Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κάντο σαν καινούριο γρήγορα και οικονομικά!

Κάντο σαν καινούριο γρήγορα και οικονομικά!

8.402 Επισκέψεις στο άρθρο

Η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου μας είναι αυτή που θα τραβήξει τα βλέμματα πάνω του, για αυτό πρέπει να την φροντίζουμε και να την φρεσκάρουμε.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Δείτε τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς με ένα κλικ

Κοινοποίησέ το »


Τα βαθουλώματα και τα μικροχτυπήματα στα αυτοκίνητα που κινούνται στους ελληνικούς δρόμους είναι συχνό φαινόμενο. Το ζήτημα είναι πως επειδή το αυτοκίνητο αποτελεί εργαλείο καθημερινής χρήσης, αλλά και περιουσιακό μας στοιχείο, θέλουμε πάντα να βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση και φυσικά να έχει όσο το δυνατόν υψηλότερη αξία!
 
Αναπόφευκτα βέβαια κάποια στιγμή θα πάθει και κάποια μικροζημιά στο αμάξωμά του. Aλλωστε οι «κίνδυνοι» είναι πάρα πολλοί σε ημερήσια βάση. Σε ποιον δεν έχει τύχει σε ένα παρκάρισμα να χτυπήσουν λίγο το μπροστά ή το πίσω αυτοκίνητο, ή αντίστοιχα να χτυπηθούν οι ίδιοι από κάποιον άλλο; Επίσης μέσα στην κίνηση δεν θέλει και πολύ για να ακουμπήσετε με ένα άλλο όχημα στο δρόμο (οι Έλληνες οδηγοί είναι 2οι από το τέλος στην Ευρώπη σε υπευθυνότητα με βαθμολογία 18%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Ιδρύματος Vinci Autoroutes) ή ακόμα και να χτυπήσετε την πόρτα σας, όπως την ανοίγετε σε ένα κολωνάκι. Και φυσικά μη ξεχνάμε τη φύση, καθώς με μια ξαφνική χαλαζόπτωση μπορεί να προκληθούν πολλές λακκούβες στον ουρανό και το καπό.
 
Πως όμως μπορούμε να διατηρήσουμε το χρώμα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση προφυλλάσοντας το αυτοκίνητο από τις κυριότερες αιτίες φθοράς;
 
Χρώμα με λάμψη που «τυφλώνει»
 
Αν έχετε γρατσουνιές, διάφορα σημαδάκια, θαμπάδα στο χρώμα κ.λπ., τότε θα πρέπει να γυαλίσετε το όχημα σας και ενδεχομένως να κάνετε επαναφορά χρώματος. Ιδανικά θα πρέπει να απευθυνθείτε σε επαγγελματία γιατί το γυάλισμα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το σωστό γυάλισμα του αυτοκινήτου εκτός από επαγγελματικά υλικά, απαιτεί τεχνογνωσία, δηλαδή ποιες αλοιφές είναι κατάλληλες για κάθε περίπτωση και επαγγελματικά εργαλεία, να μην αφήσει στρογγυλάδες, γυαλάδες και ολογράμματα. Πριν παραλάβετε το αυτοκίνητο σας, να ζητήσετε να ανάψουν τους προβολείς ή να το βγάλουν έξω να το ελέγξετε με το φως του ήλιου. Μόνο έτσι θα δείτε αν υπάρχουν «ατέλειες» στην ποιότητα της δουλειάς του. Το κόστος εργασίας εξαρτάται από την κατάσταση του χρώματος και το μέγεθος του οχήματος. Βέβαια δεν συνίσταται να γυαλίζετε το όχημα σας περισσότερο από 3 φορές κατά μέσο όρο σε μια δεκαετία. Από την άλλη μπορείτε να κάνετε κέρωμα όσες φορές θέλετε, για να αποκτήσει γυαλάδα και να φαίνεται το χρώμα του φρέσκο. Μάλιστα το κέρωμα ή η χρήση προϊόντων κεραμικής επίστρωσης συστήνονται.
 
6 αιτίες που καταστρέφεται το χρώμα
  • Καιρικές συνθήκες Οι χαμηλές θερμοκρασίες, το χιόνι και οι όξινες βροχές τον χειμώνα. Οι υψηλές θερμοκρασίες και η ισχυρή ηλιακή ακτινοβολία το καλοκαίρι. Φθείρουν το χρώμα και αλλοιώνεται η λεία επιφάνεια του.
  • Περιττώματα πουλιών Όσο ο ήλιος χτυπάει το αυτοκίνητο τα περιττώματα των πουλιών ψήνονται μαζί με το βερνίκι και το χρώμα του οχήματος. Μένουν στάμπες και η επιφάνεια γίνεται θολή. Ανάλογα την περίπτωση, μπορεί να επισκευάσουμε το σημείο με επισκευαστικό γυάλισμα ή μπορεί να χρειαστεί και βάψιμο.
  • Ρετσίνι δένδρων Ακόμη μια απειλή που προκαλεί εξίσου σοβαρή ζημιά, μιας και οι στάμπες από ρετσίνι θολώνουν το χρώμα και μετά απαιτείται επισκευή.
  • Έντομα Αναπόφευκτα οδηγώντας το όχημα μας προσκρούουμε πάνω σε έντομα. Αυτά είναι ιδιαίτερα όξινα και αφήνουν σημάδια.
  • Απορρυπαντικά Δεν πλένουμε ποτέ το αυτοκίνητο μας με κάθε λογής απορρυπαντικό (πιάτων, ρούχων, χλωρίνη κλπ.) Είναι καυστικά.
  • Σφουγγάρια/Πανιά Δεν πλένουμε ποτέ το αυτοκίνητο με ακατάλληλα σφουγγάρια ή πανιά (σκληρά, βρώμικα κλπ) Προκαλούμε περισσότερη φθορά, παρά καθαριότητα.

Τα μυστικά των ειδικών

Τα μυστικά των ειδικών

    Μιλήσαμε με τον κ. Ιωάννη Σαμαρά της Car Wrapping, ο οποίος μας αποκάλυψε κάποια σημαντικά στοιχεία για το γυάλισμα και το κέρωμα του αυτοκινήτου. «Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε κάτι, όταν γυαλίζω πάντα κερώνω, όμως το κέρωμα μπορεί να γίνει και μόνο του. Στις περισσότερες περιπτώσεις το γυάλισμα κρατάει 4-5 μήνες ανάλογα πάντα με τις καιρικές συνθήκες, κοινώς διαφορετικά συμπεριφέρονται τα υλικά στο βουνό και διαφορετικά στη θάλασσα. Επίσης, επειδή υπάρχει σύγχυση σε αυτό το κομμάτι να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν προσφέρεται προστασία από γρατζουνιές και πέτρες» ενώ συνέχισε λέγοντας «το κέρωμα προστατεύει από όξινη βροχή, κρατώντας παράλληλα ζωντανό το χρώμα του αυτοκινήτου και ακόμα καλύτερα κρατάει ενυδατωμένο το λούστρο κάτω από το χρώμα». Σημαντικά στοιχεία μας αποκάλυψε και ο κ. Γιώργος Μιχαλακόπουλος της Deco Car «Γυάλισμα και κέρωμα χρειάζονται αλοιφαδόρο, εκτός από κάποια κεριά που περνιούνται “στο χέρι”. Το μυστικό είναι δυνατά χέρια και υπομονή για να απλωθεί ομοιόμορφα το υλικό στη λαμαρίνα. Το κόστος είναι περίπου 100 ευρώ για γυάλισμα και κέρωμα, ενώ η όλη διαδικασία παίρνει περίπου 1 μέρα».

    «Λίφτινγκ» από γρατζουνιές

    Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια επικρατεί η μόδα που επιβάλλει σε επιτήδειους να χαράζουν με κλειδιά τα σταθμευμένα οχήματα. ΚατΆ αρχάς να τονίσουμε πως ακόμα και μια ανεπαίσθητη γρατζουνιά στο αμάξωμα είναι ικανή να δημιουργήσει ζημιά μεγάλου κόστους αν δεν επιδιορθωθεί έγκαιρα και σωστά. Πόσο μάλλον μια βαθιά σχισμή που έχει αλλοιώσει το βερνίκι, το χρώμα και πολλές φορές την ίδια τη λαμαρίνα. Εδώ το ρόλο αναλαμβάνουν οι επαγγελματίες του χώρου, που με τη χρήση ειδικών προϊόντων αυτοκινήτου σας γλιτώνουν από πολλούς μπελάδες, επιπλέον κόστος και χάσιμο χρόνου. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για πιο μικρής έκτασης γρατζουνιές από επαφή της λαμαρίνας με οποιοδήποτε αντικείμενο (κλαδιά, πετραδάκια, επαφή στο παρκάρισμα κ.ο.κ.).

    Τι προτείνουν οι ειδικοι

    Το πρώτο πράγμα που μας τόνισαν όλοι οι ειδικοί στην αποκατάσταση γρατζουνιών είναι πως, ανάλογα πάντα με το βάθος, χρειάζεται βαφή σε κατάλληλο σύγχρονο φανοβαφείο που τηρεί τις απαραίτητες διαδικασίες και προϋποθέσεις για σωστή επισκευή. Ο κ. Γιάννης Σαμαράς της Car Wrapping μας μίλησε για τον κατάλληλο εξοπλισμό που χρειάζεται, τονίζοντας την εμπειρία του τεχνίτη που πρέπει να είναι τουλάχιστον 10ετής: «Πέραν των κατάλληλων υλικών και εργαλείων, σημαντικό ρόλο παίζει η εμπειρία του τεχνίτη στην αποκατάσταση γρατζουνιών. Όσον αφορά στα υλικά επισκευής χρειαζόμαστε αστάρι, χρώμα και λούστρο, ενώ απαραίτητα είναι φυσικά και τα προϊόντα τριψίματος: γυαλόχαρτο, επαγγελματικά πιστόλια, αερογράφο, κομπρεσέρ αέρα, σύστημα ψησίματος (λάμπα ή φούρνος)». Σημαντικά στοιχεία αποκαλύφθηκαν επίσης για το κόστος επισκευής, αλλά και τον χρόνο αποκατάστασης «Περίπου 50 με 60¤ στοιχίζει η αποκατάσταση μιας επιφάνειας 15x15 cm με 20x20 cm. Για να γίνει σωστή και ολοκληρωμένη δουλειά, αλλά και να είμαστε 100% σίγουροι για το αποτέλεσμα χρειαζόμαστε 1-2 εργάσιμες».

    Car Wrapping: Ολική αλλαγή στο άψε σβήσε

    Car Wrapping: Ολική αλλαγή στο άψε σβήσε

      Η διαδικασία αλλαγής χρώματος αυτοκινήτου με μεμβράνη είναι μια τάση που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής στο χώρο της αυτοκίνησης και της βελτίωσης ειδικότερα παγκοσμίως. Πλέον ο καθένας μπορεί να αλλάξει το χρώμα του αυτοκινήτου του, χωρίς βάψιμο ή άλλες μη αναστρέψιμες μεθόδους μέσα μόνο δύο εργάσιμες ημέρες και με μικρότερο κόστος. Οι μεμβράνες μπορούν να εφαρμοστούν ακόμα και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας, στο ταμπλό ή ακόμα και στα εσωτερικά της πόρτας.

      Πληθώρα από οφέλη

      Οι μεμβράνες αυτές είναι διαθέσιμες σε πολλά χρώματα (γυαλιστερά ή ματ) ή τύπου carbon και είναι ικανές να καλύψουν το αυτοκίνητό σας από άκρη έως άκρη ή μερικώς. Η διαδικασία είναι εύκολη και γρήγορη αφού απαιτούνται μόλις 2 εργάσιμες ημέρες για την πλήρη κάλυψη ενός αυτοκινήτου. Με τις μεμβράνες αλλαγής χρώματος το εργοστασιακό χρώμα του οχήματος δε φθείρεται, μιας και για όσο καιρό το αυτοκίνητό σας παραμένει «ντυμένο» το χρώμα του οχήματος παραμένει αναλλοίωτο από αποχρωματισμούς που οφείλονται στις ακτίνες του ηλίου, δεν προσβάλλεται από καθημερινούς ρύπους, δεν γρατζουνίζεται η γδέρνεται από μικρο-επαφές, κλαδιά δέντρων και άλλα πολλά, ενώ ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αφαιρέσετε τη ζελατίνα χωρίς πρόβλημα και χωρίς υπολείμματα. Επιπλέον οι μεμβράνες έχουν αντιχαρακτική επίστρωση και ιδιαίτερη αντοχή σε θερμοκρασίες και υπεριώδη ακτινοβολία. Με αυτήν την εξελιγμένη τεχνική βάζετε τέλος στο πρόβλημα επιλογής χρώματος σε καινούργιο ή μεταχειρισμένο όχημα, ανεβάζοντας παράλληλα και την μεταπωλητική του αξία.

      Επιβάλλεται να δηλώσουμε την αλλαγή χρώματος στο αυτοκίνητό μας, καθώς είναι θέμα ασφάλειας αλλά και νομοθεσίας. Απευθυνόμαστε στο Υπουργείο μεταφορών και συγκοινωνιών άμεσα ή μέσω ενός KEΠ, συμπληρώνουμε μια υπεύθυνη δήλωση αλλαγής χρώματος και παραδίδουμε την παλιά άδεια για να εκδοθεί σε λίγες ημέρες η ενημερωμένη καινούρια άδεια, με καμία χρηματική επιβάρυνση.

      Τι συμβουλεύουν οι ειδικοί

      Μιλήσαμε με τον κ. Γιάννη Σαμαρά από την Car Wrapping από τον οποίο μάθαμε χρήσιμες πληροφορίες γιΆ αυτή τη μέθοδο. «Το καλύτερο κομμάτι αυτής της μεθόδου είναι πως μπορείτε εύκολα και γρήγορα να αλλάξετε εξ ολοκλήρου το χρώμα του αυτοκινήτου. Οι τεχνίτες εφαρμόζουν τη μεμβράνη με τα κατάλληλα εργαλεία (πιστόλι, σπάτουλα, φαλτσέτα, μαγνήτες στήριξης κ.λπ.) δημιουργώντας άψογο αποτέλεσμα. Για ένα 5θυρο αυτοκίνητο (π.χ. BMW Σειρά 3) χρειάζονται 2-3 μέρες, χωρίς επισκευές φανοποιίας, με την τιμή να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.200 ευρώ». Πιέσαμε τον κ. Σαμαρά να μας αποκαλύψει τα μυστικά της μεθόδου κι εκείνος μας είπε πως: «Το μυστικό είναι η σωστή προεργασία και η κατάλληλη επιλογή μεμβράνης, ανάλογα με τη μάρκα και το μοντέλο που πρόκειται να “ντυθεί”. Τα υπόλοιπα κρύβονται στην εμπειρία του εγκαταστάτη και δεν μπορούν να μεταφερθούν εύκολα στον προφορικό λόγο».



       

      Μέθοδος P.D.R.: Βαθουλώματα τέλος σε 10 λεπτά

      Μέθοδος P.D.R.: Βαθουλώματα τέλος σε 10 λεπτά

        Η πιο ενδεδειγμένη και διαδεδομένη μέθοδος για την επισκευή βαθουλωμάτων είναι το P.D.R. (Paintless Dent Removal), που ουσιαστικά σημαίνει αφαίρεση βαθουλωμάτων χωρίς βάψιμο. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για μια επαναστατική και τεχνολογικά εξελιγμένη μέθοδο που δεν απαιτεί την βαφή των επισκευασμένων περιοχών και η οποία επαναφέρει το μέταλλο στην αρχική του κατάσταση χωρίς να επηρεάζεται καθόλου το χρώμα.



        Τα 6 πλεονεκτήματα της μεθόδου P.D.R.

        - Ταχύτητα
        - Οικονομία
        - 100% ποιότητα επισκευής
        - Δεν επηρεάζεται η εργοστασιακή βαφή και η εγγύηση του χρώματος
        - Το αυτοκίνητό σας δεν χάνει την μεταπωλητική του αξία
        - Πρόκειται για φιλική προς το περιβάλλον επισκευή

        Η ιστορία του P.D.R.

        Η τεχνική του P.D.R. λέγεται ότι αναπτύχθηκε το έτος 1940 από τις Mercedes-Benz και BMW λόγω της ανάγκης για επισκευή μικρών βαθουλωμάτων που δημιουργούνταν κατά την διαδικασία παραγωγής των αυτοκινήτων. Για μερικά χρόνια εξαφανίστηκε, όμως επανήλθε στο προσκήνιο στα μέσα του 1980 με πιο εξελιγμένα μηχανήματα και μεθόδους εδραιώνοντας την παρουσία της στην ευρωπαϊκή και την παγκόσμια αγορά. Παρόλο που αρχικός στόχος της επαναφοράς του P.D.R. ήταν η μαζική επιδιόρθωση χιλιάδων καινούργιων αυτοκινήτων που είχαν υποστεί ζημιές από χαλάζι στα κέντρα διαλογής, σήμερα η τεχνική έχει γίνει ευρέως γνωστή και χρησιμοποιείται για κάθε είδους μικροβαθούλωμα από ιδιώτες.

        Πως εφαρμόζεται;

        Το P.D.R. είναι μια μοντέρνα τεχνική που στοχεύει στην ταχύτητα, την υψηλή ποιότητα και το τέλειο αποτέλεσμα. Μέσω ποιας διαδικασίας μπορεί να επιτευχθεί όμως αυτό;
         
        Με τη χρήση ειδικού φωτισμού και την άσκηση πίεσης, με ειδικά εργαλεία, εσωτερικά ή εξωτερικά στο σημείο το οποίο έχει υποστεί ζημιά, γίνεται επαναφορά του βαθουλώματος χωρίς την χρήση στοκαρίσματος, βαφής ή σφυρηλάτηση, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία αλλαγή ή διαφορά στην απόχρωση δημιουργώντας ένα αψεγάδιαστο αποτέλεσμα. Ολόκληρη η διαδικασία διαρκεί από 10 λεπτά έως και 2 ώρες για μία μέτριου μεγέθους λακκούβα! Επιπλέον, σημαντικό είναι πως δεν χρειάζεται αποσυναρμολόγηση για την επισκευή, κάτι που σημαίνει λιγότερες εργατοώρες-εργατικά έξοδα για εσάς.
         

        Πιο αναλυτικά, όσον αφορά στη διαδικασία, τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για να ασκηθεί πίεση από την εσωτερική μεριά του βαθουλώματος, ώστε να έρθει στην αρχική κατάσταση, θυμίζουν εν πολλοίς μεταλλικές βέργες και ονομάζονται λεβιέδες. Εκτός αυτών, χρησιμοποιούνται ειδικά κατασκευασμένοι αντάπτορες, που μοιάζουν με βεντούζες, οι οποίοι εφάπτονται με ειδική κόλλα στην επιφάνεια του βαθουλώματος προκειμένου να ασκηθεί πίεση προς τα έξω. Οι ειδικοί υπερτονίζουν μάλιστα την υποχρεωτική χρήση ειδικού φωτισμού ή πάνελ αντανάκλασης, κατά τη διάρκεια της επισκευής, ούτως ώστε να μπορεί να είναι ορατή και η παραμικρή λεπτομέρεια από τον τεχνίτη.
         

        Η εφαρμογή αυτής της τεχνικής είναι εξαιρετικά δύσκολη, διότι απαιτεί μακρόχρονη εκπαίδευση, εμπειρία, υπομονή και διαίσθηση της ανταπόκρισης του μετάλλου. Η κύρια ικανότητα είναι να μπορεί ο τεχνίτης να προσδιορίσει το χτυπημένο σημείο με την εξαιρετικά λεπτή άκρη του εργαλείου και να την τοποθετήσει με ακρίβεια ενός κλάσματος του χιλιοστού, ενώ εκείνος βρίσκεται πίσω από το μηχάνημα, βλέποντας την ολική ζημιά που με γυμνό μάτι δεν μπορεί να εμφανιστεί 100%.
         
        Τα μυστικά των ειδικών
         
        Ο κ. Ανδρέας Μαράκης, ιδιοκτήτης της Dent Master και αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας Betag Innovation (εργαλεία και μηχανήματα για το PDR) στην Ελλάδα και την Κύπρο, ασχολείται τα τελευταία 12 χρόνια με την επισκευή αυτοκινήτων με την τεχνική PDR και μας αποκάλυψε τα μυστικά της τεχνικής αυτής. «Απαιτείται αρκετά μεγάλο ποσό για την απόκτηση ειδικού εξοπλισμού, επιδεξιότητα στα χέρια του τεχνίτη, άρτια οπτική αντίληψη, καθώς και απόλυτος συντονισμός και συγχρονισμός για να είναι επιτυχημένο το αποτέλεσμα... Κάθε τεχνικός μας είναι πραγματικά master στα βαθουλώματα, με την παρεχόμενη εγγύηση ποιότητας και παράδοσης, με τα υψηλότερα πρότυπα επισκευής και εξυπηρέτησης πελατών εντός του Ελλαδικού χώρου» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται και στην ιστοσελίδας της επιχείρησης.

        Φώτα που αστράφτουν

        Φώτα που αστράφτουν

          Για πιο λόγο να αγοράσεις καινούρια φανάρια όταν μπορείς να καθαρίσεις τα παλιά και να μοιάζουν καινούρια; Οικονομικά και γρήγορα ένας ειδικός μπορεί να το πράξει αυτό για εσάς, αποφεύγοντας το κόστος της αντικατάστασής τους με νέα φανάρια, που είναι πολλές φορές υπερβολικό, ειδικά στα φανάρια νέας τεχνολογίας Xenon/Bi-Xenon. Κυρίως τα εμπρός φανάρια του οχήματός σας ταλαιπωρούνται από τον ήλιο, τη θερμότητα που αποβάλουν όταν είναι αναμμένα, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος και την υγρασία. Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα μετά από μερικά χρόνια να κιτρινίζουν και να μην αποδίδουν το 100% της φωτεινότητάς τους. Επίσης είναι και θέμα ασφάλειας καθώς η οδήγηση κατά τις νυχτερινές ώρες ή σε συνθήκες με περιορισμένη ορατότητα γίνεται δυσκολότερη και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος. Συνεπώς η συντήρηση των φαναριών είναι μια οικονομική λύση, που επιπλέον βελτιώνει την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου σας και αυξάνει την μεταπωλητική του αξία.

          Τα μυστικά των ειδικών

          Για να μάθουμε όλα τα μυστικά όσον αφορά στο ξεθάμπωμα των φαναριών μιλήσαμε με τον κ. Γιώργο Μιχαλακόπουλο, που διατηρεί την επιχείρηση Deco Car στο Καματερό Αττικής. «Το ξεθάμπωμα των φαναριών βελτιώνει την εικόνα του αυτοκινήτου, την αξία του, αλλά και βοηθά την ορατότητα του οδηγού τις νυχτερινές ώρες. Για τη διαδικασία είναι απαραίτητα ένας μικρός αλοιφαδόρος, ένα τριβείο και φυσικά οι απαραίτητες γνώσεις. Το μέσο κόστος είναι 25 ευρώ -ανάλογα την επιχείρηση- για το ξεθάμπωμα ενός ζεύγους φαναριών, ενώ η όλη διαδικασία δεν διαρκεί πάνω από μισή ώρα».

           

          Κοινοποίησέ το »