Έξι δεκαετίες καινοτομίας και επιτυχιών |
Μια ιστορική αναδρομή στην Setra |
Διαβάστηκε από 5205 αναγνώστες
|
|
|
Το πρώτο λεωφορείο που κατασκεύασε ο Otto Kassbohrer (1911) έφερε την ονομασία "Wiblinger Auto". Είχε μεικτό βάρος 2t. και βασίζονταν σε σασί της OLW Saurer προσφέροντας θέσεις για 18 επιβάτες καθώς και χώρο για άλλους 10 όρθιους…! Ο υδρόψυκτος, 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας του απέδιδε ισχύ 30 ίππων και του επέτρεπε να αναπτύξει ταχύτητες έως και 45 χλμ./ώρα.
|
|
|
Έπειτα από 6 δεκαετίες δημιουργίας, η Setra εξακολουθεί να διατηρεί μια περίοπτη θέση στην αγορά των λεωφορείων σε παγκόσμιο επίπεδο.
|
Ουσιαστικά, η διαδρομή των 100 ετών που μεσολαβούν από την κατασκευή του πρώτου λεωφορείου από τον Otto Kassbohrer έως και σήμερα, μπορεί να χωριστεί σε δύο περιόδους.
Η πρώτη αφορά στα 40 χρόνια, κατά την διάρκεια των οποίων ο Otto Kassbohrer λειτούργησε ως ανεξάρτητος κατασκευαστής αμαξώματος και λεωφορείων και η δεύτερη ξεκινά από το 1951, όταν και ιδρύεται η Setra.
Στη δεύτερη περίοδο, οι σημαντικότερες ημερομηνίες αφορούν στην παρουσίαση των διαφόρων γενιών λεωφορείων της μάρκας που όλες τους εισήγαγαν σημαντικότατες τεχνολογικές και σχεδιαστικές καινοτομίες στον κλάδο των λεωφορείων, ένα από τα βασικότερα άλλωστε χαρακτηριστικά των μοντέλων της Setra ανέκαθεν.
Το 1951 παρουσιάζεται η Σειρά 10, ενώ το 1967 θα ακολουθήσουν τα Setra Σειρά 100. Μια δεκαετία μετά, το 1976, λανσάρεται η Σειρά 200, ενώ το 1991 η γκάμα… ωριμάζει ακόμα περισσότερο με την Σειρά 300.
Τέλος, από το 2001 έως και σήμερα, η Σειρά 400 έχει να επιδείξει ορισμένα από τα πληρέστερα και πιο ποιοτικά οχήματα σε παγκόσμιο επίπεδο.
|
|
|
|
|