ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

D30: Έρχεται ο τελευταίος των diesel κινητήρων από τη MAN!

2.388 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2025)
D30: Έρχεται ο τελευταίος των diesel κινητήρων από τη MAN!

Ξεκινά η παραγωγή του στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης, παράλληλα με τους ηλεκτροκινητήρες της εταιρείας.
Έξι επίπεδα ισχύος, από 380 – 560 άλογα, αλλά και εξοικονόμηση στην κατανάλωση κατά 5%.
Πρόκειται για μια επένδυση 250 εκατομμυρίων ευρώ, που αντιστοιχεί στην παραγωγή 5.000 κινητήρων ετησίως.
Προορίζεται για τα μοντέλα TGX & TGS.

Ξεκινά η παραγωγή του στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης, παράλληλα με τους ηλεκτροκινητήρες της εταιρείας

Η παραγωγή του… τελευταίου των Μοϊκανών στους πετρελαιοκινητήρες της MAN Truck & Bus, κοινώς του πολυαναμενόμενου D30, ξεκινά την παραγωγή του στις εγκαταστάσεις της τελευταίας στη Νυρεμβέργη, αναλαμβάνοντας τον πολυεπίπεδο ρόλο να γεφυρώσει τη μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ηλεκτροκίνηση.
Αυτό, διότι η έναρξη της παραγωγής του συμπίπτει με την έναρξη της σειριακής παραγωγής μπαταριών στο εργοστάσιο, πράγμα που συνεπάγεται πως η Νυρεμβέργη θα παράγει δίπλα-δίπλα για πολλά χρόνια τόσο τους κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και τους αντίστοιχους για ηλεκτροκίνηση των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της φίρμας.
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τον επίσημο χαρακτήρα της εκδήλωσης, αξίζει να αναφερθεί πως το «παρών» στην υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής έδωσαν ο δήμαρχος της Νυρεμβέργης Marcus Konig, ο Διευθύνων Σύμβουλος της TRATON Christian Levin, ο Επικεφαλής Έρευνας & Ανάπτυξης της TRATON GROUP Niklas Klingenberg, ο Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Alexander Vlaskamp, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της MAN για την Παραγωγή και τα Logistics Michael Kobriger, ο Επικεφαλής του Τμήματος Παραγωγικών Στοιχείων Matthias Meindl κ.ο.κ.   
Μάλιστα, ήταν ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΑΝ Alexander Vlaskamp, εκείνος που εστίασε στην ανάγκη για ενεργή υποστήριξη αμφότερων των συστημάτων κίνησης, τονίζοντας πως: «Μέχρι το 2030, κάθε δεύτερο όχημα που παραδίδουμε στους πελάτες μας θα πρέπει να έχει κίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων. Ωστόσο, αυτό σημαίνει επίσης ότι θα εξακολουθήσουμε να χρειαζόμαστε πολύ αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης για μεγάλο χρονικό διάστημα στο δρόμο προς τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Στη Νυρεμβέργη, λοιπόν, επενδύουμε και στις δύο τεχνολογίες, καθιστώντας την τοποθεσία ανθεκτική στο μέλλον και πατώντας πάνω σε δύο ισχυρούς πυλώνες».
 

Συνέχεια του άρθρου >>>