Με κοστούμι στο χωράφι |
Πιο δυνατός ο κινητήρας του Ranger πιο πολιτισμένος του Hilux |
|
|
Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα είναι 2,5 λτ. υπερτροφοδοτούμενα, από τα οποία αυτό του Ranger εμφανίζει περισσότερη ισχύ και ροπή, καλύτερη ευστροφία ενώ έχει τη δυνατότητα να φτάσει υψηλότερες στροφές. Το common rail μηχανικό σύνολο D-4D του Toyota διακρίνεται για την πιο ομαλή, πολιτισμένη, γραμμική και αθόρυβη λειτουργία του, χάρη στην πιο προηγμένη του τεχνολογία, ωστόσο η χαμηλή του ιπποδύναμη γίνεται αισθητή κυρίως στον ανοιχτό δρόμο. Από την άλλη πλευρά η απόδοση της ροπής σε πιο χαμηλές στροφές απ' ό,τι στο Ranger ευνοεί όταν είναι φορτωμένο ή στις εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά το ωφέλιμο εύρος των στροφών είναι σχετικά περιορισμένο.
|
|
Ο κινητήρας του Ranger έχει περισσότερη ισχύ και ροπή, αλλά
είναι σχετικά θορυβώδης.
|
|
Πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία εμφανίζει το common rail μηχανικό σύνολο D-4D του Hilyx.
|
|
|
|
|