Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο VW Caddy Cargo ξεκινά στο άμεσο προσεχές διάστημα την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι ριζικά αναβαθμισμένος και στις κορυφαίες εκδόσεις τις εντυπώσεις θα κερδίζει το ψηφιακό «Innovision Cockpit»…

… που προσφέρει μια εντελώς νέα «εμπειρία» αλληλεπίδρασης του οδηγού με το όχημα.

Με σημαντικά τροποποιήμενη και πιο αεροδυναμική σχεδίαση, θα είναι διαθέσιμο μέχρι το καλοκαίρι σε δύο εκδόσεις αμαξώματος.

Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 2,15μ. και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 618 κιλά (εκδόσεις Cargo με κοντό μεταξόνιο).

Το νέο Volkswagen Caddy έρχεται

24.007 Επισκέψεις στο άρθρο (4/2/2021)

Μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα ξεκινά η διάθεση του νέου Vanette και στην ελληνική αγορά. Ανακαλύψτε τις σημαντικές αναβαθμίσεις που επιδεικνύει σε όλους τους τομείς!

To πλήρως ανανεωμένο VW Caddy Cargo ξεκινά μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά, με τις –μεγαλύτερες σε διαστάσεις- εκδόσεις «Cargo Maxi» να υπολογίζεται πως θα είναι διαθέσιμες από το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.
Μια από τις ειδοποιούς διαφορές του νέου Caddy σε σχέση με τον προκάτοχο του είναι η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας «Modular Transverse Matrix» (MQB), γεγονός που έχει επιφέρει ριζικές τροποποιήσεις σε όλους τους τομείς του οχήματος, πέραν φυσικά των διαστάσεων και της σχεδίασης του.
 
Με στόχο –φυσικά- την κορυφή!

Με συνολικές πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 3,0 εκ. οχήματα σε παγκόσμιο
επίπεδο, το VW Caddy συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο επιτυχημένων εκπροσώπων τόσο της κατηγορίας του όσο και της γκάμας ελαφρών επαγγελματικών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σύμφωνα με τις σχετικές δηλώσεις των υπευθύνων της μάρκας, η νέα γενιά του Caddy πραγματοποιεί «… ένα τεράστιο άλμα προς το μέλλον…» δεδομένου ότι, η νέα πλατφόρμα «MQB» επιτρέπει την υιοθέτηση πολλαπλών τεχνολογικών καινοτομιών όπως π.χ. τα 19 συνολικά νέα ή βελτιωμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού, αναβαθμίζοντας τόσο την άνεση όσο και της ασφάλεια που το όχημα προσφέρει».
Την ίδια στιγμή, έχει τροποποιηθεί σημαντικά και η εξωτερική σχεδίαση του οχήματος με τις διαστάσεις των δύο εκδόσεων (κανονική και Maxi) να είναι ελαφρώς αυξημένες, γεγονός που ωστόσο δεν γίνεται αντιληπτό οπτικά, χάρη στην τροποποιημένη σχεδίαση.
Πιο συγκεκριμένα, η εικόνα του νέου Caddy αποπνέει έντονο δυναμισμό, ενώ την ίδια στιγμή έχει μειωθεί ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος από το 0,33 στο 0,30, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Εκτός της τροποποιημένης μάσκας, νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα (εμπρός / πίσω) καθώς και οι προφυλακτήρες ενώ, σε ότι αφορά στις επιβατικές εκδόσεις, θα είναι διαθέσιμη και η μεγαλύτερη –σε εμβαδό- ηλιοροφή σε όχημα της κατηγορίας του (1,4 τ.μ. και εκτείνεται μέχρι τη 2η σειρά καθισμάτων). Παράλληλα, η VW έχει εξελίξει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου έως και 18 ιντσών, που θα είναι διαθέσιμες στις διάφορες εκδόσεις του νέου Caddy.
Παράλληλα, για πρώτη φορά στον εξοπλισμό του νέου Caddy θα συγκαταλέγονται στοιχεία όπως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη λειτουργία τόσο των πλευρικών (συρόμενων) όσο και της πίσω θύρας, σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς τη χρήση κλειδιού («Keyless Access» ή αν προτιμάτε «Kessy» για συντομία) κ.ά.
 
