Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Isuzu D-Max εντυπωσιάζει με τις εκτός δρόμου ικανότητες κίνησης του…

… χάρη σε στοιχεία όπως οι αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει το νέο στιβαρότερο πλαίσιο αλλά…

… και οι πολλαπλές προστατευτικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος.

Isuzu D-Max: Προορισμένο για τα –πολύ- δύσκολα

47.321 Επισκέψεις στο άρθρο (21/8/2021)

H νέα γενιά του ιαπωνικού Pick-Up εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένη και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, ειδικά σε ότι αφορά στις εκτός δρόμου ικανότητες του.


… χάρη σε στοιχεία όπως οι αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

… χάρη σε στοιχεία όπως οι αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Η ενίσχυση του πλαισίου και των ενώσεων του με την καμπίνα, έχει αυξήσει την ακαμψία του οχήματος στις δυνάμεις στρέψης που θα κληθεί να αντιμετωπίσει, αυξάνοντας παράλληλα το επίπεδο της άνεσης των επιβατών.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει το νέο στιβαρότερο πλαίσιο αλλά…

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει το νέο στιβαρότερο πλαίσιο αλλά…

Την ίδια στιγμή, πολύ καλές κρίνονται για τα δεδομένα της κατηγορίας τόσο οι γωνίες του αμαξώματος, όσο και οι προστατευτικές επενδύσεις (όλων των εκδόσεων) για το κάτω μέρος του αμαξώματος και τον χώρο του κινητήρα, που θα αποσοβήσουν τυχόν φθορές του οχήματος σε ακραίες καταστάσεις.


… και οι πολλαπλές προστατευτικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος.

… και οι πολλαπλές προστατευτικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος.

Δείτε τις τιμές των επαγγελματικών της Isuzu

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Isuzu D-Max φέρει στον εξοπλισμό του, μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS) όπως π.χ. τα Hill Start Assist & Hill Descent Control, ενώ, αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι μπορεί να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 800 χλστ.!
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως το νέο Isuzu D-Max ενσωματώνει και νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς ενώ, βελτιωμένη είναι τόσο η λειτουργία όσο και η δομή της ανάρτησης αμφότερων των αξόνων.
 
Μοντέλο Isuzu D-Max
Έκδοση Single Cab Extended Cab Double Cab
Αμάξωμα      
Μήκος (χλστ.) 5.305 5.265 5.265
Πλάτος (χλστ.) 1.760 1.835 1.835
Ύψος (χλστ.) 1.770 1.790 1.790
Μεταξόνιο (χλστ.) 3.125 3.125 3.125
Κύκλος στροφής (μ.) 13 13 13
Οδική συμπεριφορά      
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 220 240 240
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) 29 30,5 30,5
Γωνία ράμπας (μοίρες) 21,4 22,9 22,9
Γωνία αποχώρησης (μοίρες) 22,5 - 25,9 24,2 - 27,4 24,2 - 27,4
Πλευρική κλίση (μοίρες)  -  -  -
Μέγιστο βάθος υδάτινου εμποδίου (χλστ.) 800 800 800

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »