Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
FastWeb: «Αυξημένες απαιτήσεις από τα e-shop»

    FastWeb: «Αυξημένες απαιτήσεις από τα e-shop»

    15.901 Επισκέψεις στο άρθρο

    Για τα e-shop στον τομέα των ανταλλακτικών αυτοκινήτων και τη σχέση καταναλωτών και επαγγελματιών με αυτά, μιλά στο Auto Τρίτη, o partner της εταιρείας FastWeb, κ. Λευτέρης Αποστολάκης, ο οποίος μας παρουσιάζει και τις καινοτόμες υπηρεσίες που έχει λανσάρει με επιτυχία στην αγορά, η FastWeb.

    Η FastWeb είναι μια καινοτόμα εταιρεία, εξειδικευμένη στην Inhouse Παραγωγή και Διάθεση e-shop Μηχανικών Ανταλλακτικών & Ανταλλακτικών Φανοποιείας Αυτοκινήτου, ERP Ανταλλακτικών Αυτοκινήτου, B2B Box Platform, Parts Box και Customized Private Trading υπηρεσιών, παρέχοντας μια πλήρη γκάμα Εφαρμογών Λογισμικού και Αποκλειστικών Υπηρεσιών, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται από μια ομάδα επαγγελματιών του χώρου, με πολυετή πείρα στην αγορά.

    • Γιατί έχουν αρχίσει να «ανθίζουν» τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην αγορά; Είναι μόνο αποτέλεσμα της εξέλιξης της τεχνολογίας ή καλύπτουν και νέες ανάγκες;
     
    Το internet πλέον είναι πάρα πολύ φθηνό σαν υπηρεσία και θα γίνει ακόμα φθηνότερο τα επόμενα χρόνια. Οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση πλέον όπου και αν βρίσκονται, ακόμα και στα κινητά τους τηλέφωνα, 24 ώρες το 24ωρο.
    Η διακίνηση της πληροφορίας γίνεται πολύ γρήγορα, στον κάθε χρήστη. Στο εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών λοιπόν, όπως είναι φυσικό, αλλάζει το status quo των συναλλαγών. Οι εταιρείες «στήνονται» στο internet είτε σε επίπεδο business to business (b2b) για να δώσουν πρόσβαση σε τιμές και διαθεσιμότητες προϊόντων, online σε τρίτες επιχειρήσεις - πελάτες τους, είτε σε επίπεδο business to consumer (b2c) για να δώσουν πρόσβαση στον τελικό καταναλωτή.
    Τα ηλεκτρονικά κατάστημα και στις δυο περιπτώσεις έχουν διαθέσιμες online, όλες τις πληροφορίες που πιθανόν, θέλει να δει ο χρήστης (τιμές, διαθεσιμότητα, χαρακτηρίστηκα κτλ.) ακόμα και παραγγελία σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο!
    Τα e-shop καλύπτουν επομένως, νέες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, όπως είναι η έλλειψη χρόνου. Χωρίς να χρειάζεται η φυσική παρουσία στο κατάστημα, μπορεί να κάνει κανείς έρευνα αγοράς και να ψωνίσει, παραλαμβάνοντας τα προϊόντα ακόμα και κατ΄οίκον.
    •  Πως λειτουργεί ένα e-shop ανταλλακτικών;
     Τα e-shop ανταλλακτικών αυτοκινήτων λειτουργούν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, όπως όλα τα e-shop σε όλους τους εμπορικούς κλάδους. Η μόνη διαφορά είναι ότι για να καταλήξει ο χρήστης – καταναλωτής στο σωστό ανταλλακτικό για το όχημά του, υπάρχει ενσωματωμένη βάση δεδομένων με οχήματα, κατηγορίες και κωδικούς.
    Δίδεται, δηλαδή, η δυνατότητα αναζήτησης ανταλλακτικών, βάζοντας τη μάρκα, το μοντέλο, τη χρονολογία και τον κυβισμό του οχήματος, για να δει ο χρήστης ποιος είναι ο κωδικός, π.χ. για σετ τακάκια εμπρός, για το δικό του όχημα.
    Γνωρίζοντας τον κωδικό, ο καταναλωτής βλέπει, όπως σε κάθε άλλο e-shop, από οποιοδήποτε εμπορικό κλάδο, τιμές διαθεσιμότητα κτλ.
    •  Πόσο εξοικειωμένοι είναι οι καταναλωτές, αλλά και κυρίως οι επαγγελματίες των ανταλλακτικών με τα νέα δεδομένα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος;
    Ο τελικός καταναλωτής, όπως λένε μεγάλοι «γκουρού» του marketing, εκπαιδεύεται. Αρκεί ό,τι πλασάρεται να είναι γρήγορο, να μην θέλει πολλά κλικ και να επικοινωνεί με διακριτό τρόπο την πληροφορία. Ο τελικός καταναλωτής τα τελευταία 2 χρόνια εξοικειώνεται όλο και περισσότερο με τα ηλεκτρονικά καταστήματα ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν, ότι πρόκειται για μια πολύ νέα και ανερχόμενη αγορά. Το θεαματικό είναι ο γυναικείος πληθυσμός, o οποίος δείχνει μεγάλη δυναμική. Η ζήτηση από γυναίκες καταναλωτές αυξάνεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς στα e-shop ανταλλακτικών!
    Οι επαγγελματίες, ομοίως, εκπαιδεύονται – εξοικειώνονται γρήγορα και μάλιστα ζητούν οι ίδιοι πρόσβαση από τους προμηθευτές τους σε b2b online e-shop. Εδώ οι ανάγκες που έχουν προκύψει μάλιστα, πάνε κι ένα «βήμα» παρακάτω. Ο επαγγελματίας πλέον που θέλει να είναι οργανωμένος, ζητάει την πληροφορία από το b2b online catalog του προμηθευτή του, να ενσωματωθεί στο δικό του in-house software!
    •  Πέραν των e-shop, ποιες άλλες υπηρεσίες προσφέρει στους πελάτες της η Fastweb και ποια τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα;
    Εκτός από τα e-shop προς τον τελικό καταναλωτή (b2c) και τις b2b εφαρμογές, η FastWeb προσφέρει επιπλέον προϊόντα και υπηρεσίες που έρχονται να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες εμπόρων ανταλλακτικών αυτοκινήτων αλλά και συνεργείων.
    Υπηρεσίες internet marketing προσφέρονται από την FastWeb, όπως προώθηση στο google, social media marketing, SEO κτλ, καθώς το business των ανταλλακτικών αυτοκινήτων είναι πολύ ιδιαίτερο.
    Ιδιαίτερα για την εσωτερική οργάνωση των καταστημάτων ανταλλακτικών αυτοκινήτων η FastWeb προσφέρει την υπηρεσία κανονικοποίησης της κωδικοποίησης των ανταλλακτικών. Η συγκεκριμένη υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στον έμπορο, να δημιουργήσει με συγκεκριμένη αρχιτεκτονική τους κωδικούς των προϊόντων στο αρχείο αποθήκης του. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική βασίζεται στα πρότυπα μεγάλων κατασκευαστών ανταλλακτικών αυτοκινήτων και δίνει τη δυνατότητα παροχής πλούσιας πληροφορίας. Η FastWeb αναλαμβάνει τη μετατροπή της παλιάς κωδικοποίησης του καταστήματος με την νέα που δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας με γνωστές βάσεις δεδομένων, επικοινωνίας με τους προμηθευτές, εύκολο update τιμών, ανταλλαγή ηλεκτρονικών παραστατικών ακριβή στατιστικά κ.α.
     
    Το EDI Module 3 είναι ένα σύστημα που δίνει την δυνατότητα σύνδεσης με τρείς (3) Προμηθευτές Ανταλλακτικών Αυτοκινήτων. Το MODULEE μπορεί να συνδεθεί στο PartsBox και στην Β2Β εφαρμογή της FastWeb. Μπορεί σε κάθε αναζήτηση να επιστρέφει στον χρήστη online, την πληροφορία, για διαθεσιμότητα και τιμή από τον εκάστοτε προμηθευτή.
    Αναλυτικά, με το EDI MODULEE 3, έχουμε:
     
    •           Online διαθεσιμότητα και τιμές προμηθευτή
    •           Online άνοιγμα κωδικών, που δεν υπάρχουν σαν εγγραφές στο ERP με το σώσιμο της παραγγελίας πώλησης *.
    •           Δυνατότητα για επέκταση του MODULEE για ηλεκτρονικά παραστατικά από προμηθευτές.
    •           Διαμόρφωση τιμών λιανικής - χονδρικής χωρίς εγγραφές στο ERP
    •           Παροχή στατιστικών στοιχείων αναζητήσεων και για τα είδη εκτός ERP
    •           Δυνατότητα για επέκταση του MODULEE για παραγγελία προμήθειας
    •           Δυνατότητα για επέκταση του MODULEE Online άνοιγμα κωδικών, που δεν υπάρχουν σαν εγγραφές στο ERP με το σώσιμο της παραγγελίας προμήθειας.
    *Ισχύει μόνο για εφαρμογές Softone, Atlantis Altec, Singular Galaxy, Prisma Megasoft με την ενεργοποίηση των WEBSERVICE της εκάστοτε εταιρείας.
    •  Έχετε λανσάρει πλέον και την καινοτόμο εφαρμογή Parts Box. Πείτε μας δυο λόγια για αυτή…
    Η νέα καινοτόμα εφαρμογή PartsBox της FastWeb,  λανσάρεται ήδη στην αγορά ανταλλακτικών αυτοκινήτων και έρχεται να καλύψει όλες τις νέες ανάγκες του συγχρόνου εμπόρου ανταλλακτικών.
     
    To PartsBox έχει ενσωματωμένα όλα τα μενού και τις λειτουργείες που χρειάζεται ο χρήστης σε ένα κατάστημα ανταλλακτικών αυτοκινήτων για να δημιουργήσει εύκολα και γρήγορα μια παραγγελία προς πώληση ή ακόμα και για αγορά, ενσωματωμένα σε μια οθόνη (front office).
    Δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να κάνει αναζήτηση ανταλλακτικών με μάρκα μοντέλο, με κωδικό κινητήρα, με περιγραφή ανταλλακτικού καθώς και με κωδικούς προϊόντων aftermarket και γνησίων ανταλλακτικών και των αντιστοιχιών μεταξύ τους. Το PartsBox συνδέεται με το εμπορικό πρόγραμμα του καταστήματος (ERP) και δείχνει τα αποτελέσματα της αποθήκης. Παράλληλα έχει την δυνατότητα να δείχνει με την ίδια αναζήτηση στο περιβάλλον του PartsBox μέσω του EDI Module 3 και όλους τους προμηθευτές με online τιμές και διαθεσιμότητες στην ίδια οθόνη. Ο χρήστης μπορεί να στείλει παραγγελία αγοράς προς των προμηθευτή  απευθείας και όσοι κωδικοί δεν υπάρχουν στη βάση της αποθήκης του καταστήματος, ανοίγουν online στο ERP. Το ίδιο συμβαίνει και στις παραγγελίες πωλήσεις προς τους πελάτες του καταστημάτων.
    Επίσης το PartsBox κάνει διαχείριση δρομολογίων της επιχείρησης. Μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες τέλος είναι τα στατιστικά αναζητήσεων της εφαρμογής. Το PartsBox δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία να βλέπει τι ζητούν οι πελάτες σε επίπεδο κωδίκων, κατηγοριών, εργοστασίου, μάρκας, μοντέλου αυτοκινήτου και να τα βάζει σε αντιπαραβολή με τις πραγματικές πωλήσεις.
     

    ILEP
    SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

    προϊοντα αυτοκινητου - TIPS ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

    • OLEFINI

      OLEFINI

      Στην ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε. διαθέτουν τεχνογνωσία και top προτάσεις για εξοικονόμηση σε επιχειρήσεις μεταφοράς ευπαθών προϊόντων, μέσω της εγκατάστασης μίας αεροκουρτίνας. Διαθέτουν αεροκουρτίνες κατάλληλες για πόρτες από 1m - 2m μήκος και 2.5m ύψος.
       2296027624 Περισσότερα