Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
To νέο Mercedes-Benz eActros είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό που εφοδιάζεται με το σύστημα «eWorX» της ZF.

To νέο Mercedes-Benz eActros είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό που εφοδιάζεται με το σύστημα «eWorX» της ZF.

Στα βασικά στοιχεία του συστήματος περιλαμβάνονται μια κεντρική μονάδα ελέγχου, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας εναλλάκτης.

Στα βασικά στοιχεία του συστήματος περιλαμβάνονται μια κεντρική μονάδα ελέγχου, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας εναλλάκτης.

Ανακαλύψτε πως λειτουργεί το ZF eWorZ PTO.

Ανακαλύψτε πως λειτουργεί το ZF eWorZ PTO.

  • To νέο Mercedes-Benz eActros είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό που εφοδιάζεται με το σύστημα «eWorX» της ZF.
  • Στα βασικά στοιχεία του συστήματος περιλαμβάνονται μια κεντρική μονάδα ελέγχου, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας εναλλάκτης.
  • Ανακαλύψτε πως λειτουργεί το ZF eWorZ PTO.

ZF: Νέο «eWorX PTO» για ηλεκτρικά φορτηγά (+vid)

3.015 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2022)

Σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz, η ZF εξέλιξε ένα νέο σύστημα ελέγχου και τροφοδοσίας διαφόρων τύπων υπερκατασκευών για ηλεκτρικά φορτηγά, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το νέο eActros. Πως λειτουργεί και τι νέο προσφέρει;

ZF «eWorX PTO»: «All-in-One» λύση για ηλεκτρικά φορτηγά!

  • Συμπαγείς διαστάσεις και εντυπωσιακή χρηστικότητα
  • Σύστημα ελέγχου και τροφοδοσίας περιφερειακών συστημάτων για ηλεκτρικά φορτηγά
  • Πρώτη εφαρμογή στο νέο Mercedes-Benz eActros
  • Ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό από τις συμβατικές λύσεις
 
Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης νέων τεχνολογιών που στόχο έχουν να αναβαθμίσουν την χρηστικότητα και την αποδοτικότητα των σύγχρονων –και μελλοντικών- βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, η εταιρεία ZF συνεργάζεται στενά με τους κορυφαίους κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων στην υλοποίηση λύσεων και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
 
Αυτός είναι εξάλλου και ο βασικός λόγος της ίδρυσης του τμήματος «Commercial Vehicle Solutions» (CVS) στις αρχές του 2022.
 
Μια από τις πιο πρόσφατες προτάσεις της φέρει την ονομασία «eWorX Power Take-Off» και αφορά σε ένα νέο σύστημα ελέγχου και τροφοδοσίας των διαφόρων υπερκατασκευών με τις οποίες εφοδιάζονται, τα νέα ηλεκτρικά φορτηγά. Για την εξέλιξη του συνεργάστηκε στενά με τη Mercedes-Benz Trucks και η πρώτη πιλοτική του εφαρμογή απαντάται στο eActros.
 


Στα βασικά στοιχεία του συστήματος περιλαμβάνονται μια κεντρική μονάδα ελέγχου, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας εναλλάκτης.

Στα βασικά στοιχεία του συστήματος περιλαμβάνονται μια κεντρική μονάδα ελέγχου, ένας ηλεκτροκινητήρας και ένας εναλλάκτης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

«Μια-για-όλα» λύση με συμπαγείς διαστάσεις

 
Η «all-in-one» λύση που η ΖF προσφέρει με το σύστημα «eWorX» ουσιαστικά επιτρέπει στον χειριστή του οχήματος να ελέγχει τη λειτουργία και την τροφοδοσία των πάσης φύσεων υπερκατασκευών και εργαλείων με τα οποία εφοδιάζεται ένα φορτηγό (μπετονιέρα, ανατρεπόμενη καρότσα, ανυψωτικά μηχανήματα κ.ά.).
 
Στα βασικά του στοιχεία περιλαμβάνονται ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 50kW, ένα inverter και μια κεντρική μονάδα ελέγχου, καθώς και το σύστημα ψύξης και μια υδραυλική αντλία.
 

Πως λειτουργεί το ZF eWorX

 
Ουσιαστικά το eWorX λειτουργεί ως μια «πύλη» μεταξύ του οχήματος και του εξοπλισμού με τον οποίο αυτό εφοδιάζεται ενώ συνδέεται με το ηλεκτρονικό σύστημα  (CAN-BUS) του οχήματος.
 
Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι μπορεί να λειτουργεί παράλληλα με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και τον ηλεκτροκινητήρα του οχήματος, δεν βασίζεται στη λειτουργία τους για να τροφοδοτήσει με ενέργεια την υπερκατασκευή του φορτηγού. Αντίθετα, ως πηγή ενέργειας χρησιμοποιεί τη συστοιχία μπαταριών του οχήματος, όπως και ο ηλεκτροκινητήρας. Η ενέργεια που λαμβάνει το eWorX από τις μπαταρίες του οχήματος, χρησιμοποιείται από τον ηλεκτροκινητήρα του προκειμένου να ελέγξει τη λειτουργία της υδραυλικής αντλίας, μέσω της οποίας ελέγχεται π.χ. ο γερανός ή η ανατρεπόμενη καρότσα του φορτηγού.
 
Περισσότερα για το νέο σύστημα «eWorX» της ZF μπορείτε να δείτε στο video που ακολουθεί…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »