Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο κινητήρας των 2,3 λίτρων, υπόσχεται έως και 6% χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου, ενώ το νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο επέτρεψε την αύξηση της ροπής έως και κατά 15%.

    Νέο κιβώτιο και αναβαθμισμένοι κινητήρες

    11.053 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2021)

    Ντεμπούτο στα ανανεωμένο Daily κάνει ένα νέο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που υπόσχεται αμεσότερες αλλαγές και μια συνολικά καλύτερη εμπειρία χειρισμού από τους οδηγούς, οι οποίοι -σύμφωνα με την εταιρεία- θα το εκτιμήσουν δεόντως ιδιαίτερα στις αστικές διανομές. Το νέο κιβώτιο αναμένεται να συμβάλλει επίσης στη μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO). Σημειώνεται, πως οι μηχανικοί της IVECO κατάφεραν να πραγματοποιήσουν τη σύζευξη του κινητήρα των 2,3 λίτρων με τον ίδιο συμπλέκτη με αυτόν του 3λιτρου κινητήρα, βελτιώνοντας την ανθεκτικότητα στις πιο δύσκολες αποστολές και αυξάνοντας την αντοχή έως και κατά 18%. Το νέο κιβώτιο δεν απαιτεί συχνή αλλαγή λαδιού, καθώς το σχετικό διάστημα έχει επεκταθεί στα 350.000 χλμ., συμβάλλοντας σε περαιτέρω μείωση του κόστους συντήρησης και επισκευής έως και κατά 4%.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

     Σε ό,τι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, παραμένει το F1A μηχανικό σύνολο των 2,3 λτ. με απόδοση από 116 έως 156 ίππους, διαθέσιμο με έγκριση (ομολογοποίηση) ελαφρού και βαρέως τύπου. Κατά τα γνωστά, πιο πάνω συναντάμε τον F1C κινητήρα των 3,0 λίτρων σε εκδόσεις ισχύος από 160 έως 207 ίππων. Σημειώνεται, πως ο κινητήρας των 2,3 λίτρων, υπόσχεται έως και 6% χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου (στον κύκλο WLTP), σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον, το νέο χειροκίνητο κιβώτιο επέτρεψε την αύξηση της ροπής έως και κατά 15%, βελτιώνοντας την απόδοση του Daily σε απαιτητικές εφαρμογές και ενισχύοντας την ευελιξία του για υπερκατασκευές με απαιτήσεις PTO (δυναμολήπτης ή σασμανάκι).
     
    Όπως είναι φυσικό, στη γκάμα του νέου Daily παραμένει ο κινητήρα των 3,0 λίτρων που λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και ο οποίος προσφέρει απόδοση 136 ίππων ισχύος και 350 Nm ροπής. Αξίζει να αναφερθεί, πως το νέο Daily συμμορφώνεται με τα πρότυπα Euro 6-D Final και Euro VI-E, επιτυγχάνοντας Συντελεστή Συμμόρφωσης 1 (Conformity Factor - CF = 1). Αυτό σημαίνει ότι πληροί τα όρια εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Σημειώνεται, πως το αυτοκίνητο σχησιμοποιεί ένα σύστημα διπλής SCR μετεπεξεργασίας που έχει επανασχεδιαστεί πλήρως για να καταλαμβάνει τους ίδιους χώρους με τα προηγούμενα μοντέλα, έτσι ώστε να μην έχει καμία επίδραση στην ευελιξία του Daily.
     

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »