Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το eActros 600 της Mercedes-Benz τεστάρεται με φορτηγό – τρόλεϊ!

2.347 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2024)
Το eActros 600 της Mercedes-Benz τεστάρεται με φορτηγό – τρόλεϊ!

-Έχει αυτονομία 500km και προορίζεται για μεγάλες αποστάσεις
-Με φόρτιση ισχύος 1 mW προσεχώς θα πηγαίνει από 20%-80 % σε 30 λεπτά

Έχει αυτονομία 500km και προορίζεται για μεγάλες αποστάσεις

Στη Mercedes-Benz μπορεί να μην έχουν ως στόχο να βγάλουν στην παραγωγή φορτηγά που θα κινούνται μέσα από τη χρήση καλωδίων παροχής ρεύματος – τύπου τρόλεϊ -, τους λεγόμενους παντογράφους, όμως αυτό δε σημαίνει πως αποφεύγουν τη… σύγκριση μαζί τους.
Αυτό ακριβώς συμβαίνει, άλλωστε, τη δεδομένη χρονική περίοδο στους δρόμους της Γερμανίας και πιο συγκεκριμένα στο οδικό δίκτυο B462 στο Northern Black Forest της Γερμανίας για λογαριασμό της εταιρείας logistics, Fahrner. Σε μια διαδικασία, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών του ομοσπονδιακού κρατιδίου, Βάδης-Βυρτεμβέργης, λοιπόν, το ηλεκτροκίνητο eActros 600 μεταφέρει προϊόντα χαρτιού σε μια απόσταση περίπου 18 χλμ. από το εργοστάσιο (με τοποθεσία στο Gernsbach-Obertsrot) μέχρι την τοποθεσία logistics της Fahrner (στο Kuppenheim), καλύπτοντας έτσι 220 km την ημέρα.
Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δοκιμής, μάλιστα, τα τεστ πραγματοποιούνται σε συνάρτηση με ένα φορτηγό άλλου κατασκευαστή το οποίο τροφοδοτείται με ρεύμα μέσα από καλώδια παροχής ρεύματος– στα πρότυπα των γνωστών μας τρόλεϊ.       
Από εκεί και πέρα, το eActros 600 φορτίζεται κατά τη διάρκεια της νύχτας σε σταθμό φόρτισης που εγκαταστάθηκε στην αποθήκη της Fahrner, λόγω του έργου, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Daimler Truck, Martin Daum, να δηλώνει πως: «Είμαστε σαφώς προσηλωμένοι στους κλιματικούς στόχους. Για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι, η πολιτική και η βιομηχανία πρέπει να επικεντρωθούν σε εκείνες τις τεχνολογίες που οδηγούν πραγματικά στην πρόοδο των μεταφορών χωρίς εκπομπές ρύπων. Το eActros 600, το μοντέλο που κλήθηκε να ανταγωνιστεί το φορτηγό (τύπου τρόλεϊ) στη σύγκριση τεχνολογίας, είναι το πρώτο μας ηλεκτρικό φορτηγό μεγάλων αποστάσεων με μπαταρία».
 

Με φόρτιση ισχύος 1 mW προσεχώς θα πηγαίνει από 20%-80 % σε 30 λεπτά

Με χωρητικότητα μπαταρίας που ξεπερνά τις 600 κιλοβατώρες - εξ ου και η ονομασία του μοντέλου 600 - και έναν αποδοτικό ηλεκτρικό κινητήριο άξονα που αναπτύχθηκε στο εσωτερικό της εταιρείας, το eActros επιτυγχάνει αυτονομία 500 χλμ, δίχως να χρειάζεται ενδιάμεση φόρτιση. Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά ότι, με βάση τα νομικώς προβλεπόμενα διαλείμματα των οδηγών, θα μπορεί να διανύσει ακόμα και περισσότερα από 1.000 χλμ την ημέρα, χάρη στην ενδιάμεση φόρτιση που θα λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.
Ακόμα περισσότερο, στο σενάριο που πλέον δε θα φορτίζεται με ισχύ 400 kW (όπως ισχύει με τη φόρτιση CCS), αλλά με πλήρη ισχύ ενός mW (τεχνολογία MCS δηλαδή), όπως συνέβη πρόσφατα σε δοκιμές με ένα πρωτότυπο μοντέλο στο Wörth am Rhein, το όχημα θα επιτυγχάνει φόρτιση από 20 % έως 80 % μέσα σε 30 λεπτά περίπου.
Μέσω παραγγελιών, άλλωστε, για το eActros 600 προβλέπεται προεγκατάσταση, με τοποθέτηση εκ των υστέρων.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »