Νέο Vito Van. Έτοιμο για δράση.
Η μοναδική, προς το παρόν, πρόταση της Mercedes-Benz στα επαγγελματικά οχήματα που είναι σε θέση να κινηθεί με καύσιμο το υγραέριο είναι το Sprinter 316 LGT.
Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του δημοφιλούς γερμανικού μοντέλου, η 316 LGT διαφοροποιείται καθώς εφοδιάζεται με μια δεξαμενή βενζίνης 100 λτ. αλλά και μια αντίστοιχη για το υγραέριο (76 λτ.). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η μέση αυτονομία του υγραεριοκίνητου Sprinter να ανέρχεται ως και στα 1.250 χλμ., εκ των οποίων τα 450- 500 χλμ. να αφορούν στην κίνηση με καύσιμο το LPG.
Οι εκδόσεις 316 LGT του Mercedes-Benz Sprinter προσφέρονται με αμαξώματα Van και Chassis (με μονή ή διπλή καμπίνα) και το μεικτό βάρος τους περιορίζεται στους 3,5t.
Ο Μ271 Ε18 κινητήρας των 1.796 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 156 ίππων και μέγιστη ροπή 240 Nm από τις 3.000 σ.α.λ. Τo εν λόγω μηχανικό σύνολο συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο 5 σχέσεων και η μέση κατανάλωση καυσίμου του κυμαίνεται από τα 16,4- 17,7 λτ./100 χλμ για το LPG ή από τα 12,4- 13,8 λτ. για τη βενζίνη.
Πέραν του ότι καλύπτει τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου Euro 5 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του, o M271 εμφανίζει σημαντική μείωση των περισσότερων βλαβερών ρύπων όταν κάνει χρήση του υγραερίου ως καύσιμο. Παράλληλα, οι μελέτες της Mercedes-Benz έχουν αποδείξει πως ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται, το Sprinter 316 LGT μπορεί να προσφέρει μείωση του κόστους χρήσης του έως και 30% σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr