Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Επάγγελμα:… «Χαμαιλέων»
Renault Midlum
Διαβάστηκε από 33764 αναγνώστες
Το γαλλικό φορτηγό αποτελεί μια από τις πιο κομψές προτάσεις της κατηγορίας του και διακρίνεται για την ευκολία χειρισμών και το υψηλό ωφέλιμο φορτίο, που είναι σε θέση να υποστηρίξει.
Ο εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας αποτελεί μια από τις πιο κομψές σχεδιαστικά προτάσεις στην κατηγορία φορτηγών που παρουσιάζουμε, ωστόσο τα θετικά του στοιχεία δε σταματούν εκεί. Με μεικτό βάρος που κυμαίνεται από τους 6,0 - 18,0 τόνους, το Midlum έχει να επιδείξει μια απόλυτα καταρτισμένη γκάμα εκδόσεων για μια τεράστια ποικιλία χρήσεων, ενώ η ποιότητα κατασκευής του είναι σημαντικά άνω του μέσου όρου των μοντέλων που παρουσιάζουμε. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε το κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο της γαλλικής εταιρείας (θυγατρικής της Volvo Trucks) σε ό,τι αφορά στην κατασκευή ελαφρών και βαρέων φορτηγών.
Εσωτερικό
Χωρίς να έχει να "ζηλέψει" και πολλά από πολλά… επιβατικά οχήματα, ο εσωτερικό διάκοσμος του Renault Midlum υπερτερεί αυτών απλά και μόνο γιατί προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους. Η άνετη πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος, το υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, απόρροια της προσεγμένης ρύθμισης της ανάρτησης, της στιβαρότητας της καμπίνας και του πληρέστατου εξοπλισμού, αποτελούν ορισμένα από τα βασικά γνωρίσματα του Midlum. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, ενώ ανάλογα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη, η Renault Trucks είναι σε θέση να προσφέρει οχήματα με εκτεταμένη χρήση επενδύσεων από δέρμα, ξύλο, αλουμίνιο κ.ά.
Εκδόσεις - Μηχανικά μέρη
Το γαλλικό φορτηγό είναι κατάλληλο για μια μεγάλη γκάμα χρήσεων, όπως π.χ. ως όχημα ενδοαστικών διανομών, και προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 6,5 - 18,0t. Οι δυνατότητες "μετάλλαξής" του είναι φυσικά πάμπολλες και αυτό οφείλεται στους πολλαπλούς τύπους αξόνων (εκδόσεις 4x2, 4x4), αλλά και αναρτήσεων με τους οποίους μπορεί να εφοδιαστεί. Το μήκος του μεταξονίου αλλά και του πλαισίου ευνοεί τη χρήση ακόμα και εξεζητημένων υπερκατασκευών, ενώ το γρήγορο και σαφές σύστημα διεύθυνσης, τα υπερσύγχρονα -αυτοματοποιημένα- κιβώτια ταχυτήτων, οι -νέου τύπου- καθρέφτες και οι σχετικά περιορισμένες εξωτερικές του διαστάσεις το καθιστούν ευκολοδήγητο ακόμα και σε περιορισμένους χώρους.
Κινητήρες
Οι επιλογές στους κινητήρες του Midlum αφορούν ουσιαστικά στον 4κύλινδρο DXi5 και στον 6κύλινδρο DXi7. O πρώτος είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 160, 190 και 220 ίππων και μέγιστη ροπή 580 - 800 Nm, ενώ ο δεύτερος αποδίδει ισχύ 240 και 280 ίππων και ροπή 920 ή 1.050 Nm, διαθέσιμη από τις 1.200 - 1.700 σ.α.λ. Αμφότεροι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές των Euro 4- 5 με τη χρήση AdBlue, ενώ συνεργάζονται με μηχανικά κιβώτια 5, 6 ή 9 σχέσεων, καθώς επίσης και με δύο αυτοματοποιημένα κιβώτια με σειριακή λειτουργία (6 σχέσεων).

 
 Τα φορτηγά με μεικτό βάρος από 6t. - 16t.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
DAF LF
Isuzu N-Series
Iveco Eurocargo
MAN TGL και MAN TGM
Nissan Atleon
Mercedes-Benz Atego
Mitsubishi Fuso Canter
Renault Midlum
Scania P-Series
Volvo FL