ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Δοκιμή

Διάφορα
Isuzu D-Max 3,0 160PS & 2,5 125PS
Αγρίμια και αγριμάκια…
Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος επιτρέπει στο D-Max να κινηθεί χωρίς προβλήματα παρά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Μια ισχυρή "τονωτική ένεση" δέχτηκαν οι υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες των 2,5 και 3,0 λίτρων που κινούν το Isuzu D-Max. Έπειτα από την "επέμβαση" της ελληνικής αντιπροσωπείας ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ η ισχύς τους ανέρχεται πλέον στους 125 και 160 ίππους αντίστοιχα και το αποτέλεσμα είναι αναμφισβήτητα… εκρηκτικό!
Το μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων ελαφρών ημιφορτηγών που διατίθενται στην ελληνική αγορά και διακρίνεται μεταξύ άλλων για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του, τη δυναμική και επιβλητική σχεδίαση του αμαξώματος και την ουδέτερη οδική του συμπεριφορά τόσο στην άσφαλτο, όσο και εκτός αυτής.
Oι αλλαγές
Η εμπορική πορεία του Isuzu D-Max κατά το πρώτο τρίμηνο του 2005 είναι πολύ καλή και προκειμένου να υποστηριχθεί περαιτέρω από την ελληνική αντιπροσωπεία, πρόσφατα έγιναν διαθέσιμες δύο νέες εκδόσεις του pick-up με σημαντικά αυξημένη ιπποδύναμη. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως δεν πρόκειται για συγκεκριμένες εκδόσεις που αφορούν το επίπεδο του εξοπλισμού, αλλά μόνο την ισχύ του κινητήρα. Πρόκειται ουσιαστικά για δύο νέα προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα που φέρουν εργοστασιακή εγγύηση και εκτοξεύουν την ισχύ του μεν 2,5λιτρου κινητήρα στους 125 ίππους και του 3λιτρου στους 160 ίππους.
Πάγιες αρχές
Πέραν αυτού το D-Max εξακολουθεί να διατίθεται με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας (ανάλογα με την έκδοση) ενώ το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης (στις εκδόσεις όπου είναι διαθέσιμο) σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος επιτρέπουν την εύκολη "μεταμόρφωσή" του από ένα πολιτισμένο και κομψό επιβατικό (ιδίως στις τετράθυρες εκδόσεις) σε ένα "αγρίμι" που μπορεί να μεταφέρει τους επιβάτες του παντού -ακόμα κι αν το βάρος του φορτίου υπερβαίνει τον έναν τόνο. Σχεδιαστικά οι δύο εκδόσεις (το διπλοκάμπινο LS 3,0 λίτρων και το τετράθυρο 2,5 λίτρων) που είχαμε στη διάθεσή μας για τις ανάγκες της δοκιμής διακρίνονται για την απέριττη συνολική φόρμα του αμαξώματος με κυριότερα χαρακτηριστικά το αυξημένο ύψος του εμπρόσθιου τμήματος και την αρμονική προσάρτηση του χώρου φόρτωσης στην καμπίνα των επιβατών. Επιπλέον οι πολυκατοπτρικοί προβολείς αλογόνου με το διάφανο κάλυμμα προσφέρουν μια ισχυρή δέσμη φωτός που συγκαταλέγεται στα στοιχεία που αυξάνουν την ενεργητική ασφάλεια του D-Max. Οι διαφορές τους εστιάζονται στη χρωμιωμένη μάσκα της έκδοσης LS και τις όμορφες εξάκτινες ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον η έκδοση LS διαθέτει αρκετές "πινελιές" από χρώμιο στο αυτοκόλλητο της Isuzu στην πόρτα του χώρου φόρτωσης, τους καθρέφτες και τις χειρολαβές των θυρών. Παράλληλα τα φρύδια των τροχών είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος όπως αντίστοιχα και ο εμπρός προφυλακτήρας. Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας η έκδοση LS εφοδιάζεται επιπλέον με δερμάτινο τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ' ύψος, αερόσακο συνοδηγού και το σύστημα LSPV που επιβλέπει την κατανομή της ισχύος πέδησης ανάλογα με το φορτίο. Αντίστοιχα η τετράθυρη έκδοση του D-Max με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων διαθέτει επιπλέον κλιματισμό με σύστημα καθαρισμού του εισερχόμενου αέρα και ABS με EBD.

Βελτιώσεων… εγκώμιο
Ο κορυφαίος κινητήρας με τούρμπο και intercooler 4JHI-TC χωρητικότητας 3,0 λίτρων του Isuzu D-Max αποδίδει πλέον ισχύ 160 ίππων.
Η τοποθέτηση του νέου προγράμματος στους κινητήρες του Isuzu D-Max προέρχεται από την Ιαπωνική εταιρεία και για το λόγο αυτό συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση. Παρ' όλα αυτά η εργασία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της ελληνικής αντιπροσωπείας και η μετατροπή κοστίζει 1.400 ευρώ για τον κινητήρα των 3,0 λίτρων και 900 ευρώ για τον κινητήρα των 2,5 λίτρων. Η μέγιστη τιμή της ροπής για τον κινητήρα των 2,5 λίτρων ανέρχεται στα 288 Nm και για τον κινητήρα των 3,0 λίτρων στα 372 Nm αντίστοιχα. Επιπλέον αξίζει να αναφέρουμε πως η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν επηρεάζεται σημαντικά καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της ελληνικής αντιπροσωπείας παρατηρείται μια αύξηση της τάξης του 1,0 και 1,5 λτ./ 100 χλμ. αντίστοιχα για τον κινητήρα των 2,5 λίτρων και το μηχανικό σύνολο των 3,0 λίτρων.

 
  Isuzu D-Max 3,0 160PS & 2,5 125PS
¶νεση, ποιότητα κατασκευής και μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες
Ελαφρύ ημιφορτηγό… μεταφοράς προσωπικού
Πολυτελής… οδοστρωτήρας