Από την αγορά της Γερμανίας ξεκίνησε ήδη η εμπορική πορεία της νέας έκδοσης του VW Amarok με μονή καμπίνα που προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος 2.205 χλστ. και πλάτος 1.220 χλστ. μεταξύ των θόλων.
Παρά το γεγονός ότι το μήκος του αμαξώματος του είναι αντίστοιχο με αυτό των διπλοκάμπινων εκδόσεων, που ήδη προσφέρονται και στην ελληνική αγορά, το νέο VW Amarok Single Cab, χάρη στην μονή καμπίνα για τους επιβάτες, προσφέρει σημαντικά αυξημένο χώρο φόρτωσης.
Συγκεκριμένο το μήκος της καρότσας έχει αυξηθεί κατά 650 χλστ. στα 2.205 χλστ. Παράλληλα το ωφέλιμο πλάτος των 1.220 χλστ. μεταξύ των θόλων επιτρέπει στο VW Amarok Single Cab την δυνατότητα μεταφοράς δύο παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών, ενώ «περισσεύουν» και 600 χλστ. ακόμα ως προς το μήκος της καρότσας!
Βάσει όλων των παραπάνω, το συνολικό εμβαδόν της επιφάνειας του χώρου φόρτωσης στο νέο Amarok Single Cab ορίζεται στα 3,57 τ.μ. ενώ για την ασφαλή στήριξη του φορτίου προσφέρονται στον βασικό εξοπλισμό έξι ειδικοί κρίκοι πρόσδεσης.
Σε ότι αφορά στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, δεδομένου του μεγάλου μήκος του αμαξώματος του VW Amarok σε σχέση με την πλειοψηφία του ανταγωνισμού, έχει προβλεφθεί σημαντικός –σε όγκο- χώρος πίσω από τα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, όπου μπορούν να τοποθετηθούν αρκετά προσωπικά αντικείμενα, εργαλεία κ.ο.κ.
Η γκάμα των κινητήρων του μονοκάμπινου Amarok περιλαμβάνει τον 2,0λιτρο TDI κινητήρα των 122 ίππων καθώς και τον bi-turbo (επίσης 2,0λιτρο) πετρελαιοκινητήρα των 163 ίππων. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό, έξι σχέσεων, ενώ πέραν των βασικών πισωκίνητων εκδόσεων, θα προσφέρεται και κατ’ επιλογή 4κίνηση «4MOTION» με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων.
Ένα ακόμα στοιχείο που χαρακτηρίζει το νέο VW Amarok Single Cab είναι η περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου του που στην περίπτωση των εκδόσεων 4x2 με τον κινητήρα των 122 ίππων ορίζεται στα 7,2 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν αντίστοιχα τα 189 g/km.
Σε όλες τις εκδόσεις θα προσφέρονται ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και προαιρετικά το διαφορικό για τον πίσω άξονα θα μπορεί να «κλειδώσει». Επιπλέον επιλογές στον εξοπλισμό του νέου γερμανικού Pick-Up όπως η ανάρτηση «Heavy-duty» για τον πίσω άξονα, συμβάλλουν στην αύξηση του ωφέλιμου φορτίου του οχήματος έως και στα 1.248 κιλά. Παράλληλα, πέραν του ESP που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, το νέο Amarok Single Cab θα προσφέρεται με δύο μετωπικούς αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό καθώς και αερόσακους για τον κεφάλι και τον θώρακα (πλευρικούς).
Τέλος αξίζει να προσθέσουμε πως πέραν της βασικής έκδοσης με τον προφυλακτήρα σε μαύρο χρώμα, το Amarok Single Cab θα προσφέρεται και με ένα προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου 18 ή 19 ιντσών έως και ένα προηγμένο σύστημα πλοήγησης.