Ανάλυση: Η κατηγορία των Μiικρών Vans
Diesel ή ηλεκτρικό Μεγάλο Van με Leasing; Τι παίρνεις;
Fiat Professional: Συμβουλές… ευεξίας για επαγγελματίες οδηγούς
Η πληρέστατη, σε όλους τους τομείς, πρόταση της Dacia στα Vanettes αφορά τον σύγχρονο επαγγελματία που μετρά κάθε ευρώ, με δεδομένες τις μεγάλες μεταφορικές του δυνατότητες καθώς και το χαμηλό κόστος αγοράς, χρήσης, συντήρησης και επισκευής.
Επιλέγοντας το Dacia Dokker, ουσιαστικά επιλέγει ένα επαγγελματικό όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας σε τιμή που αντιστοιχεί σε μοντέλο μικρότερης, χωρίς παραχωρήσεις σε ποιότητα και εξοπλισμό καθώς έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων στοιχεία όπως cruise-control, ηχοσύστημα με Bluetooth, αισθητήρες παρκαρίσματος, χειριστήρια στο τιμόνι κ.ά.
Παράλληλα, οι περιορισμένες διαστάσεις το καθιστούν εξαιρετικά ευέλικτο εντός της πόλης την ίδια στιγμή που, η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων, διασφαλίζει την εξαιρετική οδική του συμπεριφορά σε πολύωρα δρομολόγια στον αυτοκινητόδρομο.
Παράλληλα, ο αναβαθμισμένος –Euro 6d Temp- πετρελαιοκινητήρας των 1,5λτ. διασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση και μεγάλα αποθέματα ροπής σε κάθε περίπτωση. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως η εταιρεία ανακοινώνει πως το Κόστος Συντήρησης δεν υπερβαίνει τα 0,5 ευρώ/ημέρα.
Ιδανικό για φορτία ως 3,9 κ.μ.
Με μήκος αμαξώματος που δεν υπερβαίνει τα 4,37μ., το Dacia Dokker είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με μήκος 1,9μ. ενώ χάρη στο αναδιπλούμενο διαχωριστικό / κάθισμα συνοδηγού, το μέγιστο ωφέλιμο μήκος της καρότσας ανέρχεται έως και στα 3,11μ.
Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,9 κ.μ. ενώ, με το βάρος του οχήματος να ορίζεται στους 2,0t., το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει ανέρχεται έως και στα 750 κιλά.
Κινητήρας 1,5λτ. με ισχύ 75 ή 95 ίππων
Ο «φρεσκαρισμένος» 1.500 άρης Blue dCi πετρελαιοκινητήρας του Dokker είναι διαθέσιμος με την πιο πρόσφατη αντιρρυπαντική τεχνολογία (AdBlue) σε εκδόσεις με ισχύ 75 ή 95 ίππων και μέγιστη ροπή από 200 – 220 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η λειτουργία του είναι ελαστική, με μεγάλα αποθέματα ροπής, από χαμηλά ενώ, περιορισμένα είναι και τα επίπεδα θορύβου που παράγει. Τέλος, η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 4,2λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 110 gr/km (ελεύθερη κίνηση εντός του Πράσινου Δακτυλίου), με βάση το πρότυπο WLTP.
Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα μετασκευής του Dokker σε ψυγείο για μεταφορά προϊόντων σε θερμοκρασία συντήρησης (4-6 Co).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr