Η Toyota επέλεξε ως μοναδική επιλογή τον αναβαθμισμένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,5 λίτρων που αποδίδει ισχύ 102 ίππων. Η μέγιστη τιμή της ροπής του ορίζεται στα 200 Nm (μεταξύ 1.400- 3.400 σ.α.λ.) για τις εκδόσεις 4x2 και 260 Nm (μεταξύ 1.600- 2.400 σ.α.λ.) για τις εκδόσεις 4x4. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο με common-rail δεύτερης γενιάς αποδεικνύεται επαρκές για τις ανάγκες κίνησης, ακόμα και με πλήρες φορτίο, ωστόσο υπολείπεται σημαντικά σε σχέση με τα επίπεδα της ιπποδύναμης που έχουν να επιδείξουν αρκετά μοντέλα του ανταγωνισμού.
Οι βελτιώσεις που έχει υποστεί έχουν μειώσει τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου και της κατανάλωσης καυσίμου κατά 6% (σε ταχύτητες 100 χλμ./ώρα).