Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Διάφορα
Με κοστούμι στο χωράφι
Πιο δυνατός ο κινητήρας του Ranger πιο πολιτισμένος του Hilux
Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα είναι 2,5 λτ. υπερτροφοδοτούμενα, από τα οποία αυτό του Ranger εμφανίζει περισσότερη ισχύ και ροπή, καλύτερη ευστροφία ενώ έχει τη δυνατότητα να φτάσει υψηλότερες στροφές. Το common rail μηχανικό σύνολο D-4D του Toyota διακρίνεται για την πιο ομαλή, πολιτισμένη, γραμμική και αθόρυβη λειτουργία του, χάρη στην πιο προηγμένη του τεχνολογία, ωστόσο η χαμηλή του ιπποδύναμη γίνεται αισθητή κυρίως στον ανοιχτό δρόμο. Από την άλλη πλευρά η απόδοση της ροπής σε πιο χαμηλές στροφές απ' ό,τι στο Ranger ευνοεί όταν είναι φορτωμένο ή στις εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά το ωφέλιμο εύρος των στροφών είναι σχετικά περιορισμένο.
Ο κινητήρας του Ranger έχει περισσότερη ισχύ και ροπή, αλλά είναι σχετικά θορυβώδης.
Πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία εμφανίζει το common rail μηχανικό σύνολο D-4D του Hilyx.

 
 Ford Ranger 2,5 XLT VS Toyota Hilux 2,5 D. Cab Special Edition
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο δυνατός ο κινητήρας του Ranger πιο πολιτισμένος του Hilux
Πιο σύγχρονο και καλύτερο σε ποιότητα το εσωτερικό του Hilux
Μεγαλύτερη σε μήκος και πλάτος η "καρότσα" του Ranger
Σταθερά στο δρόμο - περισσότερο άνετο το Hilux
Πιο καλό στην εκτός δρόμου δοκιμασία το Ranger