Citroen εναντίον Opel |
Ίδιοι στόχοι, διαφορετική προσέγγιση |
|
|
Τόσο η Citroen όσο και η Opel ακολουθούν μια ιδιαίτερη πορεία στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που στόχο έχει την όσο το δυνατόν καλύτερη κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου επαγγελματία.
|
|
Oι Citroen και Opel δεν κατέχουν πολύ σημαντικό μερίδιο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ελληνική αγορά και αυτό γιατί δεν έχουν εκπροσώπους στην "κραταιά" κατηγορία των pick-up. Ωστόσο είναι σε θέση να επιδείξουν ορισμένα σημαντικά μοντέλα που σημειώνουν υψηλές πωλήσεις στις κατηγορίες τους.
|
|
|
Τόσο η Citroen όσο και η Opel ακολουθούν μια ιδιαίτερη πορεία στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που στόχο έχει την όσο το δυνατόν καλύτερη κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου επαγγελματία. Αμφότερες οι εταιρείες έχουν να επιδείξουν μια πλειάδα αξιόπιστων, ποιοτικών κατασκευαστικά και οικονομικών σε ό,τι αφορά το κόστος συντήρησης και αγοράς μοντέλων. Ωστόσο οι όποιες ομοιότητες των δύο εταιρειών σε ό,τι αφορά το προφίλ των εκπροσώπων τους αλλά και την πορεία τους στην ελληνική αγορά φαίνεται πως σταματούν εκεί.
Citroen
Η Citroen ενεργώντας σε συνεργασία με το έτερο μέλος του γαλλικού ομίλου PSA (Peugeot) αλλά και την ιταλική Fiat έχει εξελίξει τα τελευταία χρόνια μια σειρά ελαφρών επαγγελματικών με πρώτο το Berlingo (που αποτελεί και έναν από τους "πρωτεργάτες" της κατηγορίας των Vanette) αλλά και το C2 Entreprise και "ναυαρχίδα" το Jumper. Η σχεδίαση του αμαξώματος των επαγγελματικών της Γαλλικής εταιρείας δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, ωστόσο είναι αισθητικά αποδεκτή. Οι τομείς στους οποίους διακρίνονται οι εκπρόσωποί της αφορούν το χαμηλό κόστος αγοράς και συντήρησης, τους οικονομικούς σε κατανάλωση κινητήρες και την πολύ καλή αξιοπιστία που επιδεικνύουν ακόμα και στη σκληρή χρήση. Παράλληλα η ελληνική αντιπροσωπεία υποστηρίζει τα προϊόντα της με ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα και δελεαστικές προσφορές σε ό,τι αφορά το κόστος των ανταλλακτικών και της εργασίας από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της.
Opel
Από την άλλη μεριά η Opel πραγματοποιεί μια αντεπίθεση στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών και έχει να επιδείξει έναν σαφώς πιο σύγχρονο στόλο οχημάτων με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα ανανεωμένα Combo και Corsa Van καθώς και τα Vivaro και Movano. Η σχεδίαση του αμαξώματος είναι σύγχρονη και σε ορισμένες περιπτώσεις πρωτότυπη (Vivaro) ενώ το επίπεδο της ποιότητας κατασκευής και της συναρμολόγησης είναι άνω του μέσου όρου. Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τόσο τους σύγχρονους βενζινοκινητήρες της οικογένειας Twinport, όσο και τους προηγμένους τεχνολογικά κινητήρες ντίζελ της σειράς CDTI που διακρίνονται για την αυξημένη ισχύ και ροπή τους σε συνδυασμό με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων σε σχέση με τους προκατόχους τους. Παράλληλα η ελληνική εταιρεία έχει να επιδείξει ένα πλήρες πρόγραμμα υποστήριξης του επαγγελματία που αφορά εκτός των ευέλικτων τρόπων απόκτησης ενός εκ των προϊόντων της και τη σημαντικά βελτιωμένη παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση (Προνομιακό Πακέτο Service "Opel Promise"). Κάπου εκεί πρέπει να αναζητήσουμε και τους λόγους που η Οpel έχει να επιδείξει μια αρκετά μεγάλη αύξηση των πωλήσεών της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2005 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Την ίδια στιγμή η Citroen παρουσιάζει μια από τις μεγαλύτερες πτώσεις μεριδίου για το αντίστοιχο διάστημα μεταξύ των 10 κορυφαίων σε πωλήσεις εταιρειών στην αγορά των επαγγελματικών.
|
|
|
|
|