Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στην πράξη

Συνεργείο Live
Επαγγελματίες ...LIVE
Η επιχείρηση: Επιπλοποιία “ELENI NATSI”. Επαγγελματικό αυτοκίνητο: OPEL Movano 1,9 DTI
Διαβάστηκε από 4337 αναγνώστες
Χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση, για την παράδοση των επίπλων εντός και εκτός του λεκανοπεδίου
H Eλένη Nάτση, από το 1984, όταν και ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στο χώρο του επίπλου, σχεδιάζει τα δικά της έπιπλα, αποδεικνύοντας ότι η ελληνική παρουσία στο design μπορεί να συμπορεύεται με τις πλέον σύγχρονες τάσεις. Από τότε μέχρι σήμερα, τα έπιπλα «Ελένη Νάτση» έχουν περάσει στη συνείδηση του κόσμου ως κομμάτια ιδιαίτερης αισθητικής παρουσίας και διαχρονικού σχεδιασμού.
Είναι άμεσα αντιληπτό, πως οι απαιτήσεις που μπορεί να έχει κάποιος από ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο, διαμορφώνονται πρωτίστως από το είδος της επιχειρηματικής/επαγγελματικής δραστηριότητας. Για την κάλυψη των αναγκών μίας επιπλοποιίας, απαιτούνται μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες σε ό,τι αφορά στον όγκο, στις διαστάσεις αλλά και στο βάρος, εύκολη πρόσβαση και μεγάλα ανοίγματα στον αποθηκευτικό χώρο, κινητήρας ικανός να αντεπεξέλθει στο μεγάλο φορτίο και, φυσικά, απροβλημάτιστη λειτουργία σε καθημερινή βάση. Παράλληλα, οι συχνές παραδόσεις - δρομολόγια εντός της πόλης επιτάσσουν ένα αυτοκίνητο ευέλικτο, ευκολοδήγητο και χωρίς μεγάλες απαιτήσεις σε καύσιμο, ενώ δε θα πρέπει να λησμονούμε και τους μεγάλους-άνετους χώρους που απαιτούνται για τους επιβάτες, αφού η μεταφορά και η σύνδεση επίπλων δεν μπορεί να εκτελεστεί από ένα και μόνο άτομο. Για την επιπλοποιία "ELENI NATSI", το ΟPEL Movano, με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,9 λίτρων, συγκέντρωσε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, αποτελώντας από το 2006 μέλος των οχημάτων μεταφοράς-διανομής της εταιρείας.
Η άποψη των οδηγών για το Movano
Ένας εκ των οδηγών της εταιρείας φωτογραφίζεται δίπλα στο αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση, για την παράδοση των επίπλων εντός και εκτός του λεκανοπεδίου.
Συνομιλήσαμε με δύο από τους οδηγούς της εταιρείας, που χρησιμοποιούν το Movano σε καθημερινή βάση: "Το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται άριστα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Το οδηγούμε εδώ και δύο περίπου χρόνια και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι τόσο από την απόδοσή του, όσο και από το επίπεδο του εξοπλισμού και την άνεση που προσφέρει. Ο κινητήρας του, αν και πετρέλαιο, αποδίδει "γεμάτα" από χαμηλά και έχει δύναμη ώστε να μην προβληματίζει, ακόμη και σε συνθήκες πλήρους φορτίου και ανωφέρειας. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, αυτή κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα, ενώ τεχνικά προβλήματα δεν έχουν παρουσιαστεί και η συνολική λειτουργία του αυτοκινήτου εξακολουθεί να είναι άριστη, παρ' όλη την ταλαιπωρία που έχει υποστεί. Μεγάλη διευκόλυνση σε εμάς προσφέρει η δίφυλλη πόρτα στο πίσω μέρος και η συρόμενη πλαϊνή, καθώς μπορούμε άνετα να φορτώνουμε/ξεφορτώνουμε ογκώδη έπιπλα, χωρίς πρόβλημα. Επίσης, τα πολλά σημεία δεσίματος του φορτίου στο εσωτερικό μας επιτρέπουν την ασφάλιση των επίπλων, όποιο και αν είναι το σχήμα τους και οι διαστάσεις τους".
Aν και σχεδιαστικά το συγκεκριμένο Μovano του '03 δείχνει την ηλικία του, στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα όχημα, που στέκεται με αξιώσεις ακόμη και σήμερα έναντι του ανταγωνισμού.
H δίφυλλη πόρτα στο πίσω μέρος, καθώς και η συρόμενη πλαϊνή διευκολύνουν τη φορτοεκφόρτωση των επίπλων, επιτρέποντας την άνετη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης.
O χώρος φόρτωσης είναι μεγάλος για τα δεδομένα ης κατηγορίας, ενώ προσφέρει πληθώρα σημείων για την πρόσδεση και την ασφάλιση του φορτίου.
To εσωτερικό διακρίνεται για την καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ και ο σχεδιασμός δεν υστερεί με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας. ¶νετοι οι χώροι για τρεις επιβάτες και επίπεδο εξοπλισμού άνω του μέσου όρου.
O πετρελαιοκινητήρας των 1,9 λίτρων ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις ισχύος και ελαστικότητας. Κινεί το Movano σβέλτα, παρέχοντας ικανοποιητικά ποσοστά δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας.
Η ταυτότητα του αυτοκινήτου
Το Μovano της παρουσίασης αποτελεί μοντέλο του 2003, χρονιά όπου στο τέλος της η OPEL προχώρησε σε μια γενική ανανέωση, ειδικά σε ό,τι αφορούσε στο σχεδιασμό. Παρ' όλα αυτά, συνεχίζει να είναι ένα αξιόμαχο επαγγελματικό όχημα, το οποίο δεν υπολείπεται σε σχέση με το σύγχρονο ανταγωνισμό, με εξαίρεση, φυσικά, τον τομέα της αισθητικής του αμαξώματος. Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.870 κ.εκ. είναι τετρακύλινδρος σε σειρά, 8βάλβιδος και αποδίδει 82 ίππους στις 3.500 σ.αλ., με τη ροπή να κυμαίνεται στα 200 Νm στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ελαστικός, με ικανοποιητικό τράβηγμα σε όλη την κλίμακα των στροφών λειτουργίας, προσδίδοντας στο Movano καλές επιδόσεις και επάρκεια ισχύος σε όλες τις περιπτώσεις. Στο δρόμο, ο οδηγός του Μοvano δεν πρόκειται να προβληματιστεί, αφού η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι απόλυτα προβλέψιμη, ακόμη και αν το υποβάλει κανείς σε ιδιαίτερη πίεση. Οι αναρτήσεις δουλεύουν καλύτερα -ως όφειλαν- με φορτίο, παρουσιάζοντας μια σφικτή αίσθηση και συγκρατώντας το αμάξωμα πειστικά στο δρόμο, χωρίς να εμφανίζονται μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Τα φρένα ανταποκρίνονται πολύ καλά στο ρόλο τους, σταματώντας αποτελεσματικά το Movano, με ασφάλεια, ακόμη και μετά από συνεχόμενα και διαδοχικά φρεναρίσματα. Τέλος, η άνεση των επιβαινόντων βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, αφού οι παρεχόμενοι γι αυτούς χώροι είναι μεγάλοι και το επίπεδο του εξοπλισμού αρκετά καλό.

 
 Επαγγελματίες ...LIVE
Η επιχείρηση: Επιπλοποιία "ELENI NATSI"