Βελτιωμένο εσωτερικό και αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες
 
Οι επιβατικές εκδόσεις του Caddy θα είναι διαθέσιμες σε τρία επίπεδα εξοπλισμού («Caddy», «Life» και «Style»). Αντίστοιχα, λόγω των αυξημένων διαστάσεων τους, οι επαγγελματικές εκδόσεις («Caddy Cargo») με το μακρύ μεταξόνιο («Maxi») θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν στο εσωτερικό τους έως και δύο παλέτες ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με την εταιρεία να ανακοινώνει πως, σε κάθε περίπτωση, η κάθε μια εξοπλιστική έκδοση των Caddy και Caddy Cargo, είναι πληρέστερη από ποτέ άλλοτε.
Εκτός των επανασχεδιασμένων καθισμάτων σε όλες τις σειρές, το νέο Caddy έχει να επιδείξει και εντελώς νέα σχεδίαση εσωτερικού. Με τον όρο «Digital Cockpit», το νέο Caddy υιοθετεί πλέον μια νέα –πλήρως ψηφιακή- μορφή σε ότι αφορά στον πίνακα οργάνων ενώ και το τιμόνι θα φέρει ανανεωμένα χειριστήρια που ουσιαστικά είναι… ψηφιακά και μπορούν να ελεγχθούν με το απαλό άγγιγμα του οδηγού. Την ίδια στιγμή, νέα προηγμένα συστήματα πολυμέσων που συνοδεύονται από οθόνες αφής 6,5 ή 10 ιντσών, σε συνδυασμό με τον πίνακα οργάνων «Digital Cockpit», δημιουργούν ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον πληροφόρησης του οδηγού και ελέγχουν των διαφόρων λειτουργιών του οχήματος, το οποίο η Volkswagen αναφέρει ως «Innovision Cockpit».
 
Δύο μήκη αμαξώματος και ωφέλιμο μήκος καρότσας στα 2,15μ.

Το νέο Caddy Cargo θα προσφέρεται με μήκος αμαξώματος στα 4.500 χλστ. ή 4.853 χλστ. (εκδόσεις Maxi) που θα προσφέρουν χώρο φόρτωσης με μήκος 1.797 – 2.150 χλστ. Το πλάτος του ορίζεται στα 1.614 χλστ. (1.230 χλστ. μεταξύ των θόλων) και το ύψος στα 1,27μ.
Αναλόγως της έκδοσης, θα είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία όγκου έως και 3,7κ.μ. ενώ, με το μεικτό βάρος του να μην υπερβαίνει τους 2,25t. για εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο θα ανέρχεται στα 618 κιλά.

Νέοι κινητήρες με «ενισχυμένο» σύστημα ελέγχου των ρύπων και πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες
 
Από τα 19 συνολικά νέα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού που απαντώνται στο νέο Caddy, τα έξι παρουσιάζονται για πρώτη φορά και μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τα Travel Assist, Trailer Assist, Side Assist, Rear Traffic Alert κ.ά.
Στην ελληνική αγορά, το νέο Caddy θα είναι διαθέσιμο αρχικά με δύο νέους -4κύλινδρους- πετρελαιοκινητήρες TDI χωρητικότητας 2,0λτ. με απόδοση 102 & 122 ίππων και μέγιστη ροπή 280 & 320 Nm αντίστοιχα.
Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο 7 σχέσεων και επιτυγχάνουν μέση κατανάλωση από 4,9λτ./100χλμ. και εκπομπές CO2 από 128 g/km.
Βασικό τους χαρακτηριστικό, το νέο –διπλό- σύστημα καταλυτικών μετατροπέων με διαδικασία «SCR» (Selective Catalytic Reduction) που μειώνει δραστικά ρύπους όπου τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το παρελθόν.
Παράλληλα θα είναι διαθέσιμος, ένας βενζινοκινητήρας TSI, 1,5λτ. με απόδοση 114 ίππων ενώ θα ακολουθήσει και ένας 1.500άρης TGI με καύσιμο το φυσικό αέριο (130 ίπποι).
Ωστόσο, τα νέα δεν σταματούν εδώ καθώς η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως εξελίσσεται και μια νέα υβριδική (eHybrid) έκδοση του νέου Caddy Cargo, για την οποία δεν υπάρχουν προς το παρόν περισσότερες ανακοινώσεις πληροφορίες.
Περισσότερα για το νέο VW Caddy Cargo, μπορείτε να δείτε στα video που ακολουθούν…