Φτιαγμένα για περιπέτειες... |
Πετάει, πετάει το... D-Max |
|
|
|
To D-Max με τον κινητήρα των 3,0 λτ., απόδοσης 160 ίππων είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και σβέλτο ανεξαρτήτως διαδρομής.
|
Το Isuzu D-Max με τον κινητήρα των 3,0 λτ., απόδοσης 160 ίππων και την άφθονη ροπή των 382 Nm, είναι σε θέση να κινηθεί σε ρυθμούς... GTI σε κάθε είδους διαδρομή, τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός δρόμου, χωρίς παράλληλα να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες πετρελαίου. Όμως, θα θέλαμε, ο θόρυβος που παράγει να ήταν πιο περιορισμένος. Αρκετά σβέλτο και δυνατό είναι και το Ranger με τους 109 ίππους και τα 266 Nm, ωστόσο, στις χαμηλές στροφές παρουσιάζει μία μικρή υστέρηση στο πάτημα του γκαζιού. Τον πιο πολιτισμένο κινητήρα τόσο σε λειτουργία όσο και σε χαμηλή ένταση θορύβου έχει το Hilux. Απέναντι όμως στα άλλα δύο πιο δυνατά μοντέλα, η χαμηλή ισχύς των 102 ίππων γίνεται αισθητή κυρίως στον ανοιχτό δρόμο.
|
|
|
|
|
|
|
|
Τα αυτοκίνητα του κυνηγού Ford Ranger 2,5 XLT, Cab 2,5, Isuzu D-Max 3,0 4θυρο και Toyota Hilux 2,5 D. Cab Special Edition
|
|
|
|
|
|