Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
To νέο Collision Mitigation System της ZF για αστικά λεωφορεία, μπορεί να ακινητοποιήσει αυτόματα το όχημα, χωρίς να επηρεάσει την ασφάλεια –και- των επιβατών του (όρθιων ή καθήμενων).

To νέο Collision Mitigation System της ZF για αστικά λεωφορεία, μπορεί να ακινητοποιήσει αυτόματα το όχημα, χωρίς να επηρεάσει την ασφάλεια –και- των επιβατών του (όρθιων ή καθήμενων).

Νέο ADAS σύστημα για αστικά λεωφορεία από τη ZF

14.305 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2022)

Το νέο σύστημα ασφάλειας της ZF αναλαμβάνει να ακινητοποιεί αυτόματα ένα αστικό λεωφορείο σε περίπτωση μετωπικής πρόσκρουσης, χωρίς ωστόσο να θέτει σε κίνδυνο τους επιβάτες του, οι οποίοι ενδεχομένως να χάσουν την ισορροπία τους λόγω της ξαφνικής επιβράδυνσης.

Νέο σύστημα αυτόνομης πέδησης για αστικά λεωφορεία από τη ZF!

  • Νέο σύστημα «Collision Mitigation System»
  • Ανιχνεύει τυχόν μετωπικές συγκρούσεις και επιβραδύνει αυτόματα το όχημα
  • Βοηθά να μειωθούν σημαντικά τα τροχαία σε αστικό περιβάλλον
  • Φροντίζει να μην τραυματιστούν ακόμη και οι όρθιοι επιβάτες του λεωφορείου
 
Θέλοντας να συμβάλλει με τη σειρά της στην βελτίωση των προδιαγραφών ασφάλειας των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων και ειδικά των αστικών λεωφορείων που πραγματοποιούν το σύνολο των δρομολογίων τους εντός της πόλης, η ZF παρουσίασε ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS) με την ονομασία «Collision Mitigation System».
 
Η αποστολή του είναι σχετικά απλή και αφορά στην παροχή της –αυτόματης- λειτουργίας ακινητοποίησης του λεωφορείου, προκειμένου να αποφευχθούν συγκρούσεις με προπορευόμενα οχήματα ή εμπόδια. Ωστόσο, δεδομένης της φύσης των αστικών λεωφορείων, το εν λόγω σύστημα έχει εξελιχθεί ώστε να προστατεύει και τους επιβάτες του οχήματος από την ξαφνική και έντονη επιβράδυνση.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αυξάνοντας την ασφάλεια εντός και εκτός του αστικού λεωφορείου

 
Το νέο Collision Mitigation System της ZF είναι το πρώτο –τέτοιου τύπου- σύστημα ADAS που έχει εξελιχθεί ειδικά για χρήση σε αστικά λεωφορεία. Παράλληλα, είναι συμβατό τόσο για συμβατικά όσο και για ηλεκτροκίνητα ή υβριδικά οχήματα όλων των εταιρειών.
 
Το σύστημα CMS της ZF βασίζεται στην τεχνολογία «OnGuardMAX» που έχει εξελιχθεί για τον κλάδο των φορτηγών, με πολλαπλές τροποποιήσεις προκειμένου να είναι συμβατό με τον τύπο αμαξώματος και τις ιδιαιτερότητες των αστικών λεωφορείων.
 
Στην πράξη, το σύστημα είναι σε θέση να συνδυάζει σε πραγματικό χρόνο και σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, τα δεδομένα που συλλέγει από μια προηγμένης τεχνολογίας κάμερα και ειδικά ραντάρ / αισθητήρες, προκειμένου να ανιχνεύει διαρκώς το ενδεχόμενο πρόσκρουσης του λεωφορείου με κάποιο προπορευόμενο όχημα, εμπόδιο ή ακόμη και πεζούς ή ποδηλάτες.
 
Στις περιπτώσεις που… αποφασίσει πως πρέπει να επέμβει, ενεργοποιεί το σύστημα Forward Collision Warning (FCW) προκειμένου να ενεργοποιηθεί το σύστημα πέδησης ωστόσο, χάρη στην πλήρη ρύθμιση του με βάση τις διαστάσεις, το βάρος και την ταχύτητα κίνησης του αστικού λεωφορείου, είναι σε θέση να μειώσει στο ελάχιστο τα επακόλουθα κάποιου σφοδρού σε ένταση φρεναρίσματος, προκειμένου οι επιβάτες στο εσωτερικό του οχήματος να μην τραυματιστούν, λόγω απώλειας της ισορροπίας τους.
 
 

Ειδικό τμήμα εξέλιξης τεχνολογιών ασφάλειας για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα

 
Από την 1η Ιανουαρίου του 2022, η ZF έθεσε επίσημα σε λειτουργία το νέο τμήμα «Commercial Vehicle Solutions» (CVS) που στόχο έχει να εξελίξει πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες, ειδικά σχεδιασμένες για τον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων.
 
Το εν λόγω τμήμα αριθμεί συνολικά 25.000 εργαζόμενους σε 28 χώρες και μεταξύ των στόχων του είναι και η εξέλιξη των απαιτούμενων τεχνολογιών που –σταδιακά- θα οδηγήσουν την πλήρως αυτόνομη κίνηση των βαρέων οχημάτων.
                                                                                                               
Σε ότι αφορά στο νέο Collision Mitigation System, ο επικεφαλής του τομέα Vehicle Dynamics Product Lines της ZF Commercial Vehicle Solutions, κ. Philipp Helmich, ανέφερε πως: «… Το νέο αυτό σύστημα αντικατοπτρίζει ξεκάθαρα τα πλάνα και τους στόχους της εταιρείας μας σε ότι αφορά στην εξέλιξη καινοτόμων τεχνολογιών για τα μελλοντικά βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Σε πρώτη φάση, είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις αυξημένες απαιτήσεις των πελατών μας για ακόμη υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας στις αστικές συγκοινωνίες».
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »