Το εμβληματικό Van της Volkswagen απέσπασε τη συγκεκριμένη διάκριση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων Αυτοκινήτων 2025/2026.
Η ευελιξία & η πολυχρηστικότητά του εντυπωσίασαν το κοινό και τους κριτές.
Με όγκο χώρου φόρτωσης από 5,8 – 9,3 κ.μ. & ικανότητα ρυμούλκησης έως 2,8 τόνους, το γερμανικό όχημα διατίθεται σε ποικίλες εκδόσεις.
Χαρακτηρίζεται από προηγμένα ADAS, αλλά & από κορυφαία συστήματα μετάδοσης κίνησης.
Τον τίτλο της «Καλύτερης Σειράς Ελαφρών Επαγγελματικών Οχημάτων» («Best LCV Range») κατέκτησε το νέο Transporter της Volkswagen Commercial Vehicles στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων Αυτοκινήτων 2025/2026, γιορτάζοντας έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη συμπλήρωση 75 χρόνων «ζωής» από την ημέρα που ξεκίνησε η παραγωγή του στο Βόλφσμπουργκ - στις 8 Μαρτίου 1950.
Αναφορικά με την τελευταία του αυτή διάκριση δε, η επικεφαλής μάρκετινγκ της Volkswagen Commercial Vehicles, Eve Tyers, δήλωσε σχετικά πως: «Είναι υπέροχο να βλέπουμε τη νέα οικογένεια Transporter να επιλέγεται ως η “Καλύτερη σειρά LCV” στην αγορά από μια τόσο αξιοσέβαστη κριτική επιτροπή. Καθώς γιορτάζουμε τα 75 χρόνια του Transporter, η συνεχής αναγνώριση του οχήματος αποδεικνύει τη διαχρονική δημοτικότητά του και την πρακτικότητά του ως ο τέλειος σύντροφος για τους οδηγούς Vans παντού».
Η ευελιξία & η πολυχρηστικότητά του εντυπωσίασαν το κοινό και τους κριτές
Σε κάθε ενδεχόμενο, η συγκεκριμένη εκδήλωση - που έλαβε χώρα στο πλαίσιο του διαγωνισμού «Best Cars of the Year» - φρόντισε να τιμήσει δεόντως τα καλύτερα νέα οχήματα, όπως αυτά αξιολογήθηκαν από μια έμπειρη διεθνή επιτροπή κολοσσών της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και από την ψηφοφορία του κοινού.
Όσο για τα στοιχεία εκείνα που έκαναν την έβδομη γενιά του θρυλικού «Bulli» (σ.σ. ένα όνομα που η VW ήθελε να κατοχυρώσει από το 1949 και το οποίο ανήκε σε ένα εκχιονιστικό μηχάνημα, μέχρι να φτάσουμε στο 2007 και να αποκτήσει τελικά τα δικαιώματά του) να ξεχωρίσει, αυτά συνοψίζονται σε διάφορους τομείς όπως π.χ. η ευελιξία του, οι ανέσεις που το κάνουν να μοιάζει με επιβατικό όχημα, αλλά και η πολυχρηστικότητά του ως καθημερινό όχημα εργασίας.
Με όγκο χώρου φόρτωσης από 5,8 – 9,3 κ.μ. & ικανότητα ρυμούλκησης έως 2,8 τόνους, το γερμανικό όχημα διατίθεται σε ποικίλες εκδόσεις
Αναλυτικότερα, οι κριτές στην προκειμένη περίπτωση ανέδειξαν μεταξύ άλλων
την ευρεία γκάμα του μοντέλου σε εφαρμογές αμαξώματος & σε υπερσύγχρονα συστήματα μετάδοσης κίνησης, που το καθιστούν ιδανικό για όλες τις ηλικίες, τις τάξεις και τα επαγγέλματα αναλόγως τις απαιτήσεις του καθενός.
Είτε ως ένα καθημερινό εργαλείο εργασίας είτε ως ένα ασφαλές & εξαιρετικά αποτελεσματικό όχημα μεταφοράς επιβατών, λοιπόν, το νέο Transporter χαρακτηρίζεται από μοναδική πρακτικότητα, με τον όγκο του χώρου φόρτωσής του να κυμαίνεται από 5,8 (στο κοντό μεταξόνιο) – 9,3 κυβικά μέτρα και το ωφέλιμο φορτίο του να ξεπερνάει κατά κατιτίς τους 1,3 τόνους.
Παράλληλα, η ικανότητα ρυμούλκησης των 2,8 τόνων το διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές του, ενώ όσον αφορά στις εκδόσεις του, η έβδομη γενιά περιλαμβάνει παραλλαγές όπως είναι π.χ. οι Panel Van, Kombi, Shuttle και double-cab - με 13 παραλλαγές αμαξώματος να συμπληρώνουν την εικόνα.
Χαρακτηρίζεται από προηγμένα ADAS, αλλά & από κορυφαία συστήματα μετάδοσης κίνησης
Ομοίως, αναλόγως την έκδοση τα συστήματα μετάδοσης κίνησης επίσης ποικίλλουν. Έτσι στις συμβατικές diesel παραλλαγές συναντούμε έναν 4κύλνδρο, δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 110, 150 ή 170 ίππους, την ίδια ώρα που η μέση κατανάλωση καυσίμου – ανάλογα με το αμάξωμα & σύμφωνα πάντοτε με τους ισχυρισμούς του κατασκευαστή – εκτιμάται πως φτάνει κατά αντιστοιχία τα 6,9 λίτρα/100 χλμ. (στις δυο πρώτες περιπτώσεις) ή τα 7,5 λίτρα/100 χλμ στις εκδόσεις των 170 ίππων. Εναλλακτικά, υπάρχουν
οι επιλογές της τετρακίνησης 4MOTION (σε δυο εκδόσεις), ένα υβριδικό σύστημα plug-in και τρεις ηλεκτροκινητήρες.
Τέλος, τα πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα ADAS το καθιστούν ένα από τα κορυφαία Vans της αγορά σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, με υπηρεσίες όπως π.χ. ο προαιρετικός ψηφιακός εσωτερικός καθρέφτης (σ.σ. η εικόνα από την πίσω κάμερα προβάλλεται στην οθόνη του καθρέφτη, επιτρέποντας έτσι τη βέλτιστη ορατότητα προς τα πίσω, ακόμη και για το κλειστό Panel Van), χαρίζουν πρόσθετη ασφάλεια.