Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στην πράξη

Επαγγελματίας Live
Επαγγελματίας με Toyota Prius Ταξί
Διαβάστηκε από 3595 αναγνώστες
Υπακούοντας στις οικολογικές "επιταγές" της εποχής, καθώς και στην οικολογική συνείδηση που αναπτύσσει ο καθένας από αυτούς, όλο και περισσότεροι επαγγελματίες οδηγοί Ταξί στρέφονται προς τη λύση του υβριδικού αυτοκινήτου για τις ανάγκες της εργασίας τους.
Mερικά χρόνια πριν, η κυκλοφορία υβριδικών Ταξί στο κέντρο της Αθήνας φάνταζε ως σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πλέον όμως, τα πρώτα υβριδικά Ταξί κάνουν την εμφάνισή τους, υποσχόμενα ακόμη καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους οδηγούς, τους επιβαίνοντες και κυρίως για το περιβάλλον. Σε αυτό το τεύχος παρουσιάζουμε το Toyota Prius, το οποίο αποτελεί το πρώτο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής και πρωτοπορεί και σε αυτόν τον τομέα, δίνοντας το έναυσμα για την κυκλοφορία των πρώτων υβριδικών Ταξί στη χώρα μας.
Η γνώμη του ιδιοκτήτη
Ο καθ' ύλην αρμόδιος για να μιλήσει για το Toyota Prius δε είναι άλλος από τον ιδιοκτήτη και οδηγό του αυτοκινήτου κ. Οικονομάκο Παντελή. "Το αυτοκίνητο είναι αρκετά καινούργιο, καθώς αγοράστηκε τον Οκτώβριο του 2008 και παρ' όλα αυτά έχει διανύσει 30.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Θα το χαρακτήριζα χωρίς κανέναν ενδοιασμό "εξαιρετικό" και "πρωτοποριακό", καθώς με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο σε όλους τους τομείς. Γνωρίζετε ότι η φύση του επαγγέλματός μας είναι αρκετά απαιτητική και κοπιαστική, οπότε η λύση ενός αυτοκινήτου το οποίο συνδυάζει κυριολεκτικά τα πάντα, φαντάζει ιδανική. Αρχικά είναι ο κινητήρας του και χαρακτήρας του. Η μέση κατανάλωση -και παρά την έντονη καμία φορά οδήγηση- μετά βίας ξεπερνάει τα 5,5 λτ./ 100 χλμ., αριθμός ουτοπικός μέχρι πρότινος. Παράλληλα, το αυτόματο κιβώτιο αποτελεί ιδανικό σύμμαχό μου για τις εντός Αθήνας διαδρομές, ενώ ο υβριδικός χαρακτήρας του Prius έχει πολλαπλά οφέλη, καθώς πέρα από τις οικολογικές του προεκτάσεις, εντυπωσιάζει λόγω της απόλυτης "ησυχίας" που μεταδίδει στην καμπίνα των επιβατών. Σε ό,τι αφορά στην οδική του συμπεριφορά θα το χαρακτήριζα αρκετά ευκολοδήγητο, με σχετικά καλές επιδόσεις και σταθερό ακόμη και στις υψηλότερες ταχύτητες κίνησης. Αξιοσημείωτο είναι επίσης και το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου, το οποίο κατά προσέγγιση δεν ξεπερνάει τα 100 ευρώ κάθε 15.000 χλμ. και πάντα στην επίσημη αντιπροσωπεία της Toyota".
H εταιρεία:"Ράδιο-Ταξί ΠΑΡΘΕΝΩΝ"
Η "Ράδιο-Ταξί ΠΑΡΘΕΝΩΝ" με πολύχρονη εμπειρία στο χώρο της μεταφοράς-μετάβασης επιβατών, προσφέρει ένα πλήρες πακέτο, το οποίο, εκτός από τις βασικές μετακινήσεις πελατών προς κάθε προορισμό, πάντα έγκαιρα και πάντα με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση περιλαμβάνει και μεταφορές ασυνόδευτων αντικειμένων, κατοικίδιων, καθώς και ταξίδια.
"Ράδιο-Ταξί ΠΑΡΘΕΝΩΝ"
• Αγ. Μαύρας 4, Χαϊδάρι
• Κ. Βάρναλη 116, Πετρούπολη
• Τηλ. κέντρο: 210-5323300
• Τηλ. παραπόνων: 210-5054450
Το Toyota Prius είναι κομψό και ευχάριστο στην εμφάνιση, από όποια πλευρά και αν το παρατηρήσει κάποιος.

Αρκετά ποιοτικό και ενδιαφέρον στη σχεδίαση είναι το εσωτερικό του Prius, με αρκετά καλής ποιότητας υλικά να έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό, καθώς και με την κεντρική οθόνη να δεσπόζει στο κέντρο.

Το Prius εφοδιάζεται με ένα παράλληλο σύστημα μηχανικών συνόλων, το οποίο αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, απόδοσης 78 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 68 ίππων. Ανάλογα με την κινητική κατάσταση του οχήματος, τα δύο μηχανικά σύνολα συνεργάζονται αυτόματα, προκειμένου να κινήσουν το Prius.

Ο χώρος των αποσκευών φτάνει στα 408 λίτρα.