Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στην πράξη

Επαγγελματίας Live
Επαγγελματίας με Skoda Octavia5 Ταξί
Διαβάστηκε από 3702 αναγνώστες
Το επάγγελμα του επαγγελματία οδηγού Ταξί είναι αρκετά επίπονο και κουραστικό, καθώς είναι πιθανό να διανύσει περισσότερα από 400 χλμ. ημερησίως και μάλιστα σε συνθήκες έντονης κυκλοφοριακής συμφόρησης. Παράλληλα δεν πρέπει να παραβλέπουμε και το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου στις συγκεκριμένες συνθήκες.
Έχοντας αυτό το στοιχείο ως δεδομένο, είναι επιτακτική ανάγκη η απόκτηση ενός οχήματος, το οποίο να μπορεί να συνδυάζει την αξιοπιστία με λογικά πλαίσια κόστους αγοράς και χρήσης. Αν στις προαναφερθείσες έννοιες προσθέσουμε και την "πετυχημένη εμπορική πορεία", τότε έχουμε ένα πλήρες πακέτο, το οποίο αυτόματα μας παραπέμπει στο νέο Skoda Octavia5, άξιο συνεχιστή του κορυφαίου σε πωλήσεις Skoda Octavia Tour και το οποίο παρουσιάζουμε σε αυτό το τεύχος, αφού ανταποκρίνεται με απόλυτη επιτυχία στις απαιτήσεις των "δύσβατων" δρόμων της Αθήνας.
Η γνώμη του οδηγού
Για το Octavia5 της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με έναν οδηγό του αυτοκινήτου, τον κ. Ελευθεριάδη Λάζαρο, ο οποίος μας ανέλυσε τους λόγους για τους οποίους κατέφυγε σε αυτή την αγορά, καθώς και τις μέχρι τώρα εντυπώσεις που έχει αποκομίσει από την καθημερινή του συνύπαρξη με αυτό. Σε αυτό το σημείο να τονίσουμε, ότι μας χαροποίησε ιδιαίτερα το γεγονός του σχετικά νεαρού της ηλικίας του οδηγού, καθώς μια τέτοια ένεση ανανέωσης σε έναν "ιδιαίτερο" κλάδο, είναι πάντα ευπρόσδεκτη και μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι αυτό το μονοπάτι. "Το συγκεκριμένο Octavia5 είναι μοντέλο του 2007 και μέσα σε ένα χρόνο έχει διανύσει περί τα 125.000 χλμ. Όπως καταλαβαίνετε, η φύση του επαγγέλματος είναι ιδιαίτερα απαιτητική, οπότε η λύση ενός οχήματος value for money, το οποίο θα μπορούσε να συνδυάζει την αρκετά προσιτή τιμή αγοράς με την αξιοπιστία, ήταν μονόδρομος. Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο DSG, με το οποίο εξοπλίζεται η συγκεκριμένη έκδοση, ήταν σημαντικός παράγοντας στο να καταλήξω στο Octavia5, καθώς σε διαφορετική περίπτωση το κόστος θα ξεπερνούσε τις αρχικές μου εκτιμήσεις. Σε ό,τι αφορά στην καθημερινή μου συμβίωση με το αυτοκίνητο, θα το χαρακτήριζα ιδιαίτερα ευκολοδήγητο και άνετο και σε αυτό σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το αυτόματο κιβώτιο DSG, όπως ήδη προανέφερα, καθώς η έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση της πόλης θα ήταν ακόμη πιο ανυπόφορη σε διαφορετική περίπτωση. Η γενικότερη οδηγική του συμπεριφορά είναι άψογη, με τον TDI κινητήρα των 1.900 κ.εκ., απόδοσης 105 ίππων, να κινεί το όχημα αρκετά σβέλτα και με ασφάλεια, ενώ και ο βασικός εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει GPS, αισθητήρες παρκαρίσματος, Clima και ράδιο-CD. Επίσης, τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο και οι επιβάτες φιλοξενούνται σε άνετους χώρους, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις αποσκευές τους".
Καλαίσθητη και με τονισμένες καμπύλες η εξωτερική σχεδίαση του Skoda Octavia5.

¶ριστη εργονομία, άνεση και πρακτικότητα περιμένουν τους επιβαίνοντες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ο TDI κινητήρας των 1.900 κ.εκ., απόδοσης 109 ίππων κινεί με σχετική ευκολία το αυτοκίνητο, ενώ ο χώρος των αποσκευών φτάνει τα 560 λίτρα.

Το αυτόματο κιβώτιο DSG "κλέβει την παράσταση", ενώ την ίδια στιγμή οι επιβάτες μεταφέρονται με περισσή άνεση.