ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πρώτη επαφή

Συνεργείο Live
Η νέα τάξη πραγμάτων
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 13989 αναγνώστες
Το ανανεωμένο Toyota Hilux του 2009 αναμένεται να εφοδιάζεται με δύο μηχανικά σύνολα πετρελαίου "D-4D", που αμφότερα πληρούν τις προδιαγραφές της Euro 4.O πετρελαιοκινητήρας των 2,5 λτ. αποδίδει ισχύ 120 ίππων και μέγιστη ροπή 325 Nm, εκ των οποίων τα 300 είναι διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση του εν λόγω μηχανικού συνόλου θα κυμαίνεται (σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή) από τα 7,4-8,3 λτ./100 χλμ. Ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας των 3,0 λτ. θα προσφέρει ιπποδύναμη 171 ίππων και μέγιστη ροπή 360 Nm από τις 1.400-3.400 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση καυσίμου για μεικτό κύκλο κίνησης θα ορίζεται στα 8,3 λτ./100 χλμ. για τις εκδόσεις με το μηχανικό κιβώτιο και στα 8,9 λτ./100 χλμ. για τις εκδόσεις με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο. Σε ό,τι αφορά στο VW Pick Up, οι πληροφορίες μέχρι στιγμής είναι αρκετά περιορισμένες, ωστόσο κύκλοι της VW αναφέρουν πως το νέο μοντέλο θα περιλαμβάνει μηχανικά σύνολα τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου. Η βασική επιλογή στην γκάμα του θα αφορά σε ένα βενζινοκινητήρα TSI με αυξημένη ισχύ σε σχέση με τις υπάρχουσες εκδόσεις του δημοφιλούς κινητήρα της VW, ενώ δύο νέοι υπερτροφοδοτούμενοι TDI θα αποτελέσουν τις προτάσεις της γερμανικής εταιρείας σε όσους επιλέξουν εκδόσεις με καύσιμο το πετρέλαιο.
Στη γκάμα των κινητήρων του VW Pick Up θα περιλαμβάνεται και ένας νέος βενζινοκινητήρας TSI.

Οι πετρελαιοκινητήρες D-4D στην γκάμα και του νέου Toyota Hilux θα αποδίδουν ισχύ 120 και 171 ίππων αντίστοιχα.

 
 Toyota Hilux 2009 - VW Pick Up 2010
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό επιπέδου… SUV
Υψηλή ενεργητική ασφάλεια και ποιότητα κύλισης
Μεταφορές φορτίων άνω του 1,0t.
Κινητήρες