ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σε δοκιμές εξέλιξης υποβάλλεται το υβριδικό, αγωνιστικό φορτηγό της Hino.

Απεικόνιση του «τελειωμένου» υβριδικού Hino που θα συμμετάσχει στο επόμενο Ράλι Ντακάρ.

Υβριδικό φορτηγό 1.080 ίππων στο Dakar Rally 2022

6.092 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2021)

Μια παλιά γνώριμη του Ράλι Ντακάρ, η ιαπωνική Hino Motors, σχεδιάζει του χρόνου να ταράξει τα νερά του θρυλικού αγώνα, συμμετέχοντας σε αυτόν για πρώτη φορά με ένα υβριδικό φορτηγό 1.080 ίππων.

Η θυγατρική της Toyota, Hino Motors, ανακοίνωσε πως θα συμμετάσχει με την αγωνιστική ομάδα «Hino Team Sugawara» στο επόμενο Ράλι Ντακάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί εκ νέου στη Σαουδική Αραβία, από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022. Η ιαπωνική μάρκα πήρε μέρος στον θρυλικό αγώνα για πρώτη φορά το 1991, μετρά ήδη 12 νίκες και η επόμενη διοργάνωση θα αποτελέσει την 31η συμμετοχή της.


Απεικόνιση του «τελειωμένου» υβριδικού Hino που θα συμμετάσχει στο επόμενο Ράλι Ντακάρ.

Απεικόνιση του «τελειωμένου» υβριδικού Hino που θα συμμετάσχει στο επόμενο Ράλι Ντακάρ.

Kοινοποίησε το »

Ωστόσο η είδηση βρίσκεται αλλού, στο ίδιο το φορτηγό το οποίο θα αγωνιστεί και το οποίο θα στηρίζεται στο όχημα που είχε συμμετάσχει και το 2020. Με μία -όχι και τόσο- μικρή διαφορά: Για πρώτη φορά θα φέρει υβριδική τεχνολογία, ενώ οι μηχανικοί της εταιρείας εργάζονται εντατικά προκειμένου να μειώσουν το βάρος του οχήματος. Επικεφαλής της ομάδας και οδηγός του φορτηγού, θα είναι ο Teruhito Sugawara, οποίος υποσχέθηκε πως δεν πρόκειται να μας απογοητεύσουν…
 
Rally Dakar 2021: Ο θρίαμβος της Kamaz
 
Σε κάθε περίπτωση, το επονομαζόμενο Hino Ranger, το οποίο στηρίζεται στη σειρά HINO 600 Series της Β. Αμερικής, φέρει τον εξακύλινδρο turbo diesel κινητήρα, ο οποίος έχει χωρητικότητα 8.866 κ.εκ. Το μοτέρ αποδίδει ισχύ 800 ίππων στις 2.900 σ.α.λ. και ροπή 2.295 Nm στις 1.700 σ.α.λ. Ο ηλεκτρικός κινητήρας, από την άλλη, έχει ισχύ 206 kW (280 PS), γεγονός που ανεβάζει την απόδοση του υβριδικού συστήματος στα 1.080 άλογα.

Fuel cell φορτηγά εξελίσσει η Toyota με τη βοήθεια της Hino
 
Ο «straight-six» κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6+1 σχέσεων, στέλνοντας φυσικά την κίνηση μόνιμα σε όλους τους τροχούς (Full-time 4WD). Προσφέρονται ακόμα κοντές σχέσεις και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού. Σημειώνεται, πως το αγωνιστικό Hino ζυγίζει 8.600 κιλά, έχει μήκος 6,7 μ., πλάτος 2,5 μ. και ύψος 3,1 μ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 4.170 χλστ. Τέλος, φέρει ντεπόζιτο πετρελαίου, χωρητικότητας 800 λίτρων.
 

Kοινοποίησε το »