Η ινδική Mahindra ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός νέου εκπροσώπου στην γκάμα των ελαφρών ημιφορτηγών της με την ονομασία Genio. Η κομψή σχεδίαση, οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό καθώς και οι μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες αποτελούν τα βασικά γνωρίσματα του νέου μοντέλου που δεν λανσαριστεί ακόμα στην ΕΕ.
Η ινδική Mahindra & Mahindra Ltd έχει ήδη ξεκινήσει την διείσδυση της στις διάφορες αγορές της ΕΕ με το GOA m-Hawk Pick-Up που ήδη κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού και στην ελληνική αγορά χάρη στον πληρέστατο εξοπλισμό του, τους άνετους χώρους στο εσωτερικό και τις εξαιρετικές μεταφορικές του δυνατότητες.
Πέραν όμως του εν λόγω μοντέλου, η Mahindra ήδη παρουσίασε ένα νέο Pick-Up με την ονομασία Genio, το οποίο προορίζεται για πώληση σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η Mahindra χαρακτηρίζει το Genio ως ένα αποδοτικό επαγγελματικό εργαλείο καθώς και ένα ευχάριστο όχημα αναψυχής. Η μάσκα –σήμα κατατεθέν της Mahindra- δεσπόζει στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος ενώ στο εσωτερικό η άνεση των επιβατών έχει τον πρώτο λόγο χάρη στους μεγάλους χώρους και τα αναπαυτικά καθίσματα που προσφέρουν πολύ καλή οσφυϊκή στήριξη.
Παράλληλα στον εξοπλισμό του Genio περιλαμβάνονται ανακλινόμενα τραπεζάκια, cruise- control, ενώ ο οδηγός δέχεται όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος και όχι μόνο (κατανάλωση, υγρασία, θερμοκρασία κ.ά.) μέσω του συστήματος DDAS. Το ηχοσύστημα έχει να επιδείξει χειριστήρια στο τιμόνι και συνδεσιμότητα με διάφορες εξωτερικές πηγές (USB κ.ά.).
Σε ότι αφορά στον κινητήρα, το Mahindra Genio Pick-Up προσφέρεται με τον m-Hawk των 2,2 λτ. που αποδίδει ισχύ 118 ίππων και μέγιστη ροπή 290 Nm από τις 1.600- 2.800 σ.α.λ. Στην παρούσα φάση καλύπτει τις προδιαγραφές των Euro 3 & 4 ενώ σύντομα θα καλύπτει και την Euro 5.
Πιθανότατα, αυτός είναι και ο λόγος που αρχικά η Mahindra ανακοινώνει πως το Genio θα λανσαριστεί στις αγορές της N. Αφρικής, της Σρι Λάνκα, της Λ. Αμερικής και της Αυστραλίας.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το Genio θα προσφέρεται σε εκδόσεις με μονή ή διπλή καμπίνα (με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς) ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του να ανέρχεται έως και στους 1,25t.