ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τα αποτελέσματα των νέων δοκιμών ασφάλειας του Euro NCAP στα φορτηγά

1.416 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2025)
Το DAF XF δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοση των 3 αστεριών που είχε και το 2024.

Το DAF XF δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοση των 3 αστεριών που είχε και το 2024.

Το Volvo FH Aero απέσπασε εκ νέου βαθμολογία 5 αστέρων.

Το Volvo FH Aero απέσπασε εκ νέου βαθμολογία 5 αστέρων.

Η ΜΑΝ δεν παρείχε κάποιο όχημα για τις δοκιμές του Euro NCAP ωστόσο, ο οργανισμός κατάφερε να προμηθευτεί ένα από την αγορά και να το δοκιμάσει.

Η ΜΑΝ δεν παρείχε κάποιο όχημα για τις δοκιμές του Euro NCAP ωστόσο, ο οργανισμός κατάφερε να προμηθευτεί ένα από την αγορά και να το δοκιμάσει.

Το Mercedes-Benz Actros κατάφερε να αποσπάσει 5 αστέρια στις νέες δοκιμές του Euro NCAP για τα φορτηγά, σε αντίθεση με τα 3 που είχε αποσπάσει το 2024.

Το Mercedes-Benz Actros κατάφερε να αποσπάσει 5 αστέρια στις νέες δοκιμές του Euro NCAP για τα φορτηγά, σε αντίθεση με τα 3 που είχε αποσπάσει το 2024.

Ελάχιστα βελτιωμένη ήταν η εικόνα του Renault T Series που διατήρησε τα 4 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP.

Ελάχιστα βελτιωμένη ήταν η εικόνα του Renault T Series που διατήρησε τα 4 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP.

Όπως και το 2024, το Scania G Series απέσπασε βαθμολογία 4 αστέρων καθώς και πιστοποίηση «CitySafe».

Όπως και το 2024, το Scania G Series απέσπασε βαθμολογία 4 αστέρων καθώς και πιστοποίηση «CitySafe».

Οριακά βελτιωμένες ήταν οι επιδόσεις του Scania R Series στις δοκιμές του Euro NCAP, όπου διατήρησε τη βαθμολογία των 4 αστεριών.

Οριακά βελτιωμένες ήταν οι επιδόσεις του Scania R Series στις δοκιμές του Euro NCAP, όπου διατήρησε τη βαθμολογία των 4 αστεριών.

Στα φορτηγά που έχουν ελεγχθεί μέχρι στιγμής από τον Euro NCAP, το Volvo FM ουσιαστικά έχει να επιδείξει τη βέλτιστη συνολική βαθμολογία (5 αστέρια).

Στα φορτηγά που έχουν ελεγχθεί μέχρι στιγμής από τον Euro NCAP, το Volvo FM ουσιαστικά έχει να επιδείξει τη βέλτιστη συνολική βαθμολογία (5 αστέρια).

  • Το DAF XF δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοση των 3 αστεριών που είχε και το 2024.
  • Το Volvo FH Aero απέσπασε εκ νέου βαθμολογία 5 αστέρων.
  • Η ΜΑΝ δεν παρείχε κάποιο όχημα για τις δοκιμές του Euro NCAP ωστόσο, ο οργανισμός κατάφερε να προμηθευτεί ένα από την αγορά και να το δοκιμάσει.
  • Το Mercedes-Benz Actros κατάφερε να αποσπάσει 5 αστέρια στις νέες δοκιμές του Euro NCAP για τα φορτηγά, σε αντίθεση με τα 3 που είχε αποσπάσει το 2024.
  • Ελάχιστα βελτιωμένη ήταν η εικόνα του Renault T Series που διατήρησε τα 4 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP.
  • Όπως και το 2024, το Scania G Series απέσπασε βαθμολογία 4 αστέρων καθώς και πιστοποίηση «CitySafe».
  • Οριακά βελτιωμένες ήταν οι επιδόσεις του Scania R Series στις δοκιμές του Euro NCAP, όπου διατήρησε τη βαθμολογία των 4 αστεριών.
  • Στα φορτηγά που έχουν ελεγχθεί μέχρι στιγμής από τον Euro NCAP, το Volvo FM ουσιαστικά έχει να επιδείξει τη βέλτιστη συνολική βαθμολογία (5 αστέρια).

Με βάση λοιπόν τα αποτελέσματα του Euro NCAP για τον 2ο κύκλο δοκιμών της κατηγορίας των φορτηγών μεγάλων αποστάσεων (είτε σε εκδόσεις τράκτορα, είτε ως πλαίσια φορτηγού), τα μοντέλα Volvo FM, Mercedes-Benz Actros & Volvo FH Aero, καταφέρνουν να αποσπάσουν τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστέρων με μικρή ως μεγάλη βελτίωση στις επιδόσεις τους.
 
Βαθμολογία 4 αστέρων απέσπασαν τα Mercedes-Benz Actros (στις εκδόσεις L), Renault Σειρά T και οι σειρές «G» & «R» της Scania, που επίσης βελτίωσαν (σημαντικά ή έστω στα σημεία) τις επιδόσεις του έναντι του 2024.
 
Τέλος με 3 αστέρια βαθμολογήθηκαν τα DAF XF & MAN TGX (όπως και το 2024) ενώ, δεν ελέγχθηκε το Iveco S-Way, στο οποίο απλά παραθέτουμε τα αποτελέσματα της 1ης φάσης του προγράμματος Truck Safe, όταν και είχε ελεγχθεί.
 
Στον πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε την επίδοση του κάθε μοντέλου σε όλους τους τομείς. Στην παρένθεση οι επιδόσεις κάθε μοντέλου στις δοκιμές του 1ου κύκλου (2024).
 

Μοντέλο Βαθμολογία (αστέρια) Safe Driving (%) Αποφυγή πρόσκρουσης (%) Μετά τη σύγκρουση (%) Διαπίστευση "CitySafe"
Volvo FM 5 (2024: 5) 90% (2024: 87%) 85% (2024: 89%) 80% (2024: 80%) NAI (2024: ΝΑΙ)
Mercedes-Benz Actros 5 90% 78% 80% NAI
Volvo FH Aero 5 (2024: 5) 80% (2024: 89%) 85% (2024: 89%) 80% (2024: 80%) NAI (2024: ΝΑΙ)
Mercedes-Benz Actros L ProCabin 4 (2024: 3) 74% (2024: 51%) 78% (2024: 51%) 80% (2024: 80%) NAI (2024: -)
Renault Truck T Series 4 (2024: 4) 72% (2024: 72%) 76% (2024: 70%) 80% (2024: 80%) -
Scania G Series 4 (2024: 4) 71% (2024: 71%) 62% (2024: 62%) 80% (2024: 80%) NAI (2024: ΝΑΙ)
Scania R Series 4 (2024: 3) 67% (2024: 62%) 63% (2024: 62%) 80% (2024: 80%) -
DAF XF 3 (2024: 3) 85% (2024: 85%) 35% (2024: 35%) 80% (2024: 80%) NAI (2024: ΝΑΙ)
MAN TGX 3 (2024: 3) 56% (2024: 60%) 60% (2024: 60%) 80% (2024: 80%) -
Iveco S-Way (M.Y. 2024) (2024: 1) (2024: 32%) (2024: 19%) (2024: 80%) -
 

Σελίδα 1«Πεντάστερο» σε ασφάλεια το Mercedes-Benz Actros!
Σελίδα 2Τα αποτελέσματα των νέων δοκιμών ασφάλειας του Euro NCAP στα φορτηγά

PRO.autotriti Team