Λίγο μετά την πρεμιέρα της επόμενης γενιάς των τουριστικών λεωφορείων Setra ComfortClass 500 και TopClass 500, η Setra ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία των υπεραστικών λεωφορείων με τη νέα σειρά MultiClass 500 LE.
Τα νέα αστικά λεωφορεία της Setra
Στο μπροστινό μέρος, το
MultiClass 500 LE αποκτά τη νέα χαρακτηριστική εμφάνιση
Setra που παρουσίασε η μάρκα με τα σημερινά τουριστικά πούλμαν. Αριστερά και δεξιά πάνω από τους μπροστινούς τροχούς, το χαρακτηριστικό στοιχείο της μάρκας δείχνει την προέλευση της
νέας MultiClass 500 LE πως είναι ένα γνήσιο
Setra. Αυτό αποδεικνύεται επίσης από το λογότυπο της μάρκας στο εξίσου εντυπωσιακό πίσω άκρο.
Το μπροστινό τμήμα εντελώς χαμηλού δαπέδου, πλατφόρμες στα αριστερά, δεξιά ή και στις δύο πλευρές προς την κατεύθυνση του ταξιδιού – το
νέα Setra MultiClass 500 LE δεν έχει σχεδόν κανένα όριο όσον αφορά τη σχεδίαση του θαλάμου επιβατών. Το εσωτερικό είναι πρακτικό αλλά φιλόξενο, με γυάλινα χωρίσματα σε διαφορετικά σχέδια, λείες επενδύσεις τοίχων με διακοσμητικά φύλλα μέχρι τον συνδυασμό ανοιχτόχρωμης και σκούρας επένδυσης.
Με 3 παραλλαγές για το πιλοτήριο του οδηγού
Το πιλοτήριο του οδηγού είναι εξίσου διαφορετικό με το διαμέρισμα επιβατών. Οι παραλλαγές περιλαμβάνουν:
Cockpit City (city) σύμφωνα με τις προδιαγραφές του
VDV (
Verband Deutscher Verkehrsunternehmen, Ένωση Γερμανικών Μεταφορικών Εταιρειών) και
Cockpit Basic City (city/inter-city) ή
Cockpit Basic (inter-city) σε επίπεδο τουριστικών λεωφορείων.
Κάθε Setra είναι επίσης ένα γνήσιο λεωφορείο ασφαλείας
Το
νέο MultiClass 500 LE διαθέτει το
Preventive Brake Assist 2, την επόμενη γενιά του πρώτου ενεργού βοηθού πέδησης στον κόσμο για
εξειδικευμένα λεωφορεία τακτικής υπηρεσίας. Το
Preventive Brake Assist 2 χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό καμερών και αισθητήρων ραντάρ κοντινής και μεγάλης εμβέλειας, προκειμένου να ανταποκρίνεται σε ακίνητα και κινούμενα αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων των πεζών και των ποδηλατών. Το σύστημα μπορεί να επεξεργαστεί πολλά αντικείμενα ταυτόχρονα. Εντός των ορίων του συστήματος, η ανίχνευση αντικειμένων έξω από το οδόστρωμα βελτιώνεται και οι ψευδείς προειδοποιήσεις ελαχιστοποιούνται.
Το
σύστημα υποβοήθησης οδηγού προειδοποιεί για σύγκρουση με ακίνητα ή κινούμενα αντικείμενα. Επιπλέον, ενεργοποιεί ταυτόχρονα έναν ελιγμό πέδησης με μερικό φρενάρισμα. Η σειρά προειδοποιήσεων και η εφαρμογή πέδησης έχουν σχεδιαστεί ακριβώς για χρήση σε τακτικά σέρβις και επομένως για την προστασία των όρθιων επιβατών. Το
Preventive Brake Assist 2 θα είναι διαθέσιμο προαιρετικά από την άνοιξη του 2024.