοι ανάλογα με την έκδοση συνδυάζονται με σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός ή πίσω τροχούς και με μηχανικά ή αυτόματα 6τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων.
Από την άλλη, το Mercedes-Benz Vito λανσάρεται με 1.800άρη κινητήρα πετρελαίου ισχύος 102 ή 136 ίππων. Πιο πάνω συναντάμε το 2λιτρο diesel σύνολο με απόδοση 102, 136, 163 ή 190 ίππων, με το μεσαίο premium van να μπορεί να αποκτηθεί με κίνηση στους εμπρός ή πίσω τροχούς και με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο.
Από εκεί και πέρα, αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν «εξηλεκτρισμένες» εκδόσεις, με το Ford να έχει μια υβριδική έκδοση που φορτίζει τις μπαταρίες της στην πρίζα και το Mercedes να προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτρικό (eVito). Αναλυτικότερα, το Transit Custom PHEV συνδυάζει τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων (92,9 kW), που αντλεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου 13,6 kWh, για αυτονομία περίπου 50 χλμ. για κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Το eVito Van, πάλι, φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 85 kW (116 hp) και ροπής έως 360 Nm. Αντλεί ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 60 kWh που του προσδίδουν μέγιστη αυτονομία 314 χλμ. Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται από το 10 στο 80 % σε σταθμό ταχείας φόρτισης με ισχύ έως 50 kW σε περίπου 50 λεπτά, ενώ με ισχύ έως 80 kW ο χρόνος περιορίζεται στα 35 λεπτά (προαιρετικός εξοπλισμός).