Mercedes-Benz: Ξεκίνησε η παραγωγή του eActros 600!
Νέο Mercedes-Benz eActros 600: Η νέα εποχή στα ηλεκτρικά φορτηγά!
Το eActros 600 της Mercedes-Benz τεστάρεται με φορτηγό – τρόλεϊ!
Σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz, η ZF εξέλιξε ένα νέο σύστημα ελέγχου και τροφοδοσίας διαφόρων τύπων υπερκατασκευών για ηλεκτρικά φορτηγά, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το νέο eActros. Πως λειτουργεί και τι νέο προσφέρει;
Στα βασικά στοιχεία του συστήματος περιλαμβάνονται μια κεντρική μονάδα ελέγχου, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας εναλλάκτης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η «all-in-one» λύση που η ΖF προσφέρει με το σύστημα «eWorX» ουσιαστικά επιτρέπει στον χειριστή του οχήματος να ελέγχει τη λειτουργία και την τροφοδοσία των πάσης φύσεων υπερκατασκευών και εργαλείων με τα οποία εφοδιάζεται ένα φορτηγό (μπετονιέρα, ανατρεπόμενη καρότσα, ανυψωτικά μηχανήματα κ.ά.).
Στα βασικά του στοιχεία περιλαμβάνονται ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 50kW, ένα inverter και μια κεντρική μονάδα ελέγχου, καθώς και το σύστημα ψύξης και μια υδραυλική αντλία.
Ουσιαστικά το eWorX λειτουργεί ως μια «πύλη» μεταξύ του οχήματος και του εξοπλισμού με τον οποίο αυτό εφοδιάζεται ενώ συνδέεται με το ηλεκτρονικό σύστημα (CAN-BUS) του οχήματος.
Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι μπορεί να λειτουργεί παράλληλα με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και τον ηλεκτροκινητήρα του οχήματος, δεν βασίζεται στη λειτουργία τους για να τροφοδοτήσει με ενέργεια την υπερκατασκευή του φορτηγού. Αντίθετα, ως πηγή ενέργειας χρησιμοποιεί τη συστοιχία μπαταριών του οχήματος, όπως και ο ηλεκτροκινητήρας. Η ενέργεια που λαμβάνει το eWorX από τις μπαταρίες του οχήματος, χρησιμοποιείται από τον ηλεκτροκινητήρα του προκειμένου να ελέγξει τη λειτουργία της υδραυλικής αντλίας, μέσω της οποίας ελέγχεται π.χ. ο γερανός ή η ανατρεπόμενη καρότσα του φορτηγού.
Περισσότερα για το νέο σύστημα «eWorX» της ZF μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr