Το τρίπτυχο της επιτυχίας |
Ουδέτερη και ασφαλής οδική συμπεριφορά |
|
|
|
Το νέο Hilux μπορεί να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια ακόμα και σε ταχύτητες που πλησιάζουν τα 160 χλμ./ ώρα ενώ το επίπεδο της άνεσης των επιβατών στο χώμα παραμένει υψηλό. Πολύ καλή είναι και η λειτουργία του ABS. |
Πολλές και σημαντικές είναι οι διαφοροποιήσεις που έχει υποστεί η νέα γενιά του Hilux σε σχέση με τον προκάτοχό του και οι οποίες επηρεάζουν την οδική του συμπεριφορά. Tο νέο πλαίσιο τύπου σκάλας είναι κατά 45% πιο άκαμπτο ενώ και η εμπρόσθια ανάρτηση είναι επανασχεδιασμένη με διπλά ψαλίδια και με εκτεταμένη χρήση αλουμινίου προκειμένου να μειωθεί το μη- αναρτώμενο βάρος. Στο σύστημα διεύθυνσης προτιμήθηκε η λύση του συστήματος rack-and-pinion (κρεμαγιέρα) που έχει συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της αίσθησης που αποκομίζει ο οδηγός ενώ και ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει μειωθεί στο 0,36. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος ο κύκλος στροφής στις εκδόσεις 4x2 ορίζεται στα 5,9 μέτρα (6,2 μέτρα για τις 4x4 εκδόσεις).
Επιπλέον αξίζει να αναφερθούμε στο σύστημα LSPV (Load Sensing Proportioning Valve) που είναι σε θέση να ανιχνεύει το βάρος που ασκείται σε κάθε άξονα και να ρυθμίζει ανάλογα το ποσοστό της ισχύος της πέδησης, το Διαφορικό Αυτόματης Αποσύνδεσης (ADD) που μειώνει τις τριβές στο σύστημα μετάδοσης κατά την εναλλαγή της από δικίνητο σε τετρακίνητο, το στάνταρ Διαφορικό Περιορισμένης Ολίσθησης (LSD), το προαιρετικό πίσω διαφορικό με δυνατότητα κλειδώματος και φυσικά το ABS.
|
|
|
|
|