Φτιαγμένα για περιπέτειες... |
Πιο "πολιτισμένα" στο δρόμο το Isuzu D-Max και το Toyota Hilux |
|
|
|
To D-Max είναι άνετο και σταθερό ανεξαρτήτως διαδρομής, ενώ, παράλληλα, διακρίνεται και για το θετικό σε αίσθηση τιμόνι.
|
Το πλαίσιο τύπου σκάλας και οι αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια εμπρός και άκαμπτο άξονα πίσω με φύλλα σούστας αποτελούν κοινό γνώρισμα και των τριών pick up. Ωστόσο, οι διαφορές που παρατηρούνται στο δρόμο γίνονται άμεσα αισθητές, τόσο κατά την κίνηση στο χώμα, όσο και στην άσφαλτο. Το Isuzu και το Toyota είναι πιο κοντά στα πρότυπα των επιβατικών αυτοκινήτων, όσον αφορά στην προσφερόμενη άνεση και στη σταθερότητα στην ευθεία και στις στροφές, καθώς οι αναπηδήσεις είναι περιορισμένες από την ανάρτηση, όταν τα αυτοκίνητα δεν έχουν φορτίο. Παράλληλα, το Hilux, λόγω κυρίως της χαμηλότερης ισχύος του κινητήρα, εμφανίζεται πιο ουδέτερο, με ελάχιστες τάσεις υπερστροφής ακόμη και με έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού. Το τιμόνι και στα τρία μοντέλα προσφέρει στον οδηγό θετική πληροφόρηση και καλή αμεσότητα, ενώ όσον αφορά στα φρένα το αντίστοιχο πεντάλ του Ranger έχει πιο "αποκομμένη" αίσθηση.
|
Καλύτερο στην εκτός δρόμου δοκιμασία το Ranger |
|
Στις εκτός δρόμους δοκιμασίες, που πραγματοποιεί το περιοδικό στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα για 4x4 (Attart), το Ranger πέρασε με πιο μεγάλη άνεση όλα τα εμπόδια, με αποτέλεσμα να συγκεντρώσει μεγαλύτερη βαθμολογία, όπως φαίνεται και στον πίνακα δίπλα. To D-Max και το Hilux είναι ουσιαστικά ισόπαλα.
|
|
|
Οι δυνατότητες του πλαισίου και της ανάρτησης του Hilux υπερκαλύπτουν την
ισχύ του κινητήρα.
|
|
Περισσότερες αναπηδήσεις εμφανίζει σε ανώμαλους δρόμους το Ranger, το οποίο έχει θετικό σε αίσθηση τιμόνι.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Τα αυτοκίνητα του κυνηγού Ford Ranger 2,5 XLT, Cab 2,5, Isuzu D-Max 3,0 4θυρο και Toyota Hilux 2,5 D. Cab Special Edition
|
|
|
|
|
|