|
Ένας από τους τομείς στους οποίους αμφότερες οι εταιρείες ευελπιστούν να προσφέρουν το μέγιστο επίπεδο εξέλιξης, αφορά στο επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης κατά την κίνηση σε πάσης φύσεως διαδρομές.
Στην περίπτωση του Toyota Hilux 2009, οι υπεύθυνοι της ιαπωνικής εταιρείας αποφάσισαν να επέμβουν στη δομή και στη ρύθμιση της ανάρτησης τόσο του εμπρόσθιου, όσο και του οπίσθιου άξονα, προκειμένου να βελτιώσουν αφ' ενός την κατευθυντικότητα του οχήματος, αφ' ετέρου την ποιότητα κύλισής του, ακόμα και κάτω από αντίξοες συνθήκες κίνησης. Το σύστημα VSC (Vehicle Stability Control) θα προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό των 3λιτρων εκδόσεών του, ενώ αυξημένη αναμένεται να είναι και η διάμετρος των δισκόφρενων σε όλους τους τροχούς. Παράλληλα, δεν μπορούμε να παραλείψουμε την προσθήκη εκδόσεων με αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Το εν λόγω κιβώτιο επιδεικνύει την απαραίτητη "τεχνητή νοημοσύνη", προκειμένου να αντιλαμβάνεται τις απαιτήσεις που δημιουργούνται από την κίνηση του οχήματος σε επιφάνειες με έντονη κλίση ή περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης.
Σε ό,τι αφορά στο VW Pick Up, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες από το στρατόπεδο της γερμανικής εταιρείας είναι πιο συγκεχυμένες, ωστόσο μέχρι στιγμής έχει γίνει γνωστή η ύπαρξη ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, καθώς και δύο επιλογών, αναφορικά με το σύστημα τετρακίνησης, εκ των οποίων η μία χρησιμοποιείται ήδη στο Audi Q7. Το πάτωμα του VW Pick Up θα διακρίνεται για τον υψηλότατο βαθμό ακαμψίας του, ενώ προηγμένα συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς (όπως τα ESP, ABS κ.ά.) θα περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό (τουλάχιστον των κορυφαίων εκδόσεών του).
|
|
|
To στιβαρό πλαίσιο, η προσεγμένη ρύθμιση και δομή της ανάρτησης και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς θα επιτρέπουν στο VW Pick Up να κινηθεί χωρίς πρόβλημα σε μια μεγάλη ποικιλία διαδρομών.
|
|
Τόσο η ενεργητική ασφάλεια όσο και η προσφερόμενη προς τους επιβάτες άνεση του νέου Toyota Hilux είναι σημαντικά αναβαθμισμένες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.
|
|
|