|
To ιταλικό μοντέλο έχει να επιδείξει μια από τις επιτυχημένες εμπορικές πορείες σε σχέση με τον ανταγωνισμό τα τελευταία χρόνια, ενώ έχει ανακηρυχθεί και "Truck of the Year 1992". Παράλληλα, μέσα στο 2008 ανανεώθηκε "εκ βαθέων" και πλέον έχει να επιδείξει μια σημαντικά πιο σύγχρονη εικόνα τόσο σχεδιαστικά, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο, με φιλικότερους προς το περιβάλλον κινητήρες, μεγαλύτερη ποικιλία εκδόσεων και σημαντικά βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής.
Εσωτερικό
Με σαφείς επιρροές από τα μεγαλύτερα μοντέλα στην γκάμα της Iveco όπως π.χ. το Stralis, ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Eurocargo βασίζεται στις καμπύλες γραμμές και έχει να επιδείξει νέα σχεδίαση στο ταμπλό, στον πίνακα οργάνων, στην κεντρική κονσόλα και φυσικά στους διάφορους αποθηκευτικούς χώρους. Οι Ιταλοί σχεδιαστές έδωσαν μεγάλο βάρος στη βελτίωση της εργονομίας αλλά και της προσφερόμενης προς τους επιβάτες άνεσης από το νέο τους μοντέλο, ενώ αξίζει να σημειώσουμε, πως οι εκδόσεις καμπίνας με κρεβάτι του Eurocargo διακρίνονται για τις εξαιρετικά μεγάλες διαστάσεις τους και το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού που τις συνοδεύει.
Εκδόσεις - Μηχανικά μέρη
Το γεγονός ότι -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- το νέο Iveco Eurocargo προσφέρεται σε 11.584 (!) διαφορετικές εκδόσεις με μεικτό βάρος από 6,0-19,0t., υποδηλώνει αρκετά στοιχεία για το… χαρακτήρα του ιταλικού φορτηγού. Η εξαιρετικά μεγάλη γκάμα εκδόσεων σε ό,τι αφορά στο μήκος του αμαξώματος αλλά και του μεταξονίου, επιτρέπει στο Eurocargo να υποστηρίξει υπερκατασκευές με μήκος από 3.845 - 10.070 χλστ. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε, πως ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών τύπων καμπίνας (MLC Day Cab, MLL Sleepe Cab και MLD Crew Cab).
Κινητήρες
Για την κίνηση του Eurocargo αναλαμβάνουν μηχανικά σύνολα της οικογένειας Tector. O Tector 4 των 3,9 λτ. είναι 4κύλινδρος και προσφέρεται σε εκδόσεις Euro 4 και 5 με ισχύ 140, 160 και 180 ίππων, με ροπή 465, 535 και 610 Nm αντίστοιχα.
Ο 6κύλινδρος Tector 6 των 5,9 λτ. προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 217, 252, 279 ή 299 ίππων και ροπή 680, 850, 950 ή 1.050 Nm αντίστοιχα. Αμφότεροι κάνουν χρήση της τεχνολογίας SCR για την επεξεργασία των καυσαερίων και συνεργάζονται με μηχανικά κιβώτια 5, 6 ή 9 σχέσεων, αυτόματα κιβώτια 6 ή 9 σχέσεων της ZF, το αυτοματοποιημένο Eurotronic των 6 σχέσεων και ένα πλήρως αυτοματοποιημένο κιβώτιο από την Allison.
|
|
|
Κομψότατο σχεδιαστικά, το νέο Iveco Eurocargo αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά.
|
|
Κομψός και με έκδηλη την "ιταλική φινέτσα", ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Iveco Eurocargo έρχεται σε πλήρη συμφωνία με τη δυναμική σχεδίαση του εξωτερικού της καμπίνας.
|
|
Ο κινητήρας Tector 6 προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 217 - 299 ίππων και ροπή από 680 - 1.050 Nm.
|
|
|