Το Mercedes-Benz Sprinter 30άρισε!
Δυο οχήματα με μικτό βάρος 40 τόνων υποβλήθηκαν σε εντατικές χειμερινές δοκιμές.
Μεγάλος ο βαθμός δυσκολίας, εξαιτίας του χιονιού & των απότομων κλίσεων.
Fuel cells, μπαταρία & ηλεκτρικός άξονας (e-axle), μεταξύ των στοιχείων που αξιολογήθηκαν εκτενώς.
Στα τέλη του 2026 ξεκινούν οι παραδόσεις των πρώτων οχημάτων.
Οι μελέτες αναφορικά με τον τομέα της υδρογονοκίνησης από την ομάδα ανάπτυξης της Daimler Truck καλά κρατούν, με τα φορτηγά επόμενης γενιάς της Mercedes-Benz να τεστάρονται στις πλέον απαιτητικές συνθήκες και να ανταποκρίνονται με επιτυχία.
Πιο αναλυτικά, δυο φορτηγά με την ονομασία GenH2 και με μικτό βάρος 40 τόνων, που κατασκευάστηκαν υπό την αιγίδα της μάρκας με το τρίστερο, υποβλήθηκαν σε εντατικές χειμερινές δοκιμές στο πέρασμα Simplon στο ελβετικό καντόνι Valais. Ο λόγος; Να αξιολογηθεί η καινοτόμος τεχνολογία της υδρογονοκίνησης (σ.σ. το υγρό υδρογόνο βρίσκεται κάτω από το καπό των οχημάτων), ούτως ώστε η ομάδα να αποκομίσει πολύτιμες γνώσεις γύρω από τις πιο ρεαλιστικές & ακραίες συνθήκες.
Όπως δήλωσε, εξάλλου, ο επικεφαλής του Product Engineering της Mercedes-Benz Trucks, Dr. Rainer Müller-Finkeldei: «Για την περαιτέρω ανάπτυξη του φορτηγού Mercedes-Benz GenH2, αξιοποιούμε απρόσκοπτα τις εμπειρίες της πρώτης γενιάς πρωτοτύπων και έτσι είμαστε σε θέση να δοκιμάσουμε τη βελτιωμένη τεχνολογία σε ακραίες συνθήκες από την αρχή. Η διαδρομή πάνω από το πέρασμα Simplon παρείχε καλές συνθήκες για τη δοκιμή της αλληλεπίδρασης του συστήματος fuel cells με άλλα βελτιωμένα εξαρτήματα. Οι επιτυχείς δοκιμές υπογράμμισαν τις δυνατότητες και την αξιοπιστία των φορτηγών GenH2, ακόμη και υπό απαιτητικές συνθήκες».
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr