Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

O νέος προφυλακτήρας είναι πιο στιβαρός και προεξέχει κατά 80 χλστ. περισσότερο. Η ποδιά κάτω από αυτόν, προστατεύει το χώρο του κινητήρα, ενώ ο πίρος αντέχει αυξημένες κατά 10t. φορτίσεις. Παράλληλα, τα φωτιστικά σώματα δεν εφάπτονται πλέον σε αυτόν και φέρουν ειδικό προστατευτικό πλέγμα.

Πέραν των νέων χωματουργικών εκδόσεων τους που αναμένονται, τα Scania P-Series έχουν να επιδείξουν νέα σχεδίαση που υιοθετεί στοιχεία από τις σειρές «G» και «R».

Ανάλογα με τη χρήση, η Scania προσφέρει πολλαπλούς τύπους έτοιμων οχημάτων.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Τα νέα Off-Road φορτηγά της Scania

5.163 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2011)

Με την παρουσίαση των νέων εκδόσεων χωματουργικών φορτηγών της, η Scania αναβαθμίζει σημαντικά τις προτάσεις της στον ιδιαίτερα απαιτητικό αυτό κλάδο και είναι σε θέση να προσφέρει αξιόπιστες, πλήρως αποδοτικές και με περιορισμένο κόστος συντήρησης, λύσεις ακόμα και για τις πιο εξεζητημένες εφαρμογές.

Πρόσφατα, η σουηδική εταιρεία κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ανακοίνωσε πως επεκτείνει την γκάμα των οχημάτων που προσφέρει για τον κλάδο των κατασκευών με την προσθήκη νέων μοντέλων στις σειρές «P» και «G». Τα νέα χωματουργικά της Scania έχουν εξελιχθεί με γνώμονα την ανθεκτικότητα τους στη σκληρή χρήση και τον περιορισμό του κόστους συντήρησης τους. Η νέα σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος καθώς και τα νέα μηχανικά μέρη που χρησιμοποιούν, βελτιώνουν κατά πολύ τις δυνατότητες κίνησης τους ακόμα και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες οδοστρώματος και φορτίου. Σε πρώτη φάση, η Scania παρουσίασε τις σχετικές εκδόσεις της G Series, ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν και οι αντίστοιχες που βασίζονται στις καμπίνες της P Series.

Ο νέος ισχυρότερος προφυλακτήρας
Βασικό γνώρισμα των νέων χωματουργικών G Series αποτελεί ο στιβαρός προφυλακτήρας που πλέον προεξέχει κατά 135 χλστ. (80 χλστ. περισσότερα από πριν) προκειμένου να είναι σε θέση να προστατέψει το εξωτερικό και την καμπίνα από διάφορες μικρές προσκρούσεις. Παράλληλα όμως, η γωνία προσέγγισης του φορτηγού ορίζεται στις 25 μοίρες και, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές γωνίες ράμπας και διαφυγής, αναβαθμίζουν συνολικά τις εκτός δρόμου δυνατότητες του οχήματος. Παράλληλα, η προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος του, αναλαμβάνει να γλιτώσει το χώρο του κινητήρα και τα βοηθητικά συστήματα του από ανεπιθύμητες φθορές που γίνονται λόγω επαφών με εξωγενείς παράγοντες. Στο κέντρο του νέου προφυλακτήρα εδράζεται ένας ειδικός πίρος που μπορεί να αντέξει φόρτιση έως και 35t. (10t. περισσότερο από πριν) με όλα τα σαφή οφέλη που αυτό επιφέρει, σε περιπτώσεις που απαιτείται ρυμούλκηση του οχήματος (ακόμα και με φορτίο).

Σχεδίαση που αποπνέει… εμπιστοσύνη
Προκειμένου να ενισχυθεί ο εκτός δρόμου χαρακτήρας των νέων χωματουργικών της Scania, αρκετά από τα στοιχεία του εμπρόσθιου τμήματος τους έχουν επανασχεδιαστεί. Τα φωτιστικά σώματα και οι δείκτες πορείας είναι τοποθετημένα ξεχωριστά και μακριά από τον προφυλακτήρα, ενώ ειδικά προστατευτικά πλέγματα αποτρέπουν την φθορά τους. Αντίστοιχα, τα σκαλοπάτια εισόδου στην καμπίνα δεν εφάπτονται με τον προφυλακτήρα και το τελευταίο εξ αυτών στηρίζεται σε ελαστικές βάσεις που παραμορφώνονται. Τέλος και οι βάσεις της καμπίνας είναι ασφαλισμένες σε προστατευμένη θέση, αρκετά πίσω από τον προφυλακτήρα.

Νέα σχεδίαση και για τα P-Series
Πέραν των νέων χωματουργικών εκδόσεων της που αναμένονται, η Scania ανακοίνωσε και την αναβάθμιση της σχεδίασης στη Σειρά φορτηγών «Ρ». Οι νέες καμπίνες πλέον υιοθετούν στοιχεία από τις μεγαλύτερες G- Series και R-Series, ενώ οι αυξημένες εισαγωγές αέρα στο εμπρόσθιο τμήμα είναι πλέον σε θέση να υποστηρίξουν τις αυξημένες απαιτήσεις του συστήματος ψύξης για τους κινητήρες τεχνολογίας Euro 6. Πέραν της μάσκας και του –αυξημένου σε μέγεθος- λογότυπου, νέοι είναι και οι προφυλακτήρες που προσφέρονται σε δύο διαφορετικά ύψη από το οδόστρωμα. Σε κάθε περίπτωση, έχει προβλεφθεί ειδικός χώρος για την τοποθέτηση του ειδικού αισθητήρα του Adaptive Cruise Control στο κέντρο τους. Έτσι, πέραν των καμπινών Short Cab, Day Cab, Sleeper Cab (η συγκεκριμένη σε εκδόσεις Low, Normal και Highline), τα φορτηγά της P-Series θα προσφέρονται και με νέες Crew Cab με δύο μήκη αλλά και καμπίνες με χαμηλό δάπεδο, με τρία διαφορετικά ύψη οροφής.

Πληθώρα νέων «Off Road» λύσεων
Η Scania έχει να επιδείξει ένα υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας στην κατασκευή χωματουργικών φορτηγών ακόμα και για τις πιο βαριές εφαρμογές. Για το λόγο αυτό, οι μηχανικοί της είναι σε θέση να προσφέρουν εξαιρετικές «λύσεις» ακόμα και για τις πιο απαιτητικές εφαρμογές του κλάδου των κατασκευών. Η νέα γενιά χωματουργικών φορτηγών της, δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση και παρακάτω, σας παρουσιάζουμε ορισμένες από τις πιο πρόσφατες προτάσεις της.

Νέου τύπου αερανάρτηση
Ανάλογα με τη χρήση, η Scania προσφέρει αερανάρτηση για τον εμπρόσθιο άξονα με μεικτό βάρος 9 τόνων, ενώ πλήρες σύστημα αερανάρτησης είναι πλέον διαθέσιμο, προαιρετικά, σε εκδόσεις φορτηγών 6x4 και 8x4 όλων των τύπων.

Κυλινδρικές δεξαμενές καυσίμου
Ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, προσφέρονται πλέον νέες κυλινδρικές δεξαμενές καυσίμου από αλουμίνιο με χωρητικότητα 330, 400 και 440 λίτρων για τράκτορες και πλαίσια με δύο ή τρεις άξονες.

Ολοκληρωμένες λύσεις οχημάτων και πολλαπλοί τύποι καμπίνας
Σε αρκετές περιπτώσεις, οι πελάτες της Scania μπορούν να επωφεληθούν από την απόκτηση μιας έτοιμης λύσης οχήματος, την οποία έχει εξελίξει η σουηδική εταιρεία για διάφορες εφαρμογές του κλάδου των κατασκευών. Χωματουργικά οχήματα με διάταξη αξόνων 6x2, 6x4, 6x6 και 8x4, μπετονιέρες και πολλοί άλλοι τύποι έτοιμων οχημάτων είναι σε θέση να μειώσουν σημαντικά, τόσο τον χρόνο παράδοσης, όσο και το κόστος απόκτησης του κατάλληλου οχήματος από μια επιχείρηση. Παράλληλα, η πληρέστατη γκάμα τύπων καμπίνας από τις σειρές P, G και R, διασφαλίζει την κατάλληλη λύση για το σύνολο σχεδόν των εφαρμογών. Οι καμπίνες P διακρίνονται για τις περιορισμένες διαστάσεις τους και την ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό τους, ενώ οι καμπίνες της σειράς G αποτελούν εξαιρετικά ιδανική επιλογή για τα χωματουργικά οχήματα, τις μπετονιέρες κ.ά. Τέλος οι καμπίνες R-Series, είναι σε θέση να υποστηρίξουν τους κορυφαίους V8 κινητήρες της Scania, ενώ προσφέρουν άφθονους αποθηκευτικούς χώρους στο εσωτερικό, καθώς και άνετες και –μεγάλων διαστάσεων- κουκέτες.

Πληρέστατη γκάμα κινητήρων έως και 730 ίππων
Ανάλογα με τις απαιτήσεις, η Scania προσφέρει μια ευρεία γκάμα κινητήρων 9, 12, 13 ή 16 λίτρων που καλύπτουν ακόμα και προδιαγραφές της Euro 6, αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων τους. Η ισχύς τους κυμαίνεται από τους 230- 730 ίππους, ενώ τα αντίστοιχα αποθέματα της ροπής τους από τα 1.050- 3.500 Nm.

 Σχετικές ειδήσεις