Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ανανεωμένο συνεχίζει την εμπορική του πορεία στη Βραζιλία, το τοπικό Fiat Fiorino.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ανανεωμένο συνεχίζει την εμπορική του πορεία στη Βραζιλία, το τοπικό Fiat Fiorino.

Το «υπερατλαντικό» Fiat Fiorino

4.431 Επισκέψεις στο άρθρο (9/12/2021)

Μπορεί το «δικό μας» Fiat Fiorino να μοιράζεται τα μηχανικά -και όχι μόνο- μέρη του με τα αντίστοιχα vanette των Citroen και Peugeot, ωστόσο στη μακρινή Βραζιλία στηρίζεται στο τοπικό Fiat Uno και στην ανανεωμένη του εκδοχή «δανείζεται» στοιχεία από το Fiat Strada, που συνεχίζει να κάνει καριέρα στη Ν. Αμερική.

Ένα εντελώς διαφορετικό Fiorino από αυτό που πουλάει η Fiat Professional στις αγορές της Ευρώπης, κάνει καριέρα στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Και ενώ το οικείο σε εμάς μοντέλο μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με τα «αδελφά» Citroen Nemo και Peugeot Bipper του Ομίλου PSA (στο πλαίσιο του ευρύτερου Ομίλου Stellantis), αυτό που κυκλοφορεί στους δρόμους της Βραζιλίας, στηρίζεται στην τοπική εκδοχή του θρυλικού Fiat Uno.

To Fiorino της Βραζιλίας στηρίζεται στο Fiat Uno που συνεχίζει να διατίθεται στη Ν. Αμερική.

To Fiorino της Βραζιλίας στηρίζεται στο Fiat Uno που συνεχίζει να διατίθεται στη Ν. Αμερική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Μάλιστα, το Fiorino της Ν. Αμερικής δέχθηκε πρόσφατα μια ανανέωση, προκειμένου να συνεχίσει με αξιώσεις την εμπορική του πορεία. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει μικρές αισθητικές τροποποιήσεις, αλλά και τεχνικές αναβαθμίσεις.
 
Αναλυτικότερα, το βραζιλιάνικο Fiorino διαθέτει έναν ανασχεδιασμένο, μαύρο προφυλακτήρα και μια συνολικά ελαφρώς «πειραγμένη» εμπρόσθια όψη, με τη γρίλια να φιλοξενεί το νέο έμβλημα της Fiat. Ελαφρώς διαφορετικά είναι τα φωτιστικά σώματα και παράλληλα το καπό είναι πιο «γλυπτό» σε σχέση με το παρελθόν. Αλλαγές δεν παρατηρούνται στο πλευρικό και στο οπίσθιο τμήμα του οχήματος.
 

Εκτεταμένες οι αλλαγές στο εσωτερικό

 
Στο εσωτερικό, συναντάμε έναν νέο πίνακα οργάνων που φέρει μια LCD οθόνη για τις ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδίου. Καινούργιο είναι και το ταμπλό, το οποίο προέρχεται από το νέο τοπικό pick-up της ιταλικής μάρκας, το Fiat Strada που αποτελεί παρελθόν για την Ευρώπη. Ωστόσο, αντίθετα με το «αγροτικό» μοντέλο, το Fiorino δεν εξοπλίζεται με οθόνη του συστήματος infotainment, προκειμένου να διατηρήσει τον οικονομικό του χαρακτήρα.
 
Στα νέα χαρακτηριστικά της καμπίνας περιλαμβάνονται τα πιο αναπαυτικά καθίσματα, που φέρουν πιο ανθεκτικές επενδύσεις. Τέσσερις επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι έχουν προστεθεί στο εσωτερικό, ανεβάζοντας τον αριθμό τους στους 13, ενώ ανασχεδιασμένα είναι και τα πάνελ των θυρών. Σύμφωνα με την εταιρεία, το air condition ψύχει τη διθέσια καμπίνα 18% πιο γρήγορα. Επιπλέον, στον (φτωχό) εξοπλισμό περιλαμβάνονται το υδραυλικό τιμόνι, το ρυθμιζόμενο καθ` ύψος κάθισμα οδηγού, τα ηλεκτρικά παράθυρα, το τηλεχειριζόμενο κλείδωμα, ο συναγερμός, οι προβολείς ομίχλης, αλλά και τα συστήματα ασφαλείας ESC, traction control και Hill Holder. Συνέχεια του άρθρου >>>