Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
-'Αγνωστες προς το παρόν οι διαστάσεις του, προτεραιότητα δίνεται στη χωρητικότητα & στο χαμηλό κόστος ιδιοκτησίας
-Περισσότερο συμβατική θα είναι η έκδοση παραγωγής σε σχέση με την πρωτότυπη έκδοση
-Για αυτονομία 483 χλμ, που θα κάνει το 10%-80% σε λιγότερο από 30 λεπτά, μιλούν στην KIA
Ως το αντίπαλο δέος του ID.Buzz της Volkswagen και του Tourneo Custom της Ford, το νέο PV5 MPV της KIA μπορεί να μην έχει πραγματοποιήσει ακόμα τα επίσημα αποκαλυπτήριά του, ωστόσο κάποιες «κατασκοπευτικές» εικόνες από δοκιμές στο δρόμο, αρκούν για να μας δώσουν μια πρώτη εικόνα.
Καταρχάς, μην ξεχνάμε πως στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES) τον Ιανουάριο, οι ενδιαφερόμενοι είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε μια πρώτη επαφή με την πρωτότυπη έκδοση.
Συνεπώς, παρόλο που οι διαστάσεις του νέου ηλεκτρικού Van της KIA δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, είναι φανερό πως οι αναλογίες του οχήματος δεν έχουν αλλάξει ιδιαίτερα σε σχέση με το πρωτότυπο, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για έμφαση στη χωρητικότητα, αλλά και για χαμηλό συνολικό κόστος ιδιοκτησίας.
Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, το PV5 υιοθετεί μια πιο «τετραγωνισμένη» προσέγγιση σχεδιαστικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του – για μεγαλύτερη πρακτικότητα - συνδυάζοντάς την με συρόμενες πλαϊνές πόρτες, αλλά κι ένα τεράστιο μεταξόνιο.
Από εκεί και πέρα, κάτι που αξίζει να επισημανθεί είναι οι καθρέφτες στις πόρτες, οι οποίοι θα αυξηθούν για την έκδοση παραγωγής, ενώ χαρακτηριστική είναι και η υπογραφή των φώτων ημέρας, που εκτείνεται από τη μύτη μέχρι τη βάση του παρμπρίζ. Αυτή η σχεδίαση, άλλωστε, θα πρέπει να εμφανίζεται σε κάθε μελλοντικό CV της KIA από το 2025 και μετά.
Την ίδια ώρα, από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, αντικρίζουμε κι ένα ξεχωριστό σετ προβολέων πιο χαμηλά, μαζί με πολλά διακοσμητικά στοιχεία αντίθεσης, αλλά και πλάκες απόκρουσης σε χρώμα ασημί. Επιπλέον, τα βαθιά πλευρικά παράθυρα εκτείνονται κατά μήκος του αυτοκινήτου, με τις σκουρόχρωμες κολόνες Α, Β και C να δίνουν την αίσθηση μιας αιωρούμενης γραμμής οροφής τύπου Range Rover, ενώ στο πίσω μέρος, υπάρχει μια σειρά από πίσω φώτα. Συνακόλουθα, μια μονοκόμματη πίσω πόρτα διαφοροποιεί την επιβατική έκδοση από την Cargo Van, με τη δεύτερη περίπτωση να αποκτά δύο πόρτες χωρισμένες κάθετα στη μέση.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr