|
Πέραν των αξιόπιστων και οικονομικών 4κύλινδρων και 6κύλινδρων κινητήρων του, το ανανεωμένο Mercedes-Benz Atego έχει να επιδείξει σημαντικές βελτιώσεις και σε αρκετά ακόμα μηχανικά του μέρη.
Το πλαίσιο τύπου Z έχει εξελιχθεί ειδικά για χρήση σε οχήματα ελαφρών διανομών και, παρά το χαμηλό του βάρος, διακρίνεται για την εξαιρετική στιβαρότητα του. Παράλληλα, οι πολλαπλές υποδοχές του διασφαλίζουν την μεγάλη ευκολία προσθηκών σε αυτό.
Οι άξονες μονού υποβιβασμού συντελούν και αυτοί με την σειρά τους στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου και αναλόγως της έκδοσης, είναι διαθέσιμος ο HL2 ή ο HL4. Αμφότεροι είναι αθόρυβοι στην λειτουργία τους, ενώ απαιτούν ελάχιστη συντήρηση.
Στις αναρτήσεις προσφέρονται οι επιλογές σουστοφύλλων ή αερανάρτησης, σε όλους τους άξονες.
Ανάλογα με τον τύπο του οχήματος και τη χρήση για την οποία προορίζεται, το νέο Atego προσφέρεται σε εκδόσεις με μεταξόνιο μήκους από 3.020- 5.360 χλστ. Το μεικτό βάρος του κυμαίνεται από τους 6,5- 16t. και το μεικτό βάρος συρμών από τους 15- 20t. Το μέγιστο φορτίο για τον εμπρόσθιο άξονα κυμαίνεται από τους 2,9- 3,8t. και για τον πίσω από τους 3,8- 6,2t.
Στο δρόμο, το Atego διατηρείται πάντοτε άνετο και ουδέτερο στις αντιδράσεις του με τα ισχυρά φρένα να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του οδηγού από τα πρώτα χιλιόμετρα. Τα διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς προσφέρουν σημαντική βοήθεια στον οδηγό στις κρίσιμες περιπτώσεις, ενώ το προαιρετικό cruise- control αναλαμβάνει να μειώσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου διατηρώντας παράλληλα τον οδηγό ξεκούραστο σε πολύωρα δρομολόγια.
|
|
|
Ένα από τα «ισχυρότερα χαρτιά» του νέου Atego είναι
χωρίς αμφιβολία η εξαιρετική οδική του συμπεριφορά.
|
|
Με μεικτό βάρος από 6,5- 16t., το νέο Atego μπορεί να υποστηρίξει μια εξαιρετικά μεγάλη γκάμα υπερκατασκευών.
|
|
|