Αγρίμια και αγριμάκια… |
Πολυτελής… οδοστρωτήρας |
|
|
Η αναζήτηση ελαττωμάτων στην οδική συμπεριφορά του Isuzu D-Max είναι μια αρκετά δύσκολη κατάσταση τόσο στην άσφαλτο, όσο και σε ιδιαίτερα δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές. Η μεγάλη ισχύς της έκδοσης του τρίλιτρου κινητήρα με τους 160 ίππους και η γραμμική απόκρισή του στις εντολές του οδηγού από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας σε συνδυασμό με τα μεγάλα αποθέματα ροπής αποτελούν σαφέστατα μια από τις βασικότερες παραμέτρους που θα ευνοήσουν τον οδηγό ακόμα και κατά την κίνηση με πλήρες φορτίο.
Πέραν αυτού το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης (με σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων) μπορεί να ενεργοποιηθεί ακόμα και εν κινήσει με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική κονσόλα ακόμα και σε ταχύτητες έως και 100 χλμ./ώρα χάρη στις ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενες πλήμνες ελευθέρου τροχασμού "shift on the fly". Η μετάδοση της κίνησης με καδένα προσφέρει ομαλή και χωρίς θορύβους λειτουργία ενώ η υψηλή σχέση μετάδοσης (2.481:1) αυξάνει σημαντικά τις "αναρριχητικές" ικανότητες του μοντέλου.
Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από διπλά γαλβανισμένα ατσάλινα φύλλα και σε συνδυασμό με το μονοκόμματο πλαίσιο προσφέρει μια ιδιαίτερα υψηλή αντοχή και αυξημένη στρεπτική ακαμψία κάτω από όλες τις συνθήκες. Η ανάρτηση περιλαμβάνει (στις τετρακίνητες εκδόσεις) διπλά ψαλίδια με ράβδους στρέψης και αντιστρεπτική δοκό στον εμπρός άξονα και πέντε ελλειπτικά φύλλα σούστας στον πίσω αντίστοιχα. Αυτή η διάταξη επιτρέπει την καλύτερη δυνατή λειτουργία της ανάρτησης σε ανώμαλες επιφάνειες κίνησης και ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης σε ασφάλτινα τμήματα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι γρήγορο και παρέχει καλή πληροφόρηση στον οδηγό αν και στις υψηλές ταχύτητες θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ελαφρύ.
Τα φρένα ικανοποιούν σε ισχύ και αίσθηση και περιλαμβάνουν αεριζόμενους δίσκους εμπρός και μεγάλων διαστάσεων ταμπούρα πίσω. Τέλος αξίζει να αναφερθούμε στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (225 χλστ.) και τις μεγάλες γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης (35,5 και 23,3 μοίρες) όπως αντίστοιχα και στη μέγιστη πλάγια κλίση στην οποία μπορεί να κινηθεί το D-Max (49 μοίρες).
|
|
|
|
|

|
|
 |
Isuzu D-Max 3,0 160PS & 2,5 125PS
|
 |
 |
|
|
|