Μεγάλη παραγγελία 1.200 φορτηγών TGX για τη MAN Truck & Bus!
Η MAN επενδύει μισό δις ευρώ στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης!
Η νέα γραμμή μετάδοσης κίνησης D30 PowerLion κατέγραψε 33.500 χλμ. δοκιμών!
Μειωμένη η κατανάλωση καυσίμου κατά 5% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο (με κινητήρα D26).
Από 380 έως 560 ίππους παρέχει ο κινητήρας MAN D30.
PRO.autotriti Team
Ύστερα από αρκετούς μήνες & ποικίλες εντατικές δοκιμές, που έλαβαν χώρα σε ολόκληρη τη «Γηραιά Ήπειρο», τα στελέχη του ευρωπαϊκού ειδικού Τύπου κλήθηκαν να αποκαλύψουν εσχάτως τα πορίσματά τους από τα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων MAN TGX, με το νέο 13λιτρο εξακύλινδρο κινητήρα D30 της εταιρείας και το νέο κιβώτιο TipMatic 14 των ισάριθμων σχέσεων εμπροσθοπορείας.
Στο δια ταύτα; Μετά από 33.500 χλμ. (σ.σ. νούμερο που αντιστοιχεί σε μια πλήρη σχεδόν περιστροφή του πλανήτη…) καταγεγραμμένων αξιολογήσεων από επαγγελματίες δοκιμαστές γνωστών μέσων του κλάδου, τα σχόλια υπήρξαν αν μη τι άλλο διθυραμβικά (!), αναγκάζοντας μάλιστα το μέλος του διοικητικού συμβουλίου για τις πωλήσεις και τις λύσεις πελατών της MAN Truck & Bus, Friedrich Baumann, να τονίσει πως: «Το σύστημα μετάδοσης κίνησης PowerLion αποδεικνύει με εντυπωσιακό τρόπο πόσο ισχυρή μπορεί να είναι η τελευταία τεχνολογία diesel στα επαγγελματικά οχήματα: εξαιρετικά οικονομική σε καύσιμα, με χαμηλές εκπομπές ρύπων και ταυτόχρονα τόσο ισχυρή ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να αντιμετωπίζουν με σιγουριά οποιαδήποτε μεταφορική εργασία. Μια κατάσταση κοινώς που ευνοεί το περιβάλλον, τις μεταφορικές εταιρείες και τη μελλοντική βιωσιμότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας».
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr