|
Πέραν της ισχυρότερης έκδοσης του D-Max με τον τρίλιτρο κινητήρα των 160 ίππων είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και την αναβαθμισμένη (αναφορικά με την ισχύ του κινητήρα) έκδοση του τετράθυρου Ιαπωνικού μοντέλου με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων. Σχεδιαστικά οι διαφορές μεταξύ των εκδόσεων αφορούν φυσικά το μεγαλύτερο μήκος της καμπίνας των επιβατών που μειώνει αντίστοιχα το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης κατά 480 χλστ. (1.380 χλστ.) και το βάρος του ωφέλιμου φορτίου κατά 110 κιλά (1.010 κιλά) σε σχέση με τις εκδόσεις με την πιο μακριά καμπίνα. Ωστόσο τα οφέλη είναι σημαντικά στους διαθέσιμους στο εσωτερικό της καμπίνας χώρους για τους επιβάτες που επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενήλικων ατόμων με ύψος άνω του μέσου όρου. Με μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 4.900 χλστ. και μεταξονίου 3.050 χλστ. αντίστοιχα, το D-Max προσφέρει ένα άνετο εσωτερικό με πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα, αναπαυτικά καθίσματα και ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλες τις θέσεις. Το επίπεδο της παθητικής ασφάλειας διασφαλίζεται και από τις ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης εμπρός και πίσω καθώς επίσης και από τις ειδικές μπάρες στο εσωτερικό των θυρών και το ειδικό σύστημα που αποτρέπει την είσοδο των τροχών στο εσωτερικό του οχήματος σε περίπτωση πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης. Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται στάνταρ με ABS+ EBD που αυξάνει κατά πολύ την ενεργητική ασφάλεια του οχήματος ενώ ο κινητήρας των 2,5 λίτρων αποδίδει ισχύ 125 ίππων χάρη στο νέο πρόγραμμα λειτουργίας του κινητήρα και ροπή 288 Nm από τις 2.100 σ.α.λ. Διαφορές στο σύστημα πέδησης και διεύθυνσης καθώς και τη δομή των αναρτήσεων σε σχέση με την πιο μακριά έκδοση LS των 3,0 λίτρων δεν υπάρχουν με αποτέλεσμα να διατηρείται η πολύ καλή οδική συμπε\ριφορά του Ιαπωνικού ελαφρού ημιφορτηγού κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης και οδοστρώματος.
|
|
|
Η οδική συμπεριφορά του Ιαπωνικού pick-up στην άσφαλτο είναι πολύ καλή.
|
|
Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση έως και πέντε ενήλικοι με κάποιες παραχωρήσεις αναφορικά με το ωφέλιμο πλάτος της πίσω σειράς καθισμάτων.
|
|
 |